رئیس سازمان سینمایی به ایتالیا رفت - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۴

رئیس سازمان سینمایی به ایتالیا رفت

به گزارش خبرگزاری فارس ،در پی دعوت رسمی وزارت فرهنگ ایتالیا از رئیس سازمان سینمایی ایران ،حجت الله ایوبی با همراهی علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و سید روح الله حسینی مدیر اجرایی مدرسه ملی سینما عازم ایتالیات شدند. بازدید از تجهیزات و امکانات سینمایی ایتالیا،بخش های آموزشی و مدارس سینمایی،دیدار و گفت و گو با مدیران سینمایی ایتالیا و مذاکره در خصوص تولید محصول مشترک دو کشور در دستور کار این سفر است. انتهای پیام/ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)