افزایش شمار بیماران کرونایی هرمزگان در روزهای آینده
سایر منابع:
سایر خبرها
هرمزگان نیازمند تأسیس مدرسه بهیاری است
استان هرمزگان هستیم تا بخشی از این مشکلات پیش روی بهداشت و درمان استان حل شود. عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: با اضافه شدن بیمارستان 531 تخت خوابی شمال بلوار امام حسین، بیمارستان 264 تخت خوابی نفت ستاره خلیج فارس و بیمارستان 131 تخت خوابی شریعتی که در همین ماه اخیر افتتاح می شود و بیمارستان جنرال بندرعباس و بیمارستان 160 تخت خوابی میناب که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود، حدود یک
تقویت تجهیزات بیمارستانی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا
فعالان زمینه های مختلف تشکر و قدردانی می نمایم. وی ادامه داد: در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، محدودیت هایی به ویژه برای شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه و رودان تعیین کرده ایم که به ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و کمیته های مربوطه در وزارت کشور و وزارت بهداشت اعلام شده است و با توجه به شرایط استان نتیجه تصمیم گیری در خصوص این محدودیت ها در این هفته اعلام می شود
اهدای سند مالکیت به ساکنان سکونتگاه غیررسمی بندرعباس/ 1100واحد مسکونی در محله گل کنی بندرعباس احداث می ...
به گزارش ایلنا از بندرعباس، استاندار هرمزگان با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی مردم شهر بندرعباس در خصوص محلات و بافت های فرسوده شهر بندرعباس مشکلات صدور سند است،اظهار کرد: در جلسه با وزیر راه موضوع سند دار کردن منازل بافت فرسوده در محلات گل کنی، اسلام آباد و محله چاهستانی ها پیگیری و مصوب شد طبق فرایندی با حداقل قیمت و در زمان مناسبی انجام شود. فریدون همتی افزود: هرمزگان استانی
فعالیت 17 مرکز نوبت دهی الکترونیکی تست کرونا در بندرعباس
عزیزاله کناری صبح امروز(دوم تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به ازدحام شهروندان در مراکز تست کرونا و نارضایتی آن ها از شرایط موجود، تعداد این مراکز افزایش یافت و شهروندان می توانند به نزدیک ترین مرکزی که به آن ها نوبت داده شود، در موعد مقرر مراجعه کنند. وی خاطرنشان کرد: با فعالیت این 9 مرکز، نواقص این بخش برطرف می شود و مردم می توانند به صورت غیرحضوری نوبت بگیرند و مراجعه کنند
صدور سند مالکیت در بندرعباس برای واحد های مسکونی غیر رسمی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: موضوع صدور سند مالکیت برای واحد های مسکونی در سکونتگاه های غیر رسمی و محلات دارای بافت فرسوده شهر بندرعباس در جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری تصویب شد. همتی افزود: بر این اساس منازل مسکونی واقع در محلات گلِ کنی، اسلام آباد و چاهستانی های بندرعباس به زودی سند دار می شوند. او گفت
افزایش 35 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس بندرعباس
بواشه ادامه داد: در حال حاضر پنج بیمارستان در حال احداث داریم که به نظر می رسد در کنار آن نیازمند تأسیس دبیرستان و هنرستان بهیاری در استان هرمزگان هستیم تا بخشی از این مشکلات پیش روی بهداشت و درمان استان حل شود. عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: با اضافه شدن بیمارستان 531 تخت خوابی شمال بلوار امام حسین، بیمارستان 264 تخت خوابی نفت ستاره خلیج فارس و بیمارستان 131 تخت خوابی شریعتی که در
تداوم محدودیت ها در هرمزگان ضرورت دارد
