سایر منابع:
سایر خبرها
استاندارهرمزگان: محدودیت های کرونایی دربندرعباس، میناب، بندرلنگه و رودان اعلام می شود
فریدون همتی در گفت وگو با میزان، با اشاره به اقدامات ستاد مدیریت کرونا در استان هرمزگان برای مقابله با این بیماری اظهارداشت: محدودیت های خاصی برای شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه و رودان تعیین کرده ایم که به ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام کرده ایم که با توجه به شرایط استان هرمزگان، نتیجه این تصمیم گیری ها در این هفته به شهروندان اعلام می شود. وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین
محدودیت های تعیین شده برای مقابله با کرونا در هرمزگان جهت تصویب و تصمیم گیری نهایی به ستاد ملی اعلام ...
فعالان زمینه های مختلف تشکر و قدردانی می نمایم. وی ادامه داد: در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، محدودیت هایی به ویژه برای شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه و رودان تعیین کرده ایم که به ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و کمیته های مربوطه در وزارت کشور و وزارت بهداشت اعلام شده است و با توجه به شرایط استان نتیجه تصمیم گیری در خصوص این محدودیت ها در این هفته اعلام می
بررسی مطالبات شهروندان در 9 حوزه قضایی در دیدار مردمی رییس کل دادگستری استان هرمزگان
آباد، رودان، بستک، قشم، کیش و بندرلنگه انجام شد، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت آنلاین با مراجعین دستگاه قضایی به گفتگو پرداخت و پس از استماع درخواست های مطرح شده، حسب مورد دستورات لازم را صادر کرد. بیشتر بخوانید: برگزاری نخستین جلسه دادگاه آنلاین در ندامتگاه بندرعباس/ 10 زندانی از طریق ویدئو کنفرانس محاکمه شدند انتهای پیام/
تداوم محدودیت ها در هرمزگان ضرورت دارد
/> رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: تامین این منابع با همکاری نماینده های مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار هرمزگان صورت گرفته است. وی در پایان با اشاره به اینکه همیشه سلامت بر اقتصاد مقدم است، گفت: امیدوارم با سفر معاون درمان وزات بهداشت به هرمزگان، کمبود های درمانی استان تامین و محدودیت ها در هفته جاری هم ادامه داشته باشد.
ستاد مبارزه با کرونا هرمزگان سریع تر به فکر روش های کنترل باشد
تولید و ایجاد اشتغال، گفت: جامعه اصناف در مقابله با شیوع بیماری کرونا خیلی زودتر از ستاد مقابله با این بیماری در بسیاری از زمینه ها آمادگی خود را اعلام کرده و برای صیانت از سلامتی همشهریان همکاری های لازم بامسئولان داشتند. رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: این افراد با توجه به شرایط پیش آمده برای استان به ویژه شهرستان بندرعباس و همچنین با وجود تمامی کمبودها و مظلومیتی که همیشه
افزایش چندبرابری تعداد مبتلایان به کرونا و تداوم وضعیت قرمز در رودان/مردم هشدارها را جدی بگیرند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛ زمانیکه وزارت بهداشت و درمان آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان های کشور را به نمایش می گذاشت هرمزگان در وضعیت سفید قرار داشت و مسئولان و حتی شخص رئیس جمهور هم وضعیت استان هرمزگان را سفید اعلام کردند و این موضوع باعث شد تا مردم و مسئولان استانی برخی محدودیت ها و حساسیت ها را کاهش دهند که نتیجه آن انتشار ویروس کرونا و بالا رفتن تعداد مبتلایان در مرکز و شهرهای
بازدید معاون درمان وزیر بهداشت از مراکز درمانی دانشگاهی و نظامی بندرعباس
بیماران را مورد ارزیابی قرار داد. ملک پور مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت به همراه دکتر غریب زاده از بیمارستان صحرایی و بخش های کووید 19 مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بازدید کرد. ملک پور در این بازدید ارائه خدمات به بیماران کرونایی را مطلوب دانست و افزود: هرمزگان در بین استانهایی که در شرایط شیوع بالای کرونا هستند از جایگاه خوب
عرضه ماهی در قایق ها و خیابان های بندرعباس ممنوع شد
بندرعباس منتقل شده و اماکن قبلی مسدود می شوند. فرماندار بندرعباس افزود: جهت بهره برداری از سوله مزبور، بهره بردار اسکله، فضای سوله را بصورت اجاره در اختیار عمده فروشان ماهی قرار می دهد و از محل درآمد مربوطه، محیط سوله را با نظر مسئولان بهداشت آماده سازی می کند تا تمامی امکانات عمده فروشان، امکان استقرار در آنجا را داشته باشند. کناری از ممنوعیت ورود افراد فاقد ماسک به داخل اسکله صیادی بندرعباس خبرداد و خاطرنشان کرد: بایستی عرضه ماسک در ورودی اسکله نیز انجام شود. انتهای پیام/864/ ...
