علیرضا عصار پس از 2 سال روی صحنه می رود - بهار نیوز

بهار نیوز ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۶

علیرضا عصار پس از 2 سال روی صحنه می رود

گروه فرهنگ و هنر: علیرضا عصار خواننده با سابقه موسیقی پاپ که چندی پیش قطعه دلتنگ را منتشر کرد، قرار است با اجرای قطعه ای جدید و منتشر نشده، پس از دو سال دوری از اجرا های زنده، در روز های پایانی دی ماه 98 با مخاطبانش در تالار بزرگ وزارت کشور دیدار کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)