استاندار هرمزگان آخرین وضعیت بارندگی را از فرمانداران جویا شد - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۴

استاندار هرمزگان آخرین وضعیت بارندگی را از فرمانداران جویا شد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان امروز شنبه در گفت وگوی تلفنی با فرمانداران، آخرین وضعیت شهرستان ها را پس از بارندگی وسیل شدید روز و شب گذشته درهمه ابعاد زیرساختی وخدمات رسانی را پیگیرشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)