افزایش شمار بیماران کرونایی هرمزگان در روزهای آینده
سایر خبرها
تداوم محدودیت ها در هرمزگان ضرورت دارد
دستگاه اکسیژن ساز جدید و سی تی اسکن جدید و دو مخزن 10 تنی اکسیژن ساز با توجه به مصرف بالای اکسیژن به مجموعه تجهیزات بخش درمان اضافه شده است. وی با بیان اینکه کار نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس هفته آینده به پایان می رسد، اظهار کرد: در یک هفته گذشته دارو های جدید همچون رمدسیویر و پلاسما درمانی در بیمارستان ها برای درمان بیماران کرونایی استفاده شده است.
دو بیمارستان جدید به ظرفیت های درمانی در هرمزگان اضافه خواهد شد
ماه آینده به مجموعه ظرفیت های بهداشتی و درمانی هرمزگان در شهر بندرعباس اضافه می شود. همتی تصریح کرد: همچنین پیگیری هایی صورت گرفت تا با سرعت بخشیدن به پروژه های بیمارستان 531 تختخوابی و بیمارستان ستاره خلیج فارس در بندرعباس، این دو بیمارستان نیز تا پایان سال جاری به شرایط خوبی به لحاظ تکمیل شدن برسند. وی از تامین تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز جهت درمان بیماران مبتلا به کرونا
اهدای سند مالکیت به ساکنان سکونتگاه غیررسمی بندرعباس/ 1100واحد مسکونی در محله گل کنی بندرعباس احداث می ...
به گزارش ایلنا از بندرعباس، استاندار هرمزگان با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی مردم شهر بندرعباس در خصوص محلات و بافت های فرسوده شهر بندرعباس مشکلات صدور سند است،اظهار کرد: در جلسه با وزیر راه موضوع سند دار کردن منازل بافت فرسوده در محلات گل کنی، اسلام آباد و محله چاهستانی ها پیگیری و مصوب شد طبق فرایندی با حداقل قیمت و در زمان مناسبی انجام شود. فریدون همتی افزود: هرمزگان استانی
افزایش 35 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس بندرعباس
/> بواشه ادامه داد: در حال حاضر پنج بیمارستان در حال احداث داریم که به نظر می رسد در کنار آن نیازمند تأسیس دبیرستان و هنرستان بهیاری در استان هرمزگان هستیم تا بخشی از این مشکلات پیش روی بهداشت و درمان استان حل شود. عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: با اضافه شدن بیمارستان 531 تخت خوابی شمال بلوار امام حسین، بیمارستان 264 تخت خوابی نفت ستاره خلیج فارس و بیمارستان 131 تخت خوابی شریعتی که در
پیشنهاد محدودیت های کرونایی هرمزگان به ستاد ملی مدیریت کرونا
شرایط استان نتیجه تصمیم گیری در خصوص این محدودیت ها در این هفته اعلام می شود. وی اضافه کرد: علاوه بر این محدودیت ها، پیشنهادی داشتیم که روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته، استان هرمزگان به طور کامل تعطیل و محدودیت های بیشتری اعمال شود تا مردم بیشتر در خانه بمانند و این امر در قطع چرخه انتقال ویروس کرونا مؤثر است. استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت قرمز شیوع بیماری
از گوشه و کنار هرمزگان| شناسایی و دستگیری 5 نفر از سرباندهای قاچاق مواد مخدر در جاسک
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، در بسته خبری پیش رو، بخشی از اخبار مهم گوشه و کنار استان هرمزگان جمع آوری و در اختیار مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است. اجرای سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در هرمزگان موجب تحول این حوزه در استان می شود استاندار هرمزگان با بیان اینکه زنان هرمزگانی در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نقش تاثیرگذاری داشته اند گفت: اجرای سند
درخواست مهم نمایندگان هرمزگان از وزیر بهداشت/ کمبود کادر درمان استان به سرعت رفع شود
حدالمقدور 602 نفر از مهم ترین محورهای این نامه است. نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با اشاره به اهمیت تأمین و فعالسازی فوری حداقل 15 تخت آی سی یو در شهر بندرعباس، تصریح کرد: در این نامه همچنین از وزیر بهداشت خواسته ایم تا با تأمین اعتبار و پرداخت به موقع مزایای کارکنان دانشگاه به ویژه اضافه کار و کارانه کارکنان و پزشکان درمانی، انگیزه بیشتری در این عزیزان ایجاد شود. جباری همچنین از
اختصاصی | پیگیری ها نتیجه داد؛ تامین برخی تجهیزات کرونایی مورد نیاز استان هرمزگان توسط وزارت بهداشت+جدول
احمد جباری در گفت وگو اختصاصی با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: با پیگیری های بسیار و رایزنی های صورت گرفته از سوی نمایندگان استان هرمزگان در مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان تامین شد. وی افزود: بخشی از این تجهیزات در حال حاضر تحویل گرفته شده و بخش دیگر نیز به زودی تحویل گرفته می شود. نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای
فعالیت 17 مرکز نوبت دهی الکترونیکی تست کرونا در بندرعباس
عزیزاله کناری صبح امروز(دوم تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به ازدحام شهروندان در مراکز تست کرونا و نارضایتی آن ها از شرایط موجود، تعداد این مراکز افزایش یافت و شهروندان می توانند به نزدیک ترین مرکزی که به آن ها نوبت داده شود، در موعد مقرر مراجعه کنند. وی خاطرنشان کرد: با فعالیت این 9 مرکز، نواقص این بخش برطرف می شود و مردم می توانند به صورت غیرحضوری نوبت بگیرند و مراجعه کنند
معاون وزیر بهداشت وضعیت بیمارستانهای کرونایی بندرعباس را بررسی کرد
وضعیت استان و افزایش بیماران کرونا تمام ظرفیت تخته های بستری در استان تکمیل شده و نیازمند افزایش تخت های بستری در بخش های آسی یو ، سی تی اسکن وکووید 19 هستیم. دکتر حسین فرشیدی افزود: بواسطه نیاز به اکسیژن علاوه نصب مخازن اکسیژن 10تنی بخش دیگری از تجهیزات بیمارستانی به ارزش 70میلیارد ریال هم تامین شده و ظرف هفته آینده نصب وراه اندازی می شود. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش
کودک 10 ساله براثر بیماری کرونا در بندرعباس فوت کرد
بهداشت اظهار کرد: استان های خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمانشاه، هرمزگان و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان هرمزگان در سه هفته اخیر موج کرونا شدت گرفته و به عنوان استان قرمز است.
