هرمزگان نیازمند تأسیس مدرسه بهیاری است
سایر منابع:
سایر خبرها
وزارت بهداشت به خوبی به کمک هرمزگان آمده است/ وضعیت هرمزگان همچنان بحرانی است
تخت نیست. 25 تخت آی سی یو خالی اکنون داریم. از تجهیزات پورتابل نیز می توانیم استفاده کنیم و آنها را در اختیار داریم. حدالامکان تا آنجایی که پزشکان اجازه دهند تلاش می کنیم که بیماران به ونتیلاتور وصل نکنیم و تجهیزات دیگری در این زمینه استفاده کنیم. * ما امروز توانستیم حقوق خردادماه پزشکان و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی را پرداخت کنیم و دلیل آن نیز اضافه مبالغی بود که در احکام آمده بود
در نشست نمایندگان و استاندار هرمزگان با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور وعده داد شد: استخدام 600 پرستار ...
دریانیوز: پیرو نشست مشترک نمایندگان، استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، 600 پرستار در کادر درمانی استان استخدام خواهند شد. در این نشست استاندار و نمایندگان استان با بیان مشکلات و کمبودهای موجود در بخش درمان، خواستار تخصیص اعتبارات درمانی ویژه و فوری به استان شدند. دکتر فرشیدی نیز با ارائه گزارشی به تشریح وضعیت بخش درمانی دانشگاه
35 تخت خالی آی سی یو در هرمزگان داریم/ بحث تعطیلی و قرنطینه استان صحت ندارد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: به زودی 14 تخت آی سی یو به ظرفیت بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اضافه خواهد شد. حسین فرشیدی افزود: اکنون 35 تخت خالی آی سی یو در بیمارستان های استان هرمزگان وجود دارد و نیازی به اعزام بیماران به بیمارستان های استان های معین نداریم. فرشیدی با اشاره به اینکه آمار مرگ و میر
احتمال تعطیلی 2هفته ای ادارات هرمزگان
استانداری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با آقای نوبخت جلسه ای داشته و به دنبال جذب حمایت از صندوق توسعه ملی هستیم. نماینده مردم بندرعباس در مجلس یازدهم با اشاره به افزایش آمار کرونا در استان هرمزگان تأکید کرد که به دنبال رایزنی با ستاد مرکزی کرونا به منظور تعطیلی دو هفته ای ادارات استان و قرنطینه هستیم. احمد مرادی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان
افزایش شمار بخش های بستری کووید 19 در بندرعباس به هشت بخش
. دکتر تمدن دار ضمن انتقاد از بی توجهی برخی ها به توصیه ها و تاکید های بهداشتی، گفت: متاسفانه در نتیجه این بی توجهی ها شمار بسیاری از مردم استان از جمله بیش از 250 نفر از پرسنل درمان هرمزگان به کووید 19 مبتلا شدند که این آسیبی جدی برای سیستم درمان استان است. رییس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به ابتلای شماری از پزشکان و
دیدار نمایندگان و استاندار هرمزگان با نوبخت/ اختصاص اعتباراتی ویژه برای بهداشت و درمان
جباری عنوان داشت: نوبخت در این جلسه قول داد تا مبلغ سالانه 36 میلیارد تومان برای جذب 600 نفر کادر درمان بویژه پرستار به هرمزگان اختصاص و همین طور 51 میلیارد تومان نیز به منظور افزایش تخت های مراقبت های ویژه و آی سی یو به استان اختصاص یابد. وی اضافه کرد: 192 میلیارد تومان نیز برای تکمیل و تجهیز تمامی بیمارستان های استان هرمزگان اختصاص پیدا کرد و مقرر شد تا 38 میلیارد تومان نیز برای تقو
آمار شیوع کرونا در هرمزگان بالاست و همچنان در اوج بیماری هستیم
