اختصاصی | پیگیری ها نتیجه داد؛ تامین برخی تجهیزات کرونایی مورد نیاز استان ...
سایر منابع:
سایر خبرها
درخواست مهم نمایندگان هرمزگان از وزیر بهداشت/ کمبود کادر درمان استان به سرعت رفع شود
احمد جباری رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: هر 5 نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان از وی خواسته ایم تا به منظور تقویت زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان هرمزگان بخصوص در شرایط حاد شیوع کرونا، اقدامات ویژه و فوری صورت گیرد. وی افزود: تقویت کادر پرستاری بیمارستان های استان از طریق صدور مجوز جذب
وزیر بهداشت: رفتار کرونا در هر منطقه متفاوت است
خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت گفت: رفتار ویروس کرونا در جنوب کرمان با هرمزگان و یا میناب با بندرعباس و شهرهای دیگر، کاملاً متفاوت است بنابراین ویروس کرونا در اقلیم، نژاد و آب وهوای مختلف، بروز متفاوتی دارد. سعید نمکی در اجلاس مجازی روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: حتی در استان هایی که فکر می کنیم موج اول کرونا را پشت سر گذاشته ایم، موج اول را به طور کامل
محدودیت های تعیین شده برای مقابله با کرونا در هرمزگان جهت تصویب و تصمیم گیری نهایی به ستاد ملی اعلام ...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فریدون همتی پس از حضور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، عنوان کرد: در طول مدت سه روز تعطیلی اخیر در استان در راستای مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، همه اقشار مردم هرمزگان همراهی بسیار خوبی با رعایت موارد توصیه شده داشتند و دانشگاه علوم پزشکی استان نیز از این اقدام راضی بود و از همکاری همه مردم به ویژه بازاریان و کسبه و
جان باختن 10 بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان
...> وی گفت: برای این تجهیزات حدود 7 میلیارد تومان هزینه شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در یک هفته گذشته دارو های جدید همچون رمدسیویر و پلاسما درمانی در بیمارستان ها برای درمان بیماران کرونایی استفاده شده است. دکتر فرشیدی افزود: تامین این منابع با همکاری نماینده های مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار هرمزگان صورت گرفته است. وی با اشاره به اینکه همیشه سلامت بر اقتصاد مقدم است گفت: امیدوارم با سفر دکترجان بابایی معاون درمان وزات بهداشت به استان کمبود های درمانی استان تامین و قرنطینه در هفته آبنده هم ادامه داشته باشد. ...
هرمزگان در کرونا شرایط پرخطری را طی می کند
همکاری همه جانبه با مسئولان استان هرمزگان هستیم، خاطرنشان کرد: شرایط بندرعباس خوب نیست و در دو هفته آینده شرایط رو به افزایش و پرخطری خواهیم داشت. در پایان نشست معاون وزیر بهداشت و درمان با استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جلسه مصوب شد وزارت بهداشت در تأمین تجهیزات، منابع مالی و صدور مجوز برای جذب پرستاران کمک کند و همچنین از محل اعتبارات اختصاص یافته در بحث کرونا، کمک های بیشتری برای تجهیز دستگاه اکسیژن ساز، بخش مراقبت های ویژه و افزایش تخت های بیمارستان شهید محمدی صورت گیرد ...
خبرهای خوش دولت تدبیر و امید برای حوزه بهداشت و درمان هرمزگان
استاندار هرمزگان جمعه شب پس از نشست با معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با پیگیری های صورت گرفته و حمایت های انجام شده ، وزارت بهداشت به صورت ویژه تجهیزات و منابع مالی مورد نیاز جهت مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا به این بیماری در هرمزگان را تامین و همچنین مجوز جذب پرستاران جدید در استان را صادر می کند. فریدون همتی از تامین تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز جهت
اهدای 400 دست لباس مخصوص مقابله با کرونا به کادر درمان بندرعباس
مسئولیت اجتماعی خود را به انجام برسانند و با رعایت بهداشت و ماندن در خانه به پیشگیری از شیوع این بیماری کمک کنند. مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در پایان از اهدای 400 لباس مخصوص کادر درمان در مقابله با شیوع کرونا با همکاری شهرداری بندرعباس به کادر بهداشت و درمان بندرعباس خبرداد و اضافه کرد: این امر در جهت همکاری و محافظت کادر درمان در مقابله با کرونا و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان صورت گرفت.