بین فوتی ها جوان ترین 56 سال و مسن ترین آن ها 86 ساله بود، تصریح کرد: همچنین تا روز گذشته 121 بیمار مثبت به کووید 19 در بیمارستان های استان بستری شدند که تعداد بیماران کرونایی بستری هرمزگان به 426 نفر رسید. وی ادامه داد: همچنین در این مدت 65 نفر ترخیص شدند و 56 نفر نیز در بخش آی سی یو بستری هستند که از این تعداد 17 نفر بدحال اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: از این
دو بیمارستان جدید به ظرفیت های درمانی در هرمزگان اضافه خواهد شد
. وی با اشاره به پیگیری تسریع در تکمیل تعدادی از بیمارستان ها در استان، افزود: مقرر شد بیمارستان شریعتی بندرعباس به سرعت تکمیل و راه اندازی و تجهیزات آن نیز از طرف وزارت بهداشت تامین شود. استاندار هرمزگان افزود: بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس نیز با پیشرفت فیزیکی 98 درصدی در حال ساخت است که با پیگیری و مکاتباتی جهت تسریع در تکمیل آن، این ظرفیت جدید بیمارستانی نیز تا دو
درخواست مهم نمایندگان هرمزگان از وزیر بهداشت/ کمبود کادر درمان استان به سرعت رفع شود
حدالمقدور 602 نفر از مهم ترین محورهای این نامه است. نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با اشاره به اهمیت تأمین و فعالسازی فوری حداقل 15 تخت آی سی یو در شهر بندرعباس، تصریح کرد: در این نامه همچنین از وزیر بهداشت خواسته ایم تا با تأمین اعتبار و پرداخت به موقع مزایای کارکنان دانشگاه به ویژه اضافه کار و کارانه کارکنان و پزشکان درمانی، انگیزه بیشتری در این عزیزان ایجاد شود. جباری همچنین از
از گوشه و کنار هرمزگان| شناسایی و دستگیری 5 نفر از سرباندهای قاچاق مواد مخدر در جاسک
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، در بسته خبری پیش رو، بخشی از اخبار مهم گوشه و کنار استان هرمزگان جمع آوری و در اختیار مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است. اجرای سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در هرمزگان موجب تحول این حوزه در استان می شود استاندار هرمزگان با بیان اینکه زنان هرمزگانی در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نقش تاثیرگذاری داشته اند گفت: اجرای سند
اختصاصی | پیگیری ها نتیجه داد؛ تامین برخی تجهیزات کرونایی مورد نیاز استان هرمزگان توسط وزارت بهداشت+جدول
احمد جباری در گفت وگو اختصاصی با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: با پیگیری های بسیار و رایزنی های صورت گرفته از سوی نمایندگان استان هرمزگان در مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان تامین شد. وی افزود: بخشی از این تجهیزات در حال حاضر تحویل گرفته شده و بخش دیگر نیز به زودی تحویل گرفته می شود. نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای
زلزله 3.7 ریشتری قلعه قاضی را لرزاند
(هرمزگان) 28 کیلومتری تخت (هرمزگان) 28 کیلومتری جزیره هرمز (هرمزگان) نزدیکترین مراکز استان: 39 کیلومتری بندرعباس 340 کیلومتری کرمان انتهای پیام/
الزام استفاده ماسک در اداره ها و بازار های سرپوشیده
هرمزگان همچنین گفت: محدودیت های آمد و شد به روستا ها تا اطلاع بعدی ادامه می یابد، اما فعالیت های عمرانی و تولیدی بدون توقف ادامه دارد. همتی افزود: کارکنان بالای 50 سال و افراد دارای بیماری زمینه ای و زنان باردار در دستگاه های دولتی به مدت دو هفته می توانند از روش دورکاری استفاده کنند. وی گفت: از نظر امکانات استان در وضعیت خوبی است و تاکنون با مشکل خاصی در تامین تجهیزات روبرو نشده ایم. استانداردر پایان از تلاش های نمایندگان مجلس در تامین تجهیزات درمانی قدردانی کرد.