الزام استفاده ماسک در اداره ها و بازار های سرپوشیده
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ فریدون همتی در نشست ویدئو کنفرانس ستاد ملی کرونا با حضور رئیس جمهور گفت: پیشنهاد ایجاد محدودیت های کنترل کرونا در شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، میناب و رودان به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شده است. وی افزود: در این طرح پیشنهاد ماندن مردم در منزل در روز های پنجشنبه و جمعه و تعطیلی برخی فعالیت ها در پایان هفته داده شده است. استاندار
بسته خبری پلیس| از پلمب 130 واحد صنفی متخلف کرونا تا کشف فلزیاب قاچاق
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فعالیت های گسترده نیروی انتظامی در نقاط مختلف هرمزگان روزانه منجر به توفیقات بزرگی در زمینه ایجاد امنیت اجتماعی و کشف و شناسایی و توقیف محموله های مختلفی از کالای قاچاق و مواد مخدر می شود که بسته های خبری روزانه خبرگزاری فارس به این تلاش ها می پردازد. پلمپ130 واحد صنفی متخلف در پی شیوع ویروس کرونا در رودان فرمانده انتظامی شهرستان رودان از
اهدای 400 دست لباس مخصوص مقابله با کرونا به کادر درمان بندرعباس
وظیفه ملی و مسئولیت اجتماعی خود را به انجام برسانند و با رعایت بهداشت و ماندن در خانه به پیشگیری از شیوع این بیماری کمک کنند. مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در پایان از اهدای 400 لباس مخصوص کادر درمان در مقابله با شیوع کرونا با همکاری شهرداری بندرعباس به کادر بهداشت و درمان بندرعباس خبرداد و اضافه کرد: این امر در جهت همکاری و محافظت کادر درمان در مقابله با کرونا و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان صورت گرفت. انتهای پیام
ساکنان سکونتگاه های غیررسمی بندرعباس صاحب سند می شوند
فریدون همتی عصر یکشنبه پس از حضور در نشست ستاد ملی بازآفرینی شهری که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: هرمزگان استانی پیشرو و برتر در بحث بازآفرینی شهری شناخته شده که می تواند الگویی برای سطح کشور باشد و به همین دلیل وزارت راه و شهرسازی با توجه به اقداماتی که در آن انجام شده، از قبل بندرعباس را به عنوان یکی از شهرستانهای پایلوت در کشور برای این موضوع معرفی کرد.