راه اندازی نخستین سرای نوآوری علوم و فنون دریایی کشور در هرمزگان
احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،از صدور مجوز برای راه اندازی نخستین سرای نوآوری علوم و فنون دریایی کشور در بندرعباس خبر داد. کامرانی گفت: با پیگیری های مستمر دانشگاه آزاداسلامی واحد بندرعباس مجوز راه اندازی نخستین سرای دانش علوم و فنون دریایی در این دانشگاه ثبت شد. او افزود:هدف از
بیمارستان شهید محمدی به صورت کامل مختص کرونا می شود
احمد جباری در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس در خصوص برگزاری جلسه مسئولان استان هرمزگان با معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: در این جلسه موارد مختلفی را مطرح کردیم و مشکلات حوزه درمان استان را بیان کردیم. وی افزود: در بحث پرداخت معوقات پرسنل بخش بهداشت و درمان بحث کردیم و گفتیم این ها مشوق هایی نیاز دارند این افراد در خط مقدم هستند و باید معوقات آنها پرداخت شود. نماینده
کیش جزء بالاترین شهرهای دارای مبتلا به کرونا در هرمزگان است
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اگر بخواهیم به شکل کنونی خدمات دهی به بیماران کرونا را در استان ادامه دهیم به یک هزارو 500میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم. دکتر حسین فرشیدی روز شنبه اظهار داشت: به ترتیب شهرستانهای بندرعباس میناب، رودان خمیر بندرلنگه و کیش بیشترین موارد ابتلا به بیماری کرونا را دارند. وی ادامه داد: همه افراد تا جایی که امکان دارد از خانه خارج نشوند و در
کرونا از دیروز تا امروز در هرمزگان
نمی شناسد و طبق تحقیقات انجام شده بیش از 85 درصدی بیمارانی که زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار می گیرند، فوت می کنند. رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص پروتکلهای درمانی که در بیمارستان های استان برای درمان کووید 19 استفاده می شود، گفت: تمام داروهای تجویزی برای بیماران کرونا براساس پروتکل درمانی مورد تایید وزارت بهداشت است. نفس های به شماره افتاده کادر درمان هرمزگان
معاون وزیر بهداشت وضعیت بیمارستانهای کرونایی بندرعباس را بررسی کرد
درجریان این بازدید که مدیرکل مرکز نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت،رییس ، معاونان درمان و توسعه دانشگاهدانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حضور داشتند از بخش های مختلف بستری و آی.سی.یو کووید 19 بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بازدید شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دراین زمینه گفت: با توجه قرمز شدن وضعیت استان و افزایش بیماران کرونا تمام
کودک 10 ساله براثر بیماری کرونا در بندرعباس فوت کرد
بهداشت اظهار کرد: استان های خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمانشاه، هرمزگان و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان هرمزگان در سه هفته اخیر موج کرونا شدت گرفته و به عنوان استان قرمز است.
