منبرهای یک دقیقه ای /فلسفه افتادن در سختی ها امتحان است - وارث

وارث ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۱

منبرهای یک دقیقه ای /فلسفه افتادن در سختی ها امتحان است

وارث: امتحان مهمترین عامل تعیین کننده در مقدرات ماست برای اینکه اساسا ما آفریده شده ایم تا با امتحان ارزش پیدا بکنیم و فرق ما با دیگر موجودات عالم همین موضوع است. در روایات داریم که کسی سنش به چهل رسید و دوای دردهای خود را تشخیص نداد غذای مناسبش را تشخیص نداد در او خیری نیست. به چهل سالگی رسید باید طبیب خود باشد. حال تصور بکنید این بی توجهی به امتحان الهی هم باشد چه می شود؟ خداوند مدام دارد با صدای بلند اعلام می کند که این نقطه ضعف را داری. فلسفه افتادن در سختی ها امتحان است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)