کرونا در هرمزگان: 9 فوتی جدید و 20 نفر با حال وخیم/ معاون وزیر بهداشت: ...
سایر خبرها
گزارش تسنیم از جلسه استاندار و مجمع نمایندگان با نوبخت؛ 95 میلیارد تومان به زیرساخت های هرمزگان اختصاص ...
شهرستان بشاگرد بود که وی وعده داد این آمبولانس ها را به بشاگرد اهدا کند. همتی گفت: یکی از مهمترین مصوبات این جلسه این بود که معاون رئیس جمهور وعده داد به زودی و احتمالا ظرف دو هفته آینده با سفر و حضور در استان هرمزگان بازدیدی از وضعیت بهداشت و درمان استان داشته باشند. استاندار هرمزگان تامین اعتبار برای احداث 2 هزار واحد مسکونی برای مستضعفان و نیازمندان استان از سوی سازمان
دیدار نمایندگان و استاندار هرمزگان با نوبخت/ اختصاص اعتباراتی ویژه برای بهداشت و درمان
جباری عنوان داشت: نوبخت در این جلسه قول داد تا مبلغ سالانه 36 میلیارد تومان برای جذب 600 نفر کادر درمان بویژه پرستار به هرمزگان اختصاص و همین طور 51 میلیارد تومان نیز به منظور افزایش تخت های مراقبت های ویژه و آی سی یو به استان اختصاص یابد. وی اضافه کرد: 192 میلیارد تومان نیز برای تکمیل و تجهیز تمامی بیمارستان های استان هرمزگان اختصاص پیدا کرد و مقرر شد تا 38 میلیارد تومان نیز برای تقو
تداوم محدودیت ها در هرمزگان ضرورت دارد
/> رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: تامین این منابع با همکاری نماینده های مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار هرمزگان صورت گرفته است. وی در پایان با اشاره به اینکه همیشه سلامت بر اقتصاد مقدم است، گفت: امیدوارم با سفر معاون درمان وزات بهداشت به هرمزگان، کمبود های درمانی استان تامین و محدودیت ها در هفته جاری هم ادامه داشته باشد.
راه اندازی سامانه آموزشی و اطلاع رسانی کووید 19 هرمزگان
استان هرمزگان رخت برنبسته و همچنان جان بسیاری از مردم را می گیرد. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 204 هزار و 952 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 116 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 9623 نفر رسید. سیما سادات لاری روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن ویروس بیان کرد
ایران ؛ ابتلای بیش از 2500 نفر به کرونا در یک روز
به گزارش ورس از ایرنا ؛ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 207 هزار و 525 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 119 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به 9 هزار و 742 نفر رسید. سیما سادات لاری روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز
بازدید معاون درمان وزیر بهداشت از مراکز درمانی دانشگاهی و نظامی بندرعباس
درمانی برخوردار است، و هم اکنون با تلاش و درایت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روند تجهیز و افزایش امکانات رضایت بخش است. استاندار هرمزگان پس از نشست با معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در هرمزگان در این نشست، عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد که وزارت بهداشت به صورت ویژه تجهیزات و منابع مالی مورد نیاز جهت مقابله با ویروس کرونا و
کرونا جان 119 نفر دیگر را در کشور گرفت
525 رسید. وی ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 119بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به 9 هزار و 742 نفر رسید. معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون 166 هزار و 427 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین 2898 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
آخرین آمار ویروس کرونا در ایران؛ 207525نفر مبتلا و 9742 نفر فوتی! + جزئیات
کووید19 در کشور 207 هزار و 525 رسید. وی ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 119بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به 9 هزار و 742 نفر رسید. معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون 166 هزار و 427 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین 2898 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت
کرونا جان 119 نفر دیگر را در ایران گرفت
ساعت گذشته، 119بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به 9 هزار و 742 نفر رسید. معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون 166 هزار و 427 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین 2898 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. لاری بیان کرد: تاکنون یک میلیون و 449 هزار و 420
کرونا جان 119 نفر دیگر را در ایران گرفت
سلامت نیوز :سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 207 هزار و 525 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 119 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به 9 هزار و 742 نفر رسید. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،سیما سادات لاری روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در 24
آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا 2 تیر