آنچه در سفر معاون وزارت بهداشت، به هرمزگان مطرح شد
خبرگزاری میزان- در بازدید از مراکز درمانی بندرعباس که با حضور قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، ملک پور، سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت و فرشیدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صورت گرفت، بخش های مختلف بستری و ICU کووید 19 بیمارستان خاتم الانبیاء (ص)، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) و بیمارستان صاحب الزمان (عج) بندرعباس، مورد ارزیابی قرار گرفت. جان
هرمزگان همچنان در وضعیت قرمز تیتر اول روزنامه اقتصادکیش
روزنامه اقتصادکیش برای صفحه اول خود تیتر هرمزگان همچنان در وضعیت قرمز را انتخاب کرد. تیترهای دیگری از این روزنامه: - تمجید رییس پلیس راهور ناجا از فرهنگ خوب ترافیک کیش - گزارش عملکرد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سال98 منتشر شد - اقدامات مطلوب مناطق آزاد در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا - رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: استان از لحاظ
کرونا در هرمزگان| انجام 948 تست در 24 ساعت اخیر/ 9 فوتی
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر فاطمه نوروزیان امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس در بیان آمار 31 خرداد 99 بیماری کرونا در استان هرمزگان اظهار کرد: تعداد کل آزمایش های کرونا در استان به 31 هزار و 839 مورد رسید. وی افزود: 9 فوتی در 24 ساعت اخیر داشته ایم که 8 نفر در بندرعباس و 1 نفر در میناب بوده است. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان
طرحی برای ایجاد برخی محدودیت ها در هرمزگان ارائه کرده ایم/ منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم
راه اندازی بیمارستان 200 تخت خوابی ارتش تسریع و در صورت نیاز با کمک وزارت بهداشت تجهیز شود تا در ماه های آینده و به خصوص پاییز مورد استفاده قرار گیرد. همتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تلاش مسؤولان استان و دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان و دلسوزان از ابتدای شیوع بیماری کرونا بر این بوده که امکانات و تجهیزات افزایش یافته و در این زمینه با کمبودی روبه رو نشویم. این تلاش ها همچنان ادامه می
سفر معاون وزیر بهداشت به بندرعباس/ بزودی مجوز جذب پرستاران جدید در هرمزگان صادر می شود
وزیر بهداشت با همراهی دکتر ملک پور، مدیرکل مرکز نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت به همراه دکتر فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و دکتر غریب زاده، معاون درمان دانشگاه از بخش های مختلف بستری و آی.سی.یو کووید19 بیمارستان خاتم الانبیا (ص) در بندرعباس بازدید کردند. در این بازدید، ارائه خدمات درمانی به بیماران کووید19 مورد پایش و ارزیابی میدانی قرار گرفت. بازدید معاون وزیر
تحویل تجهیزات ویژه درمانی به هرمزگان/ 25 ونتیلاتور و ده ها اقلام اضطراری
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، وزارت بهداشت و درمان بدنبال وقوع شرایط حاد ابتلای به کرونا در استان هرمزگان و طی هماهنگی با دبیر اجرایی هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، تجهیزات ویژ ه ای را به هرمزگان ارسال کرد. این تجهیزات شامل 15 دستگاه ونتیلاتور اطفال و بزرگسال ثابت، 10 دستگاه ونتیلاتور پورتابل، 20 دستگاه مانیتور علایم حیاتی، 15 دستگاه مانیتور علایم حیاتی پورتابل، 1
معاون درمان وزارت بهداشت امروز به هرمزگان می آید
کند. وی افزود: جمع بندی مشکلات درمانی استان و نیازهای فوری در هر بخش در نشست ویژه ای با استاندار هرمزگان، نمایندگان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی صورت خواهد گرفت و انتظار داریم تا وزارت بهداشت به طور ویژه نسبت به تأمین نیازهای هرمزگان اقدام و زیرساخت های استان در زمینه مدیریت بیماری کرونا در بخش های آزمایشگاهی و درمانی به سرعت تقویت شود. رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان همچنین تأکید
ادامه جمعه های سیاه: 10 فوتی جدیدکرونا در هرمزگان/ 12 نفر با حال وخیم در آی سی یو
حسین فرشیدی امشب اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروتا تاکنون 30 هزار و 891 آزمایش کرونا در استان انجام شده است. وی افزود: در 24 ساعت اخیر شمار فوتی های ناشی از ابتلای قطعی به کرونا در استان با 10 نفر افزایش به 165 نفر رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین تعداد بسترهای مبتلا به کرونا را در استان را با 41 نفر افزایش در یک روز اخیر، 244 نفر در حال حاضر عنوان و خاطرنشان کرد
طوفان کرونا در هرمزگان