آماده سازی 2 بیمارستان در هرمزگان برای بهره برداری در آینده نزدیک
استاندار هرمزگان روز شنبه پس از نشست ویدیو کنفرانسی با ستاد ملی کرونا اظهار داشت: بیمارستان شهید محمدی با توجه به تجربه و توان بیشتری که دارد پشتیبان بیماری ناشی از ویروس کووید19 قرار گیرد و تجهیز بیمارستان شریعتی بندرعباس از امروز آغاز شود. فریدون همتی تصریح کرد: در راه اندازی بیمارستان ارتش 200 تخته خوابی ارتش تسریع و در صورت نیاز با کمک وزارت بهداشت تجهیز شود تا در ماه های آینده و
کرونا از دیروز تا امروز در هرمزگان
شرایط هرمزگان به گونه ای است که در روزهای اخیر واکنش مسوولان و نمایندگان استان درپی داشته و خواستاررسیدگی هرچه بیشتر به موضوع شدند و در همین راستا معاون درمان وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی به همراه مدیرکل مرکز نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت از بخش های مختلف بستری و آی.سی.یو کووید 19 بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) وصاحب الزمان (عج)بندرعباس بازدید و
سفر معاون وزیر بهداشت به بندرعباس/ بزودی مجوز جذب پرستاران جدید در هرمزگان صادر می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت و درمان عصر امروز به منظور بررسی وضعیت حاد بیماری کرونا وارد بندرعباس شد. هم زمان با ورود وی به هرمزگان خبر اختصاص تجهیزات جدید و ویژه ای برای درمان کرونا نیز در هرمزگان منتشر شد. (اینجا) معاون وزیر بهداشت که خود فوق تخصص بیماری های خونی و سرطان است، در این سفر آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید19 در استان
بیمارستان شهید محمدی به صورت کامل مختص کرونا می شود
مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دیگر موردی که بر روی آن در این جلسه تاکید شد افزایش تخت های بیمارستانی از جمله تخت های آی سی یو بود، همچنین تاکید کردیم دستگاه های ونتیلاتور به بخش خدمات درمانی استان اضافه شود تا بتوان بخش های آی سی یو ای بیشتری از جمله در شرق و غرب استان راه اندازی کرد. وی ادامه داد: نکته دیگری که در این جلسه به آن تاکید کردیم این بود که بخش قابل توجهی از
تحویل تجهیزات ویژه درمانی به هرمزگان/ 25 ونتیلاتور و ده ها اقلام اضطراری
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، وزارت بهداشت و درمان بدنبال وقوع شرایط حاد ابتلای به کرونا در استان هرمزگان و طی هماهنگی با دبیر اجرایی هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، تجهیزات ویژ ه ای را به هرمزگان ارسال کرد. این تجهیزات شامل 15 دستگاه ونتیلاتور اطفال و بزرگسال ثابت، 10 دستگاه ونتیلاتور پورتابل، 20 دستگاه مانیتور علایم حیاتی، 15 دستگاه مانیتور علایم حیاتی پورتابل، 1
معاون درمان وزارت بهداشت امروز به هرمزگان می آید
احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بدنبال شیوع حاد کرونا در استان هرمزگان و افزایش بی سابقه شمار مبتلایان و کمبودهایی که در حوزه بهداشت و درمان وجود داشت و علاوه بر این پیگیری های مستمری که به عنوان رئیس نمایندگان استان از طریق نهاد ریاست جمهوری و وزارت بهداشت داشتیم، قرار است دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت امروز به هرمزگان سفر
تداوم روزهای پرتلفات کرونا در هرمزگان/ 10 فوتی در 30 خرداد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروتا تاکنون 30 هزار و 891 آزمایش کرونا در استان انجام شده است. وی افزود: در 24 ساعت اخیر شمار فوتی های ناشی از ابتلای قطعی به کرونا در استان با 10 نفر افزایش به 165 نفر رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین تعداد بسترهای مبتلا به کرونا را در استان
معاون استاندار هرمزگان به صف اهداکنندگان خون پیوست
در اولین روز از هفته وبه پاس بزرگداشت روز جهانی اهدا کنندگان خون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اهدای خون به کمپین "خون سالم ،نجات بخش زندگی " پیوست. به گزارش روابط عمومی انتقال خون هرمزگان دکتر ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با حضور در مرکز انتقال خون بندرعباس ضمن اهدای خون با اشاره به اهمیت این سنت حسنه گفت :اهدای خون اهدای زندندگی است ، در