، مجموع بیماران کووید19 در کشور 207 هزار و 525 رسید. وی ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 119بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به 9 هزار و 742 نفر رسید. معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون 166 هزار و 427 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین 2898 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این
کرونا جان 119 نفر دیگر را در ایران گرفت | 2898 نفر در وضعیت شدید بیماری هستند
/> وی ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 119بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به 9 هزار و 742 نفر رسید. معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون 166 هزار و 427 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین 2898 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. لاری بیان کرد
کرونا 1 تیر؛ شناسایی 2368 بیمارو 116 فوتی جدید کرونا در کشور/ 4 استان در وضعیت قرمز
به گزارش پارسینه، دکترلاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 204 هزار و 952 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 116 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 9623 نفر رسید. سیما سادات لاری روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز اول تیر 1399 و بر اساس معیار های
جان باختگان کرونا در کشور به 9623 نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 204 هزار و 952 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 116 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 9623 نفر رسید. به گزارش صدای زرند ، سیما سادات لاری روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز اول تیر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی
دوم تیرماه با مهمترین اخبار کرونا و رونق صادرات غیرنفتی با بازگشایی مرزها
رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، برخی شهرها و استان ها ناخواسته میزبان موجی دیگری از بیماری کرونا شده اند بگونه ای که شرایط در استان های خوزستان، هرمزگان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی همچنان قرمز است ، بطور قطع رعایت نکردن هشدارها علاوه بر خسارت جانی و مالی بر حوزه های مختلف، بار مضاعفی را بر حوزه بهداشت و درمان وارد می کند. معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همه وزارتخانه ها و
آمار کرونا در ایران، 1 تیر 99/ شناسایی 2368 بیمار جدید/ 116 نفر دیگر فوت شدند
طول 24 ساعت گذشته، 116 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 9 هزار و 623 نفر رسید. معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون 163 هزار و 591 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. لاری افزود: همچنین 2887 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. وی بیان کرد: تاکنون یک
شناسایی 2368 بیمار جدید کووید 19 در کشور / تعداد فوتی های کرونا همچنان سه رقمی است
به گزارش جام جم آنلاین ، سیما سادات لاری گفت: 2368 مورد مبتلای جدید به کرونا داشتیم. 116 نفر در 24 ساعت گذشته فوت کردند. وی افزود: تعداد کل مبتلایان در کشور به 952 204 نفر و تعداد کل قربانیان به 9623 نفر افزایش یافت. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ادامه داد: بهبود یافتگان هم 591 163 نفر هستند. 2887 نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. لاری هشدار داد: استانهای خوزستان، هرمزگان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار قرار دارند. ...
آخرین آمار مبتلایان و قربانیان کروناویروس در ایران
شفاآنلاین سلامت سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 207 هزار و 525 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 119 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به 9 هزار و 742 نفر رسید. به گزارش شفاآنلاین ، سیما سادات لاری روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در 24 ساعت گذشته
جان باختگان کرونا در کشور به 9623 نفر رسید
پرسش: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 204 هزار و 952 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 116 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 9623 نفر رسید. سیما سادات لاری روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز اول تیر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و
شهرستان ری از نظر شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارد
امروز دوشنبه با حضور حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران، حسین توکلی کجانی فرمانداری ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان ری در فرمانداری برگزار شد. شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 207 هزار و 525 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 119 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به 9 هزار و 742 نفر رسید. ...
