مصرف برق در اصناف البرز متعادل سازی می شود - نصیر نیوز

نصیر نیوز ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۱

مصرف برق در اصناف البرز متعادل سازی می شود

بنا بر گزارش روز دوشنبه شرکت توزیع برق استان البرز ، طبق این تفاهم نامه تمام اصناف استان ملزم به استفاده از لامپ های کم مصرف در مکان های تجاری وخدماتی می شوند. اجرای برنامه آموزشی- توجیهی و هماهنگ نمودن اتحادیه های مختلف صنفی پر مصرف برای اجرای موثر طرح مانند اتحادیه های سوپر مارکت داران، [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)