از درمان و بهداشتی هرمزگان به کرونا مبتلا شده اند افزود: 40درصد از آنها پس از بهبود به کار بازگشته اند و بقیه افراد نیز در قرنطینه در حال تکمیل درمان هستند. بیشتر بخوانید: راه اندازی سامانه آموزشی و اطلاع رسانی کووید19 هرمزگان به گفته فرشیدی، معمولاً 99درصد جوان ها بدون علامت کرونا هستند و این درصد در سنین بالاتر به 80درصد می رسد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس تصویب شد:افزایش 35 درصدی نرخ تاکسی سرویس مدارس
اسلامی شهر بندرعباس ضمن تشکر از قشر زحمتکش و کادر درمانی استان هرمزگان به ویژه شهرستان بندرعباس که در این روزهای سخت همچنان فداکارانه خدمت می کنند و از جان شهروندان وبیماران محافظت می کنند، افزود: با توجه به تمام کمبودها و مظلومیتی که همیشه استان داشته است، این شرایط کنونی در حال حاضر جان و سلامت شهروندان ما را نشانه گرفته است و ما تا الان منتظر بودیم که ستاد ملی کرونا تصمیماتی را برای استان هرمزگان
روزانه 20 تخت به شمار تخت های کرونا در هرمزگان اضافه می شود
دکتر فاطمه نوروزیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر هرمزگان در اوج شیوع کرونا قرار دارد و شهرستان بندرعباس از نظر شمار مبتلایان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و شمار تخت های بستری ویژه بیماران کووید 19 در هرمزگان بیش از 700 تخت می باشد. وی افزود: متاسفانه روند افزایشی ابتلا به کرونا در هرمزگان به دلیل بی توجهی به پروتکلهای بهداشتی و رعایت فاصله گذاری
راه اندازی بخش کووید 2 در بیمارستان کودکان بندرعباس
عبدالمجید ناظمی اظهار کرد: در پی افزایش شمار مبتلایان به کرونا طی هفته گذشته، دومین بخش کووید در بیمارستان کودکان بندرعباس با ظرفیت 12 تخت راه اندازی شد. وی افزود: علت راه اندازی این بخش را افزایش آمار بستری کودکان مبتلا به کرونا اعلام کرد و گفت: در حال حاضر دو بخش بستری و یک بخش ویژه برای بستری کودکان مبتلا به کووید19 اختصاص داده شده است. روز گذشته مرگ کودک 11 ماهه مینابی به عنوان کم سن ترین قربانی کرونا در هرمزگان خبرساز شد.
اسماعیل بواشه عضو شورای شهر بندرعباس مطرح کرد: هرمزگان نیازمند تاسیس دبیرستان بهیاری
دریانیوز: اسماعیل بواشه عضو شورای شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: نیازمند تاسیس دبیرستان و هنرستان بهیاری در استان هرمزگان هستیم. بواشه ضمن تشکر از کادر درمانی و تمام کسانی که در رابطه با جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع این زنجیره تلاش می کنند از جمله مردم شهر بندرعباس، کادر درمانی و تمامی عواملی که دست در دست هم می
در نقطه اوج پیک کرونا در هرمزگان هستیم/آمار فوتی ها رو به کاهش است
مناسب جسمانی قرار ندارند. وی با بیان اینکه برای شهرستان بشاگرد سه آمبولانس ویژه برای مناطق صعب العبور منطقه در نظر گرفته ایم، عنوان کرد: در حال حاضر در نقطه اوج پیک کرونا در استان هرمزگان قرار داریم به ویژه در شهر بندرعباس که این موضوع نیز قله قرار دارد. فرشیدی با اشاره به اینکه هیچ گاه آمار را کتمان نمی کنم و نکرده ام، افزود: دو گروه بیمار وجود دارد گروهی که علامت ندارد و
کودکان قربانیان بی گناه کرونا/ آمار بالای مبتلایان در هرمزگان
خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- رضا زرگر: با آغاز فصل گرما در هرمزگان، به ناگاه آمار مبتلایان به کرونا همچون دمای هوا سیر صعودی در پیش گرفت و در آخرین آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که دوم خرداد انجام شد تعداد مبتلایان به 400 نفر رسیده بود، اما اعلام آمار تفکیکی استانها و شهرستانها به دستور وزارت بهداشت متوقف شد و موجی از نگرانی ها در مورد افزایش مبتلایان در استان شکل گرفت.