دو بیمارستان جدید به ظرفیت های درمانی در هرمزگان اضافه خواهد شد
در هرمزگان خبر داد و گفت: این تجهیزات بیمارستانی همچون دستگاه اکسیژن ساز از سوی وزارت بهداشت تامین و به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شد و جهت درمان بیماران مبتلا به کرونا مورد استفاده قرار می گیرد. استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به اختیاراتی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به استان ها ابلاغ می شود و همچنین شرایط استان، تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بهترین تصمیمات
مقابله با کرونا نسخه استانی می خواهد
ندارد. هرچند که با اعلام قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت تجهیزات ویژه درمانی به این استان اختصاص یافته و در مراکز درمان کرونا در شهرهای مختلف مورداستفاده قرار می گیرد. هرچند براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان این تجهیزات هنوز به بندرعباس نرسیده و پس از وصول آنها نسبت به توزیع این امکانات در شهرهای مختلف تصمیم گیری خواهد شد. البته کمبود تجهیزات درمانی دست کادر پزشکی برای ارائه خدمات به
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای مبارزه با کرونا به1500میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
دکتر حسین فرشیدی روز شنبه پس از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا به ایرنا اظهار داشت: به ترتیب شهرستانهای بندرعباس میناب، رودان خمیر بندرلنگه و کیش بیشتر موارد ابتلا به بیمایر کرونا دارند. وی ادامه داد: همه افراد تا جایی که امکان دارد از خانه خارج نشوند و در صورت خروج از منزل استفاده از ماسک را برای خود و اعضا خانواده اجباری دانسته و فاصله فیزیکی را رعایت کنند. رییس دانشگاه
آنچه در سفر معاون وزارت بهداشت، به هرمزگان مطرح شد
خبرگزاری میزان- در بازدید از مراکز درمانی بندرعباس که با حضور قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، ملک پور، سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت و فرشیدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صورت گرفت، بخش های مختلف بستری و ICU کووید 19 بیمارستان خاتم الانبیاء (ص)، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) و بیمارستان صاحب الزمان (عج) بندرعباس، مورد ارزیابی قرار گرفت. جان
افزایش شمار بیماران کرونایی هرمزگان در روزهای آینده
/> وی افزود: در صورت نیاز به تجهیزات بیشتر آماده همکاری همه جانبه با مسئولان استان هرمزگان هستیم. استاندار هرمزگان هم گفت: در این جلسه مصوب شد وزارت بهداشت درتامین تجهیزات، منابع مالی و صدور مجوز برای جذب پرستاران کمک کند. بیشتر بخوانید: زنگ خطر کرونا در هرمزگان فریدون همتی افزود: همچنین مقرر شد تکمیل بیمارستان 531 تخت خوابی استان و بیمارستان ستاره خلیج فارس سرعت یابد و
طوفان کرونا در هرمزگان
[شهروند] 6 استان کشور در وضع قرمز شیوع کرونا قرار دارند. براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، استان های خوزستان، هرمزگان، کردستان، بوشهر، آذربایجان غربی و شهرستان ایرانشهر در سیستان وبلوچستان، جزو استان هایی اند که کووید-19 در آنها، روند رو به رشدی گرفته و با بالارفتن آمار ابتلا درکشور که در گزارش های روزانه وزارت بهداشت هم مشخص است، نگرانی ها هم افزایش پیدا کرده است. روز پنجشنبه، حسن روحانی، رئیس
نماینده مردم بندرعباس در مجلس: ستاد ملی کرونا با واقعیت های مناطق تصمیم بگیرید
مستمر انجام شود و بعد هم نسبت به تصمیم و اختیار ستاد مقابله با کرونای استان همخوانی داشته باشد. نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و الزاما با تاکیدی که در همه جای دنیا می شود از ماسک استفاده کنند و اگر ضرورتی ندارد از خانه بیرون آمدن در خانه بمانند. وی تاکید کرد: ما از وزیر بهداشت و درمان خواهش کردیم که
مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته ای که گذشت
هرمزگان در هفته گذشته (24 تا 30 خردادماه) شاهد رخدادها و انتشار اخباری در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و دیگر بخش ها بود که در این گزارش مهمترین این موارد مرور می شود. بهداشت و درمان متاسفانه با وجود هشدارهای بسیار مسوولان مبنی بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، این موارد چندان مورد توجه برخی از مردم قرار نگرفته و روند ابتلا و مرگ و میر ناشی
بیمارستان شهید محمدی به صورت کامل مختص کرونا می شود
احمد جباری در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس در خصوص برگزاری جلسه مسئولان استان هرمزگان با معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: در این جلسه موارد مختلفی را مطرح کردیم و مشکلات حوزه درمان استان را بیان کردیم. وی افزود: در بحث پرداخت معوقات پرسنل بخش بهداشت و درمان بحث کردیم و گفتیم این ها مشوق هایی نیاز دارند این افراد در خط مقدم هستند و باید معوقات آنها پرداخت شود. نماینده
هرمزگان همچنان در وضعیت قرمز تیتر اول روزنامه اقتصادکیش
باران غرق نکنیم مالچ پاشی هزار هکتار از بیاین های هرمزگان - کارگران بجای مدیران کارگاه ها تاوان می دهند - فرماندار بندرعباس: مدیران، کارمندان بیمار را مجبور به ماندن در ادارات نکنند منتخبان خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان روزنامه دریای اندیشه در شماره جدید خود با پرداختن به معرفی اعضای جدید خانه مطبوعات استان نوشت: منتخبان خانه مطبوعات و رسانه
آرامی: انتظار اعمال محدودیت های جدی تری داریم/ هرمزگان بیش از هر زمان به تجهیزات بهداشتی و درمانی نیاز ...