وضعیت نگران کننده ابتلا به کرونا در هرمزگان / مردم مراسم عروسی، ختم و دورهمی برگزار نکنند
منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: در بحث کرونا وضع نگران کننده ای در استان است و آمار و ارقام سطح ابتلا و مرگ و میر در استان نشان از وضعیت قرمز دارد که در تمام شهرستان های استان هم این وضعیت موجود است. وی افزود: به این موضوع از 3 منظر نگاه می کنیم، منظر اول ما کمبود امکانات درمانی است که در استان از گذشته وجود
مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته ای که گذشت
هرمزگان در هفته گذشته (24 تا 30 خردادماه) شاهد رخدادها و انتشار اخباری در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و دیگر بخش ها بود که در این گزارش مهمترین این موارد مرور می شود. بهداشت و درمان متاسفانه با وجود هشدارهای بسیار مسوولان مبنی بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، این موارد چندان مورد توجه برخی از مردم قرار نگرفته و روند ابتلا و مرگ و میر ناشی
جزئیات جان باختن کودک 10 ساله بندرعباسی بر اثر کرونا/مسئولان صدای مظلومیت هرمزگان را بشنوند!
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، شاید ویروس کرونا به این دلیل که از ابتدای شیوع اش گفته شد که سراغ جوان ترها بویژه کودکان نمی رود، آنچنان ترسی در میان عامه مردم بوجود نیاورد، اما اکنون که این ویروس نفرین شده، دخترک 10 ساله بندرعباسی را به کام مرگ کشاند، استان هرمزگان را به بهت فرو برد. به لطف وزارت بهداشت، دیگر آماری از مبتلایان جدید در هر روز به تفکیک استان ها اعلام نمی شود، اما
آرامی: انتظار اعمال محدودیت های جدی تری داریم/ هرمزگان بیش از هر زمان به تجهیزات بهداشتی و درمانی نیاز ...
منصور آرامی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: وضع بهداشت و درمان در استان هرمزگان به نسبت دیگر استان های کشور هم به لحاظ تجهیزات و امکانات و هم به لحاظ نیروی انسانی پایین تر است و ساختار بهداشت و درمان استان دچار کمبود نیروی انسانی در بخش های مختلف است. وی افزود: با شیوع کرونا و تشدید فشار بر ساختار بهداشت و درمان و ابتلای شمار زیادی از پرستاران و پزشکان
دستگاه تنفس مصنوعی بیمارستان های کردستان افزایش یافت
دکتر صدیق جدید الاسلامی روز جمعه در گفت وگوی خبری اظهار داشت: هفته گذشته 29 دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) پیشرفته به ارزش بیش از 40 میلیارد ریال برای بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان با توجه به وضعیت قرمز کرونا و افزایش تعداد بیماران اختصاص یافت. وی افزود: از این تعداد، 12 دستگاه ونتیلاتور پیشرفته برای بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های مریوان، دیواندره و کامیاران نصب
نقاهتگاه 70 تخت خوابی ویژه بیماران کرونایی در منطقه ویژه پارس افتتاح شد
وزارت بهداشت وسازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تجهیز شده است و با یک دستگاه آمبلانس و کادر درمانی آماده خدمت رسانی به شرکت های منطقه و مردم محلی است. خرمدل، با اشاره به ابلاغیه جدید وزیر نفت گفت، از این پس همه کارکنان این صنعت موظف هستند در محل کار از ماسک و دستکش استفاده کنند. مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا در منطقه پارس جنوبی در در
30 خرداد؛ از تحرک اقتصادی دولت تا کنترل شیوع کرونا
وزارت بهداشت ادامه داد: استان های خوزستان، هرمزگان، کردستان، بوشهر، آذربایجان غربی، ایرانشهر در سیستان و بلوچستان در شرایط خاص قرار دارند؛ اما همه مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا در صورت عدم رعایت، ممکن است وضعیت استان های سفید هم به سمت هشدار برود. اما امروز علاوه بر اخبار کرونا، موضوعات دیگری نیز از سوی خبرنگاران مراکز استانی و دفاتر ایرنا منتشر شد که بخش قابل توجهی از