خبر خوش کرونایی از مرکز بحران شیوع ویروس / تعداد فوتی ها در استان هرمزگان کاهش یافت
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، حسین فرشیدی ظهر امروز در نشست ویدیو کنفرانس با خبرنگاران به تشریح دستاوردها و موضوعات مطرح شده در سفر اخیر به همراه استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان به پایتخت پرداخت. وی اظهار داشت: در جلسه ای با نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم به نتایج خوبی دست یافتیم و توانستیم قول جذب 600 نیروی جدید برای سیستم بهداشت و درمان استان را
حمایت 950 میلیاردی دولت تدبیر و امید از توسعه و تکمیل زیرساخت های هرمزگان
خاطرنشان کرد: از این اعتبارات، 510 میلیارد ریال جهت ساخت و راه اندازی بخش های مراقبت های ویژه و تخت آی سی یو جدید در بیمارستان های استان، 360 میلیارد ریال جهت تامین حقوق جذب پرستار و 600 نفر پرسنل کادر درمانی در هرمزگان و 60 میلیارد ریال نیز بابت تقویت سیستم های سرمایشی بیمارستان های استان، تخصیص می یابد. استاندار هرمزگان بیان داشت: تامین منابع مالی خرید سه دستگاه آمبولانس برای بخش درمان
گزارش| افزایش بیماران کرونایی در هرمزگان / وضعیت بیمارستان ها بحرانی شد
بیماران کرونایی، بیمارستان ها در شرایط بحرانی به سر می برند و کادر بهداشت و درمان با وجود محدودیت ها و امکانات ناکافی با تمامی توان فداکارانه در حال مبارزه با بیماری کرونا می باشند. در حال حاضر طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، 191 نفر جان خود را از دست داده اند و 499 بیمار نیز در بخش های کووید 19 بستری هستند. همچنین در بخش مراقبت های ویژه 60 بیمار بستری می
جذب 600 پرستار در هرمزگان/ تک رقمی شدن آمار فوتی ها کرونا در استان
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اعلام تک رقمی شدن آمار فوتی ها کرونا در استان، گفت: برای جذب پرستار از استان های اطراف فراخوان داده ایم و با قبول پرداخت از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور مجوز استخدام پرستار 89 روزه را دریافت کرده ایم.
گزارش تسنیم از جلسه استاندار و مجمع نمایندگان با نوبخت؛ 95 میلیارد تومان به زیرساخت های هرمزگان اختصاص ...
حوزه انتخابیه خود را با دکتر نوبخت در میان گذاشتند و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در خصوص مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان به صورت کامل گزارشی ارائه داد. استاندار هرمزگان گفت: این جلسه مصوبات بسیار خوبی داشت و توانستیم با رایزنی با دکتر نوبخت اعتبارات خوبی برای حوزه های مختلف استان جذب کنیم. وی تصریح کرد: یکی از این مصوبات تامین 3 دستگاه آمبولانس از سوی دکتر نوبخت برای
افزایش 35 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس بندرعباس تصویب شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار تعیین نرخ تاکسی سرویس مدارس در سال تحصیلی 1399-1400 برگزار شد و اعضای شورا این موضوع را که عدم رسیدگی به آن موجب انتقاد موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان شده بود را مورد بحث و بررسی قرار دادند. فاطمه جراره، آبتین امیری و اسماعیل بواشه نطق کنندگان این جلسه بودند که هر کدام
ضرورت تداوم محدودیت ها در هرمزگان
تجهیزات بخش درمان اضافه شده است. فرشیدی با بیان اینکه کار نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس هفته آینده به پایان می رسد، اظهار کرد: در یک هفته گذشته دارو های جدید همچون رمدسیویر و پلاسما درمانی در بیمارستان ها برای درمان بیماران کرونایی استفاده شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: تامین این منابع با همکاری نماینده های مردم در مجلس شورای اسلامی و