هرمزگان به بیماری کرونا، وضعیت در استان حالت بحرانی به خود گرفته و این وضعیت با افزایش شمار مبتلایان به کرونا بخصوص در دو هفته اخیر، حالتی فوق بحرانی گرفته است. نماینده مردم بندرعباس با بیان این که انتظار داریم وزارت بهداشت و درمان به هرمزگان نگاه هرچه ویژه تری داشته باشد، خاطرنشان کرد: سهم هرمزگان از محل یک میلیارد دلاری که از صندوق توسعه ملی برای مقابله با بیماری کرونا برداشت شد، شفاف شود
وضعیت قرمز هرمزگان معاون وزیر را به بندرعباس کشاند
احمد جباری اظهار کرد: بدنبال شیوع حاد کرونا در استان هرمزگان و افزایش بی سابقه شمار مبتلایان و کمبودهایی که در حوزه بهداشت و درمان وجود داشت، قرار است دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت امروز به هرمزگان سفر کند. وی افزود: جمع بندی مشکلات درمانی استان و نیازهای فوری در هر بخش در نشست ویژه ای با استاندار هرمزگان، نمایندگان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی صورت خواهد گرفت و انتظار داریم
کرونا از دیروز تا امروز در هرمزگان
شرایط هرمزگان به گونه ای است که در روزهای اخیر واکنش مسوولان و نمایندگان استان درپی داشته و خواستاررسیدگی هرچه بیشتر به موضوع شدند و در همین راستا معاون درمان وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی به همراه مدیرکل مرکز نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت از بخش های مختلف بستری و آی.سی.یو کووید 19 بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) وصاحب الزمان (عج)بندرعباس بازدید و
کرونا نرفته، برگشت
، گیلان و البرز آماری اعلام نمی شود یا اگر هم اعلام می شود به صورت ناقص است. به گفته مقامات وزارت بهداشت، وضعیت برخی از این استان ها از نظر شیوع کرونا قرمز است. در برخی استان های دیگر نیز آمار شفاف و کاملی از بیماران کرونا ارائه نمی شود. براساس آخرین اعلام مربوط به آخر هفته گذشته، استان های آذربایجان شرقی، هرمزگان، کرمانشاه، خوزستان، خراسان رضوی و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.حسن
رادیو| تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان در گفت وگو با استاندار هرمزگان
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، چهاردهمین بخش خبری رادیو تسنیم استان هرمزگان با اخباری از آخرین آمار کرونا در استان هرمزگان، سفر معاون وزیر بهداشت برای بررسی وضعیت هرمزگان در مواجهه با بحران کرونا، اختصاص کامل بیمارستان شهید محمدی برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کووید 19 و گفت وگو با استاندار هرمزگان در خصوص وضعیت استان و آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای مهار کرونا منتشر شد. انتهای پیام/864/ف