احداث دو سردخانه جدید در غسالخانه بندرعباس/نوسازی سه دستگاه خودرو حمل متوفی
علیرضا بهمن نژاد بندری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از برنامه های اجرایی سال 1399 با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرستان بندرعباس، نوسازی و بهسازی سه دستگاه خودرو حمل متوفی در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: برای خدمات رسانی هر چه شایسته تر طی دستور شهردار مقرر شد سه دستگاه از خودروها با قید فوریت بروز رسانی، تجهیز و به ناوگان حمل متوفی اضافه شوند، که هم اکنون در حال
آماده سازی 2 بیمارستان در هرمزگان برای بهره برداری در آینده نزدیک
استاندار هرمزگان روز شنبه پس از نشست ویدیو کنفرانسی با ستاد ملی کرونا اظهار داشت: بیمارستان شهید محمدی با توجه به تجربه و توان بیشتری که دارد پشتیبان بیماری ناشی از ویروس کووید19 قرار گیرد و تجهیز بیمارستان شریعتی بندرعباس از امروز آغاز شود. فریدون همتی تصریح کرد: در راه اندازی بیمارستان ارتش 200 تخته خوابی ارتش تسریع و در صورت نیاز با کمک وزارت بهداشت تجهیز شود تا در ماه های آینده و
معاون وزیر بهداشت وضعیت بیمارستانهای کرونایی بندرعباس را بررسی کرد
درجریان این بازدید که مدیرکل مرکز نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت،رییس ، معاونان درمان و توسعه دانشگاهدانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حضور داشتند از بخش های مختلف بستری و آی.سی.یو کووید 19 بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بازدید شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دراین زمینه گفت: با توجه قرمز شدن وضعیت استان و افزایش بیماران کرونا تمام
رادیو| تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان در گفت وگو با استاندار هرمزگان
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، چهاردهمین بخش خبری رادیو تسنیم استان هرمزگان با اخباری از آخرین آمار کرونا در استان هرمزگان، سفر معاون وزیر بهداشت برای بررسی وضعیت هرمزگان در مواجهه با بحران کرونا، اختصاص کامل بیمارستان شهید محمدی برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کووید 19 و گفت وگو با استاندار هرمزگان در خصوص وضعیت استان و آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای مهار کرونا منتشر شد. انتهای پیام/864/ف
بازدید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از روند اجرایی عملیات بهسازی و ترمیم محورهای شریانی ...
خمیر به طول 16 کیلومتر خبر داد که 8 کیلومتر آن توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده هرمزگان در حال اجرا می باشد. وی اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه مسافت بندرخمیر به بندرعباس12 کیلومتر کاهش میابد و بار ترافیکی محور پرتصادف بندرعباس - گچین - کلمتلی - بندرخمیر در غرب استان که بصورت دو طرفه بوده است ، کاهش خواهد یافت . مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : برای اجرای این پروژه از محل
800 تخت برای بستری مبتلایان کرونا در کرمانشاه آماده شد
استان کرمانشاه وجود دارد. بازوند پیش از این اعلام کرده بود که براساس نقشه راه طراحی شده پیش بینی های لازم به منظور اختصاص هزار تخت برای بستری بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان انجام شده است. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 200 هزار و 262 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 120 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 9 هزار و
نشست ویدیو کنفرانس رییس جمهوری با استاندار و مدیران هرمزگان
بندرعباس – ایرنا - نشست ویدیو کنفرانس رییس جمهوری با استاندار هرمزگان ومدیران استان در خصوص مهار کرونا وبرنامه های اجرایی آن در روز شنبه
کرونا از دیروز تا امروز در هرمزگان