[شهروند] 6 استان کشور در وضع قرمز شیوع کرونا قرار دارند. براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، استان های خوزستان، هرمزگان، کردستان، بوشهر، آذربایجان غربی و شهرستان ایرانشهر در سیستان وبلوچستان، جزو استان هایی اند که کووید-19 در آنها، روند رو به رشدی گرفته و با بالارفتن آمار ابتلا درکشور که در گزارش های روزانه وزارت بهداشت هم مشخص است، نگرانی ها هم افزایش پیدا کرده است. روز پنجشنبه، حسن روحانی، رئیس
دختر 10 ساله هرمزگانی در بین فوت شدگان کرونایی
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به این که تاکنون 30 هزار و 292 تست کرونا در استان هرمزگان انجام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 203 نفر بستری، 23 نفر در آی سی یو و 13 نفر وضعیت وخیم دارند. فرشیدی با اشاره به این که در حال حاضر 37 تیم نظارتی در سطح استان مشغول فعالیت اند، افزود: 612 مورد بازدید صورت گرفته که از این تعداد 6 واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل ها پلمب شده اند و 23 مورد اخطار 48 ساعته دریافت کرده اند.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس: ستاد ملی کرونا با واقعیت های مناطق تصمیم بگیرید
احمد مرادی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: در استان هرمزگان مسائل و مشکلاتی را در گذشته داشتیم و الان شاهد شدت آنها هستیم که موجب ایجاد وضعیت قرمز در استان هرمزگان شده است. وی افزود: برای ایجاد یک راهکار و اینکه یک مبارزه همه جانبه در استان با ویروس کرونا شکل بگیرد در وهله اول باید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا که با حضور شخص رئیس جمهور تشکیل می شود واقعیت های
جزئیات جان باختن کودک 10 ساله بندرعباسی بر اثر کرونا
، دخترک 10 ساله بندرعباسی را به کام مرگ کشاند، استان هرمزگان را به بهت فرو برد. به لطف وزارت بهداشت، دیگر آماری از مبتلایان جدید در هر روز به تفکیک استان ها اعلام نمی شود، اما میدانیم تا این لحظه طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، 155 زندگی بخاطر بی توجهی مسئولین و رعایت نکردن بسیاری از مردم استان، خاموش شده است. روی صحبت های این گزارشم مسئولان مرکز نشین می باشد، مسئولانی
نادیده انگاری شرایط حاد کرونایی هرمزگان قابل توجیه نیست/ خواستار تخصیص فوری بودجه همانند دیگر مناطق قرمز ...
/> وی با تاکید بر اینکه در روزهای گذشته بصورت حضوری و تلفنی از وزارت بهداشت و نهاد ریاست جمهوری و استانداری هرمزگان، پیگیری های زیادی انجام داده است، اضافه کرد: با توجه به قانع کننده نبودن پاسخ معاون وزیر بهداشت، چندین بار دیگر با نهاد ریاست جمهوری و وزارت بهداشت و همچنین با استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تماس برقرار کردم. رئیس مجمع نمایندگان استان در خصوص پاسخ نهایی
ثبت اولین مورد فوت کودک مبتلا به کرونا
کبنا ؛ فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: در 24 ساعت اخیر 8 نفر دیگر در هرمزگان در پی ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار فوتی های ناشی از کرونا در این استان به 155 نفر رسید. وی افزود: 8 فوتی امروز شامل شامل بندرعباس 3نفر، رودان 2نفر، کیش 1نفر، میناب 1 نفر و سیریک 1 نفر بوده است. در میان جانباختگان 24 ساعت
کرونا سن و جنس نمی شناسد/دختر 10 ساله هرمزگانی در بین فوت شدگان کرونایی
رسیده است، عنوان کرد: متأسفانه روز گذشته دختر 10 ساله بندرعباس بدون بیماری زمینه ای در جمع فوت شدگان قرار داشت که نشان می دهد شرایط بسیار حاد و قرمز است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به این که تاکنون 30 هزار و 292 تست کرونا در استان هرمزگان انجام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 203 نفر بستری، 23 نفر در آی سی یو و 13 نفر وضعیت وخیم دارند. فرشیدی با اشاره به این که در حال حاضر 37 تیم نظارتی در سطح استان مشغول فعالیت اند، افزود: 612 مورد بازدید صورت گرفته که از این تعداد 6 واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل ها پلمب شده اند و 23 مورد اخطار 48 ساعته دریافت کرده اند. ...
کادر درمان استان های سفید 3 نوبت پاداش گرفته اند خوزستان یک بار
کارون در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تا زمان اعلام آمار تفکیکی استان ها نیز خوزستان یک سوم آمار مبتلایان کشور را داشت و به همین منظور در صحن علنی مجلس از سوی مجمع نمایندگان خوزستان به وزیر بهداشت تذکر کتبی و شفاهی دادیم. حسینی اضافه کرد: بنا به اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در دو تا سه روز گذشته کاهش آمار مبتلایان در خوزستان ثبت نشده است و افزایش آمار هم نداشتیم ولی همان آمار