دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۳۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایلنا ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۰

هرمزگان نیازمند تأسیس مدرسه بهیاری است

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: در حال حاضر پنج بیمارستان در حال احداث داریم که به نظر می رسد در کنار آن نیازمند تأسیس دبیرستان و هنرستان بهیاری در استان هرمزگان هستیم تا بخشی از مشکلات پیش روی بهداشت و درمان استان حل شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)