نظر مردم درباره نامه 4 وزیر؛ رکود را حس می کنیم - رویکرد

رویکرد ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۰

نظر مردم درباره نامه 4 وزیر؛ رکود را حس می کنیم

در نامه نوشتن وزرا به رئیس جمهور، فارغ از هر دلیلی که دارد به این نکته توجه نشده که نظر مردم در این ارتباط چیست و انتشار عمومی این نامه ممکن است چه عواقبی بر عامه داشته باشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)