خبرهای خوش دولت تدبیر و امید برای حوزه بهداشت و درمان هرمزگان
هرمزگان گفت: همچنین پیگیری هایی صورت گرفت تا با سرعت بخشیدن به پروژه های بیمارستان 531 تختخوابی و بیمارستان ستاره خلیج فارس در بندرعباس، این دو بیمارستان نیز تا پایان سال جاری به شرایط خوبی به لحاظ تکمیل شدن برسند. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 200 هزار و 262 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 120 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در
تقویت تجهیزات بیمارستانی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا
و مجموعه مدیریت استان هرمزگان از ابتدای شیوع ویروس کرونا، به کارگیری و تقویت امکانات و تجهیزات بیمارستانی در استان بود و این اقدامات با جدیت صورت گرفته و تجهیزات لازم برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تامین شده و این کار همچنان در حال انجام است. استاندار هرمزگان افزود: در همه ادارات استان هرمزگان، مدیران ضمن موافقت با مرخصی دو هفته ای برای همه کارمندان دارا
سفر معاون وزیر بهداشت به بندرعباس/ بزودی مجوز جذب پرستاران جدید در هرمزگان صادر می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت و درمان عصر امروز به منظور بررسی وضعیت حاد بیماری کرونا وارد بندرعباس شد. هم زمان با ورود وی به هرمزگان خبر اختصاص تجهیزات جدید و ویژه ای برای درمان کرونا نیز در هرمزگان منتشر شد. (اینجا) معاون وزیر بهداشت که خود فوق تخصص بیماری های خونی و سرطان است، در این سفر آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید19 در استان
کرونا از دیروز تا امروز در هرمزگان
نمی شناسد و طبق تحقیقات انجام شده بیش از 85 درصدی بیمارانی که زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار می گیرند، فوت می کنند. رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص پروتکلهای درمانی که در بیمارستان های استان برای درمان کووید 19 استفاده می شود، گفت: تمام داروهای تجویزی برای بیماران کرونا براساس پروتکل درمانی مورد تایید وزارت بهداشت است. نفس های به شماره افتاده کادر درمان هرمزگان
معاون وزیر بهداشت وضعیت بیمارستانهای کرونایی بندرعباس را بررسی کرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،درجریان این بازدید که مدیرکل مرکز نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت،رییس ، معاونان درمان و توسعه دانشگاهدانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حضور داشتند از بخش های مختلف بستری و آی.سی.یو کووید 19 بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بازدید شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دراین زمینه گفت: با توجه قرمز شدن
بیمارستان شهید محمدی به صورت کامل مختص کرونا می شود
احمد جباری در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس در خصوص برگزاری جلسه مسئولان استان هرمزگان با معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: در این جلسه موارد مختلفی را مطرح کردیم و مشکلات حوزه درمان استان را بیان کردیم. وی افزود: در بحث پرداخت معوقات پرسنل بخش بهداشت و درمان بحث کردیم و گفتیم این ها مشوق هایی نیاز دارند این افراد در خط مقدم هستند و باید معوقات آنها پرداخت شود. نماینده
آنچه در سفر معاون وزارت بهداشت، به هرمزگان مطرح شد
خبرگزاری میزان- در بازدید از مراکز درمانی بندرعباس که با حضور قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، ملک پور، سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت و فرشیدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صورت گرفت، بخش های مختلف بستری و ICU کووید 19 بیمارستان خاتم الانبیاء (ص)، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) و بیمارستان صاحب الزمان (عج) بندرعباس، مورد ارزیابی قرار گرفت. جان
مهمترین اخباری که در 31 خرداد ماه رخ داد
/> معاون شهردار تهران گفت: با امضای قراردادی فی مابین ایران خودرو و شهرداری تهران، 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس طی 5 ماه آینده به ناوگان عمومی پایتخت تحویل خواهد شد. بیشتر بخوانید: آنچه در سفر معاون وزارت بهداشت، به هرمزگان مطرح شد معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سفر به استان هرمزگان با حضور در بندرعباس، در جریان بازدید از بیمارستان ها و مراکز درمانی این
کودک 10 ساله براثر بیماری کرونا در بندرعباس فوت کرد
لمان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 195 هزار و 51 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 120 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به 9 هزار و 185 نفر رسید. سادات لاری تصریح کرد: از دیروز تا امروز 28 خرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 612 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 1071 مورد
آزمایشگاه کرونا در بیمارستان دکتر محمدکرمانشاهی راه اندازی شد
: در مرحله نخست ظرفیت انجام تست این مرکز روزانه 50 مورد است که در صورت نیاز و تقویت دستگاه به 96 کاناله، این تعداد قابل افزایش است. ویسی تاکید کرد که در این مرکز نمونه گیری برای بیماران سرپایی انجام نمی گیرد. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 200 هزار و 262 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 120 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در