شرایط هرمزگان به گونه ای است که در روزهای اخیر واکنش مسوولان و نمایندگان استان درپی داشته و خواستاررسیدگی هرچه بیشتر به موضوع شدند و در همین راستا معاون درمان وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی به همراه مدیرکل مرکز نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت از بخش های مختلف بستری و آی.سی.یو کووید 19 بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) وصاحب الزمان (عج)بندرعباس بازدید و
تداوم روزهای پرتلفات کرونا در هرمزگان/ 10 فوتی در 30 خرداد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروتا تاکنون 30 هزار و 891 آزمایش کرونا در استان انجام شده است. وی افزود: در 24 ساعت اخیر شمار فوتی های ناشی از ابتلای قطعی به کرونا در استان با 10 نفر افزایش به 165 نفر رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین تعداد بسترهای مبتلا به کرونا را در استان
بیمارستان شهید محمدی به صورت کامل مختص کرونا می شود
مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دیگر موردی که بر روی آن در این جلسه تاکید شد افزایش تخت های بیمارستانی از جمله تخت های آی سی یو بود، همچنین تاکید کردیم دستگاه های ونتیلاتور به بخش خدمات درمانی استان اضافه شود تا بتوان بخش های آی سی یو ای بیشتری از جمله در شرق و غرب استان راه اندازی کرد. وی ادامه داد: نکته دیگری که در این جلسه به آن تاکید کردیم این بود که بخش قابل توجهی از
سفر معاون وزیر بهداشت به بندرعباس/ بزودی مجوز جذب پرستاران جدید در هرمزگان صادر می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت و درمان عصر امروز به منظور بررسی وضعیت حاد بیماری کرونا وارد بندرعباس شد. هم زمان با ورود وی به هرمزگان خبر اختصاص تجهیزات جدید و ویژه ای برای درمان کرونا نیز در هرمزگان منتشر شد. (اینجا) معاون وزیر بهداشت که خود فوق تخصص بیماری های خونی و سرطان است، در این سفر آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید19 در استان
معاون استاندار هرمزگان به صف اهداکنندگان خون پیوست
در اولین روز از هفته وبه پاس بزرگداشت روز جهانی اهدا کنندگان خون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اهدای خون به کمپین "خون سالم ،نجات بخش زندگی " پیوست. به گزارش روابط عمومی انتقال خون هرمزگان دکتر ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با حضور در مرکز انتقال خون بندرعباس ضمن اهدای خون با اشاره به اهمیت این سنت حسنه گفت :اهدای خون اهدای زندندگی است ، در
مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته ای که گذشت
هرمزگان در هفته گذشته (24 تا 30 خردادماه) شاهد رخدادها و انتشار اخباری در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و دیگر بخش ها بود که در این گزارش مهمترین این موارد مرور می شود. بهداشت و درمان متاسفانه با وجود هشدارهای بسیار مسوولان مبنی بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، این موارد چندان مورد توجه برخی از مردم قرار نگرفته و روند ابتلا و مرگ و میر ناشی
تحویل تجهیزات ویژه درمانی به هرمزگان/ 25 ونتیلاتور و ده ها اقلام اضطراری
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، وزارت بهداشت و درمان بدنبال وقوع شرایط حاد ابتلای به کرونا در استان هرمزگان و طی هماهنگی با دبیر اجرایی هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، تجهیزات ویژ ه ای را به هرمزگان ارسال کرد. این تجهیزات شامل 15 دستگاه ونتیلاتور اطفال و بزرگسال ثابت، 10 دستگاه ونتیلاتور پورتابل، 20 دستگاه مانیتور علایم حیاتی، 15 دستگاه مانیتور علایم حیاتی پورتابل، 1
دستگاه تنفس مصنوعی بیمارستان های کردستان افزایش یافت
و راه اندازی شد که هر دستگاه یک تخت آی سی یو را پوشش می دهد. جدیدالاسلامی اضافه کرد: این تعداد ونتیلاتور با مساعدت و پیگیری های بی وقفه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی با توجه به نیاز بیماران مبتلا به کرونا از طرف وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اختصاص یافت. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا و نیاز ویژه به این دستگاه تنفس