شهرداری مهاباد فصل عمرانی خود را با نابودی سمبل و نماد شهر شروع کرد - هاژه

هاژه ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۳:۱۸

شهرداری مهاباد فصل عمرانی خود را با نابودی سمبل و نماد شهر شروع کرد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی هاژه، علی رغم انتقاد بسیاری از شهروندان و نخبگان شهر، شهرداری مهاباد فصل عمرانی خود را با نابودی بخشی از خیابان باغ مکاییل( پارک ملت) شروع کرد. درچند دهه گذشته به دلیل رشدسریع جمعیت شهرها، توسعه فیزیکی آنها به عنوان یک امراساسی در بسیاری ازبرنامه های توسعه ای در تمامی سطوح ملی، منطقه ای و محلی مورد توجه قرارگرفته است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)