کرونا همچنان در اوج/ 10 نفر دیگر جان باختند، حال 24 نفر وخیم است - خبر هرمزگان
کرونا همچنان در اوج/ 10 نفر دیگر جان باختند، حال 24 نفر وخیم است
سایر منابع:
سایر خبرها
عبور آمار فوتی های کرونا در هرمزگان از مرز 200 نفر/ 31 نفر با حال وخیم در آی سی یو
دکتر نوروزیان شامگاه سه شنبه در گفت و گو با صدا و سیمای خلیج فارس، تازه ترین آمار بیماری کووید19 (کرونا) در استان را اعلام کرد: وی با بیان اینکه هم اکنون 506 بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند، افزود: از این تعداد 71 نفر در آی سی یو هستند که حال 31 نفر وخیم است. وی ادامه داد: فوت شدگان یک روز اخیر شش مرد و چهار زن هستند که کمترین سن آن 46 و بیشترین نیز 97 سال است.
افزایش شمار جان باختگان مبتلا به کرونا/سامانه 3118 ویژه ثبت شکایات از محیط کار در زمینه کرونا
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:در 24ساعت گذشته 10 بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختندوشمار کل جان باختگان به 184نفر رسید. او افزود: جان باختگان از شهرستان های بندرعباس، میناب، خمیر، بستک و رودان هستند. مدیر روابط عمومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، 4نفر از جان
کرونا 201 هرمزگانی را به کام مرگ کشاند
استان بستری اند که از این شمار 71نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 31نفر نیز وخیم است. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: 6نفر از جان باختگان مرد و 4نفر خانم هستند و کمترین فرد 46ساله و پیرترین فرد نیز 97ساله بوده است. بیشتر بخوانید افزایش شمار جان باختگان مبتلا به کرونا/سامانه 3118 ویژه ثبت شکایات از محیط کار در زمینه کرونا
راه اندازی هفتمین بخش بستری کرونا در بیمارستان شهیدمحمدی
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، با توجه به افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونا در استان که عمدتا در بندرعباس است، در 48ساعت گذشته هفتمین بخش بستری کووید19 در بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس با 16 تخت وارد مدار فعالیت شد. دکتر محمد تمدن دار رییس مجتمع بیمارستانی پیامبراعظم (ص) بندرعباس در این باره اظهار داشت: تا یکی دو روز دیگر هشتمین بخش
شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 13 مورد رسید!
فانوس زاگرس؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 28 بیمار مبتلا به کووید 19 در سومین روز از تیرماه 99 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فانوس زاگرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بالینی بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 915مورد گزارش شده است. وی
وضعیت فارس قرمز شد/ آمار پنج رقمی از ابتلا به کرونا در استان
سرعت در حال انتقال است و بی توجهی به دستورات بهداشتی، سرعت انتقال آن را افزایش می دهد. همتی یاد آور شد : استفاده از ماسک، رعایت فاصله در روابط اجتماعی، پرهیز از ترددهای غیرضروری و دوری از تجمعات، دورهمی های خانوادگی، مراسم عقد، عروسی و ترحیم تا اطلاع ثانوی، تنها راه پیشگیری از ابتلا به کرونا است. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه فارس وارد آمار پنج رقمی از ابتلای به کرونا شده است، گفت: بی توجهی به دستورات بهداشتی، استان فارس را در آستانه وضعیت قرمز قرار داد. ...
جان باختن 7بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان
و و پیرترین جانباخته 82ساله است. وی افزود: با جان باختگان شبانه روز گذشته شمار درگذشتگان بر اثر ویروس کرونا در استان به 191نفر رسید. به گفته مدیر روابط عمومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، 3نفر از جان باختگان مرد و 4نفر خانم هستند. دکتر فاطمه نوروزیان گفت: اکنون 499بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری اند که از این شمار 60نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 23نفر نیز وخیم است. از ابتدای شیوع کرونا در هرمزگان 33هزار و 215آزمایش تشخیص کرونا ...