بازدید معاون درمان وزیر بهداشت از مراکز درمانی دانشگاهی و نظامی بندرعباس
درمان بیماران مبتلا به این بیماری در هرمزگان را تامین و همچنین مجوز جذب پرستاران جدید در استان را صادر کند. فریدون همتی با اشاره به پیگیری تسریع در تکمیل تعدادی از بیمارستان ها در استان، افزود: مقرر شد بیمارستان شریعتی بندرعباس به سرعت تکمیل و راه اندازی و تجهیزات آن نیز از طرف وزارت بهداشت تامین شود. استاندار هرمزگان بیان کرد: بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس نیز با
افزایش 35 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس بندرعباس
بواشه ادامه داد: در حال حاضر پنج بیمارستان در حال احداث داریم که به نظر می رسد در کنار آن نیازمند تأسیس دبیرستان و هنرستان بهیاری در استان هرمزگان هستیم تا بخشی از این مشکلات پیش روی بهداشت و درمان استان حل شود. عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: با اضافه شدن بیمارستان 531 تخت خوابی شمال بلوار امام حسین، بیمارستان 264 تخت خوابی نفت ستاره خلیج فارس و بیمارستان 131 تخت خوابی شریعتی که در
درخواست مهم نمایندگان هرمزگان از وزیر بهداشت/ کمبود کادر درمان استان به سرعت رفع شود
حدالمقدور 602 نفر از مهم ترین محورهای این نامه است. نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با اشاره به اهمیت تأمین و فعالسازی فوری حداقل 15 تخت آی سی یو در شهر بندرعباس، تصریح کرد: در این نامه همچنین از وزیر بهداشت خواسته ایم تا با تأمین اعتبار و پرداخت به موقع مزایای کارکنان دانشگاه به ویژه اضافه کار و کارانه کارکنان و پزشکان درمانی، انگیزه بیشتری در این عزیزان ایجاد شود. جباری همچنین از
اضافه شدن چهار رشته جدید در هنرستان های کاردانش
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد قویدل با اشاره به اهمیت رشته های مهارتی و ایجاد شغل پس از پایان تحصیلات متوسطه، افزود : در سال تحصیلی اینده، چهار عنوان رشته جدید در هنرستانهای شاخه کاردانش سطح استان اضافه شده است. وی افزود: رشته مهماندار هواپیما، دستیار فنی تعمیر و نگهداری هواپیما ، خدمات گلخانه ای و تولید محتوای آموزش الکترونیکی به عنوان چهار رشته فعالی هستند که در سال تحصیلی
تداوم بررسی حوزه های امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم
امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم حوزه روستای سیاهو و همچنین ازگارگاه تولید ماسک در هنرستان کاردانش حضرت زینب(س) که با مشارکت بسیج، دهیاری و مرکز بهداشت سیاهو راه اندازی شده بود بازدید کرد. حسینی گفت: تلاش و مسئولیت پذیری فرهنگیان ناحیه دو بندرعباس در شرایط دشوار شیوع کرونا تا دوردست ترین مدارس و مناطق روستائی ادامه دارد. وی افزود: بسیاری در شرایط بیماری کوید 19 حاضر به ادامه
کادر درمان نفس های آخر را می کشند: هرمزگان در آی سی یو
هیچکس باور نمی کند که هرمزگان بیمار است و نیاز به درمان دارد. اینجا استانی است که تا پیش از کرونا هم حال و روز بخش بهداشت ودرمانش خوب و مساعد نبود و برخی از بیمارانش برای درمان به استان های دیگر می رفتند و حالا روزگارش به وخامت نهاده است. بیش از 250 نفر از کادر درمانش بیمار شده اند و با کرونا دست و پنجه نرم می کنند و مابقی هم شب وروز ندارند ودر حال تلاش برای نجات همنوعانشان از چنگال های تیز