دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۴۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبر هرمزگان ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۷

کرونا در هرمزگان: 9 فوتی جدید و 20 نفر با حال وخیم/ معاون وزیر بهداشت: ...

خبر هرمزگان- دکتر نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: با فوت 9 نفر دیگر، شمار فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا در هرمزگان به 174 نفر رسید. همزمان معاون وزیر بهداشت در سفر به بندرعباس اعلام کرد هرمزگان شرایط بدتری را پیش رو دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)