7 فوتی جدید بر اثر کرونا در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: طی 24 ساعت اخیر 7 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار فوتی ها به 191 نفر رسید. وی افزود: یک شیرخوار 11 ماهه در میناب به دلیل ابتلای به کرونا در میان جانباختگان 24 ساعت اخیر بوده است. مدیر روابط عمومی دانش
درگذشت دختر 11 ماهه در هرمزگان بر اثر ابتلا به کرونا
به گزارش اول فارس به نقل از تسنیم ، تنها چند قدم دیگر تا رسیدن به آمار 200 تایی شدن فوت شدگان کرونا در استان هرمزگان فاصله داریم و همچنان مسئولین و مردم تصمیم بر جدی گرفتن این ویروس در استان ندارند. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عصر امروز در گفت وگو با رسانه ها ، از جان باختن 7 نفر دیگر بر اثر ویروس کرونا در استان خبر داد. دکتر فاطمه نوروزیان گفت: در بین این
خبر خوش کرونایی از مرکز بحران شیوع ویروس / تعداد فوتی ها در استان هرمزگان کاهش یافت
بگیریم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: آب و هوای استان هرمزگان به شدت در حال گرم شدن است و از این بابت هم شرایط مستعدی را نداریم که در همین راستا هم به جهت تقویت سیستم های سرمایشی بیمارستان های استان بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد. وی ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های استاندار هرمزگان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر در پیک
در نقطه اوج پیک کرونا در هرمزگان هستیم/آمار فوتی ها رو به کاهش است
بیان اینکه تعداد کرونا مثبت در هرمزگان رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: اما تعداد بستری های کرونایی نیز ثابت است و تعداد مرخصی ها در حال پیشی گرفتن از بستری است و این نشانه خوبی برای ماست. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه با ادامه این روند از پیک کرونا در هرمزگان در آینده ای نزدیک عبور می کنیم، اضافه کرد: اکنون 30 نفر در بخش (آی.سی.یو) حضور دارند و متأسفانه در وضعیت
حقوق جذب 600 نفر پرستار در هرمزگان تأمین می شود
بازخبر / فریدون همتی روز گذشته(دوم تیرماه) در تهران به همراه مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دیدار و گفتگو کرد. استاندار هرمزگان در خصوص این دیدار، عنوان کرد: در این دیدار مسائل و مشکلات حوزه های آب، راه، مسکن و تسریع در تکمیل بیمارستان ها و
راه اندازی بخش کووید 2 در بیمارستان کودکان بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، عبدالمجید ناظمی امروز اظهار کرد: در پی افزایش شمار مبتلایان به کرونا طی هفته گذشته، دومین بخش کووید در بیمارستان کودکان بندرعباس با ظرفیت 12تخت راه اندازی شد. وی افزود: علت راه اندازی این بخش را افزایش آمار بستری کودکان مبتلا به کرونا اعلام کرد و گفت: در حال حاضر دو بخش بستری و یک بخش ویژه برای بستر
گزارش| افزایش بیماران کرونایی در هرمزگان / وضعیت بیمارستان ها بحرانی شد
بیماران کرونایی، بیمارستان ها در شرایط بحرانی به سر می برند و کادر بهداشت و درمان با وجود محدودیت ها و امکانات ناکافی با تمامی توان فداکارانه در حال مبارزه با بیماری کرونا می باشند. در حال حاضر طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، 191 نفر جان خود را از دست داده اند و 499 بیمار نیز در بخش های کووید 19 بستری هستند. همچنین در بخش مراقبت های ویژه 60 بیمار بستری می
آمار شیوع کرونا در هرمزگان بالاست و همچنان در اوج بیماری هستیم
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ، حسین فرشیدی در نشست ویدئوکنفرانس با خبرنگاران ابراز امیدواری کرد با ادامه روند بهبودی موارد بستری و رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم، بتوانیم در آینده نچندان دور از پیک بیماری کرونا عبور کنیم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اکنون 30نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) استان بستری اند. فرشیدی با بیان اینکه بیش از 250کادر
