قدردانی آیت الله کعبی از وزارت اطلاعات - شوشان

شوشان ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۶

قدردانی آیت الله کعبی از وزارت اطلاعات

آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی دستگیری عوامل حادثه تروریستی صفی آباد دزفول با صدور بیانیه ای از سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی کرد. در پی دستگیری عوامل حادثه تروریستی صفی آباد دزفول، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای از این اقدام عاجل و تمام دست اندرکاران آن به ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی کرد و به امت شهیدپرور خوزستان تبریک گفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)