مسمومیت عزاداران در چالوس - صدای ایران

صدای ایران ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۳

مسمومیت عزاداران در چالوس

شماری از عزاداران حسینی (ع ) سه شنبه شب در منطقه شهری شمال آباد چالوس به علت خوردن غذای نذری مسموم و به مراکز درمانی این شهرستان اعزام شدند. به گزارش ایرنا ، از 250 مسموم 134 نفر از آنان در بیمارستان ها و مراکز درمانی چالوس بستری و بقیه آن ها به صورت سرپایی مداوا شدند. بنا به گفته منابع آگاه هم اکنون ازمیان این افراد بستری شده یک پیرمرد در بخش مراقبت های ویژه بسرمی برد و حال عمومی بقیه این افراد خوب گزارش شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)