آخرین وضعیت کروناویروس در فارس با ابتلای 10197 نفر تاکنون / فوت 4 بیمار طی روز گذشته
مختلف بیمارستان های سطح استان بستری هستند که از این تعداد، 55 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: با توجه به روند افزایش مبتلایان به کووید19 در استان و تکمیل گنجایش بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)، بیمارستان های شهید دکتر فقیهی با 100 تخت و شهید دکتر چمران با 50 تخت و چند بخش از بیمارستان شهید دکتر بهشتی برای
کودکان قربانیان بی گناه کرونا/ آمار بالای مبتلایان در هرمزگان
خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- رضا زرگر: با آغاز فصل گرما در هرمزگان، به ناگاه آمار مبتلایان به کرونا همچون دمای هوا سیر صعودی در پیش گرفت و در آخرین آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که دوم خرداد انجام شد تعداد مبتلایان به 400 نفر رسیده بود، اما اعلام آمار تفکیکی استانها و شهرستانها به دستور وزارت بهداشت متوقف شد و موجی از نگرانی ها در مورد افزایش مبتلایان در استان شکل گرفت.
اسماعیل بواشه عضو شورای شهر بندرعباس مطرح کرد: هرمزگان نیازمند تاسیس دبیرستان بهیاری
است که افزایش پیدا کند. بواشه گفت: در اسفند ماه 98 استخدام هایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای جذب بهیار صورت گرفته است که به دلیل عدم توجه بعضی ها در دانشگاه علوم پزشکی وعدم نیاز سنجی در این رابطه با بهیاری، وضعیت استان هرمزگان خوب نیست، در حال حاظر نیروهایی از استان های همجوار جذب می شود که عموما پس از سپری کردن دوره ی کار ورزی و کسب تجربه درخواست جا به جایی دارند و به استان خود باز
کسب مجوز راه اندازی مرکز مشاوره روانشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس
19 در هرمزگان، خواستار استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی در کنار بهداشت فردی و عمومی شد و افزود: تنها راه مهار این ویروس رعایت نکات بهداشتی است. استادان باید پاسخگوی تماس دانشجویان باشند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود خواستار برگزاری امتحانات مقاطع کارشناسی ارشد در دروس بالای 10 نفر و دروس تخصصی مقطع کارشناسی به صورت مجازی شد و افزود: باید
67 بیمار جدید کرونا در بیمارستان های استان
سوی علوم پزشکی کرمان در اختیار رسانه ها قرار داده می شود. به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی کرمان، دکتر مهدی شفیعی، سخنگوی این دانشگاه عصر دوشنبه دوم تیرماه با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته، 67 بیمار جدید کرونا در بیمارستان های استان بستری شده اند، گفت: 25 نفر از آن ها از حوزه ی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و 35 نفرشان از حوزه ی دانشگاه جیرفت هستند . وی افزود
کودک 11 ماهه مینابی کم سن ترین قربانی کرونا در هرمزگان/ افزایش تعداد بیماران با حال وخیم
دکتر فاطمه نوروزیان افزود: هم اکنون 499 نفر از بیماران بستری هستند که 60 بیمار در آی.سی .یو هستند. وی بیماران بستری با وضعیت وخیم را 23 نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع امروز هفت بیمار (سه مرد و چهار زن) فوت کردند و شمار کل فوت شدگان به 191 نفر افزایش یافت.
ابتلای 75 نفر به کرونا درعروسی
ایرنا نوشت : فاطمه نوروزیان، مسوول کمیته آموزش و اطلاع رسانی مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: چند روز پیش بود که یک عروس ناقل ویروس کرونا در میهمانی عروسی خود در قشم بیش از 70 نفر از میهمانان را به کووید-19 مبتلا کرد.
راه اندازی سامانه آموزشی و اطلاع رسانی کووید 19 هرمزگان
به گزارش خبرگزاری مهر ، فاطمه نوروزیان گفت: هم استانی ها می توانند آخرین اطلاعات و اخبار آموزشی و اطلاع رسانی کووید 19 را از این سامانه دریافت کنند. نوروزیان هدف از راه اندازی این سامانه آموزشی و اطلاع رسانی که در قالب سایت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است را آگاهی و اطلاع رسانی عموم مردم از آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در استان و تسهیل در ارائه خدمات به بیماران حاد تنفسی و موارد مثبت
سلامت بر اقتصاد مقدم است/ تداوم محدودیت ها در هرمزگان ضرورت دارد
56 سال و مسن ترین آن ها 86 ساله بود، تصریح کرد: همچنین تا روز گذشته 121 بیمار مثبت به کووید 19 در بیمارستان های استان بستری شدند که تعداد بیماران کرونایی بستری هرمزگان به 426 نفر رسید. وی ادامه داد: همچنین در این مدت 65 نفر ترخیص شدند و 56 نفر نیز در بخش آی سی یو بستری هستند که از این تعداد 17 نفر بدحال اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: از این تعداد 4 نفر در شهرستان
هرمزگان نیازمند تأسیس مدرسه بهیاری است
/> وی با بیان اینکه کمبود کادر درمان استان در مواجهه با کرونا احساس می شود، افزود: در جریان هستیم 250 نفر از کادر درمان به کرونا مبتلا شده اند؛ از طرف دیگر خستگی کادر درمان نیز باعث شده نیاز مبرمی به جذب نیرو در دانشگاه علوم پزشکی استان به وجود آید. بواشه ادامه داد: در حال حاضر پنج بیمارستان در حال احداث داریم که به نظر می رسد در کنار آن نیازمند تأسیس دبیرستان و هنرستان بهیاری در
کرونا در هرمزگان: 9 فوتی جدید و 20 نفر با حال وخیم/ معاون وزیر بهداشت: شرایط بدتر در راه است
بیمارستان 521 تختخوابی تا آخر سال از لحاظ فیزیکی آماده می شود، افزود: زیرساخت های بخش های ویژه در هرمزگان افزایش یافته و 25 دستگاه کمک تنفسی، 20 دستگاه مانیتور علائم حیاتی، یک دستگاه بلادگاز، 15 ست تشک مواج، 3 دستگاه الکتروکاردیوگرافی، 3 دستگاه شوک و 13 دستگاه پمپ سرنگ به چرخه درمان هرمزگان اضافه شده است. این مسوول تاکید کرد: در صورت نیاز به تجهیزات بیشتر آماده همکاری همه جانبه با مسئولان استان هرمزگان هستیم.
تشریح آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: در 24ساعت گذشته با جان باختن 9 نفر از مبتلایان به کرونا در استان، شمار جانباختگان به 174 نفر رسید.
تامین برخی تجهیزات کرونایی مورد نیاز استان هرمزگان
بخشی از این تجهیزات هستند. احمد جباری در گفت وگو اختصاصی با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: با پیگیری های بسیار و رایزنی های صورت گرفته از سوی نمایندگان استان هرمزگان در مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان تامین شد. جباری تصریح کرد: یک دستگاه بلادگاز، 15 دستگاه تشک مواج مدار سلامت، 3 دستگاه الکتروکاردیوگرافی، 3 دستگاه شوک و 13
راه اندازی سامانه آموزشی و اطلاع رسانی کووید 19 هرمزگان
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این سامانه با نام اطلاع رسانی کووید 19 در سایت دانشگاه علوم پزشکی استان به نشانی hums.ac.ir در دسترس است. فاطمه نوروزیان افزود: در این سامانه دارای بخش های سوالات کرونایی مردم، خودارزیابی بیماران و جوابدهی برخط تست کرونا و آخرین وضعیت کرونا در استان است. وی گفت: هدف از راه اندازی این سامانه ارتقای دانش عمومی، جلوگیری از رفت و آمد های غیر ضروری است.