تداوم محدودیت ها در هرمزگان ضرورت دارد
سایر خبرها
افزایش چندبرابری تعداد مبتلایان به کرونا و تداوم وضعیت قرمز در رودان/مردم هشدارها را جدی بگیرند
است. شهرستان رودان یکی از مناطق هرمزگان است که با وجود روند نزولی در ماه های گذشته، هفته هاست که تعداد مبتلایان روند صعودی به خود گرفته و در برخی از روزهای اخیر، وضعیت کرونای رودان به مرز هشدار و خطر هم رسیده است. دکتر میرزا علی نظرنژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: طبق جدیدترین گزارش های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تعداد مبتلایان به کرونا
کرونا از دیروز تا امروز در هرمزگان
آخرین وضعیت درمان بیماران کووید 19 را مورد بررسی قرار دادند. از هفته های پیش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به خطر احتمال ابتلای گسترده به کرونا هشدار داده بودند که متاسفانه این روزها در سایه بی توجهی مردم به پروتکلهای بهداشتی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی این خطر از مرز هشدار گذشته و زنگ آن با گوش خراشترین آهنگ ممکن به صدا درآمده است. فضای این روزهای هرمزگان را
معاون وزیر بهداشت وضعیت بیمارستانهای کرونایی بندرعباس را بررسی کرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،درجریان این بازدید که مدیرکل مرکز نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت،رییس ، معاونان درمان و توسعه دانشگاهدانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حضور داشتند از بخش های مختلف بستری و آی.سی.یو کووید 19 بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بازدید شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دراین زمینه گفت: با توجه قرمز شدن
طرحی برای ایجاد برخی محدودیت ها در هرمزگان ارائه کرده ایم/ منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم
راه اندازی بیمارستان 200 تخت خوابی ارتش تسریع و در صورت نیاز با کمک وزارت بهداشت تجهیز شود تا در ماه های آینده و به خصوص پاییز مورد استفاده قرار گیرد. همتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تلاش مسؤولان استان و دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان و دلسوزان از ابتدای شیوع بیماری کرونا بر این بوده که امکانات و تجهیزات افزایش یافته و در این زمینه با کمبودی روبه رو نشویم. این تلاش ها همچنان ادامه می
افزایش 35 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس بندرعباس
که تعدادی از پرستاران و بهیاران را استخدام کنند؛ نیاز است تعداد کادر درمان استان بیشتر شود که امیدواریم در دستورکار قرار گیرد. وی با بیان اینکه کمبود کادر درمان استان در مواجهه با کرونا احساس می شود، اظهار کرد: در جریان هستیم 250 نفر از کادر درمان به کرونا مبتلا شده اند؛ از طرف دیگر خستگی کادر درمان نیز باعث شده نیاز مبرمی به جذب نیرو در دانشگاه علوم پزشکی استان به وجود آید.
محدودیت های تعیین شده برای مقابله با کرونا در هرمزگان جهت تصویب و تصمیم گیری نهایی به ستاد ملی اعلام ...
فعالان زمینه های مختلف تشکر و قدردانی می نمایم. وی ادامه داد: در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، محدودیت هایی به ویژه برای شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه و رودان تعیین کرده ایم که به ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و کمیته های مربوطه در وزارت کشور و وزارت بهداشت اعلام شده است و با توجه به شرایط استان نتیجه تصمیم گیری در خصوص این محدودیت ها در این هفته اعلام می
کیش جزء بالاترین شهرهای دارای مبتلا به کرونا در هرمزگان است
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اگر بخواهیم به شکل کنونی خدمات دهی به بیماران کرونا را در استان ادامه دهیم به یک هزارو 500میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم. دکتر حسین فرشیدی روز شنبه اظهار داشت: به ترتیب شهرستانهای بندرعباس میناب، رودان خمیر بندرلنگه و کیش بیشترین موارد ابتلا به بیماری کرونا را دارند. وی ادامه داد: همه افراد تا جایی که امکان دارد از خانه خارج نشوند و در
کرونا همچنان در اوج/ 10 نفر دیگر جان باختند، حال 24 نفر وخیم است
فاطمه نوروزیان امشب در گفت و گو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: هم اکنون 508 نفر نیز متأثر از این کویید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند که 56 نفر از آنان در بخش های آی سی یو بستری اند و حال 24 نفر وخیم است که از مردم استان برای شفای عاجل تمام بیماران، تقاضای دعای خیر داریم. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این که 10 نفر فوتی امروز شامل 4 مرد و 6 زن
درخواست مهم نمایندگان هرمزگان از وزیر بهداشت/ کمبود کادر درمان استان به سرعت رفع شود
حدالمقدور 602 نفر از مهم ترین محورهای این نامه است. نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با اشاره به اهمیت تأمین و فعالسازی فوری حداقل 15 تخت آی سی یو در شهر بندرعباس، تصریح کرد: در این نامه همچنین از وزیر بهداشت خواسته ایم تا با تأمین اعتبار و پرداخت به موقع مزایای کارکنان دانشگاه به ویژه اضافه کار و کارانه کارکنان و پزشکان درمانی، انگیزه بیشتری در این عزیزان ایجاد شود. جباری همچنین از
افزایش شمار بیماران کرونایی هرمزگان در روزهای آینده
: این بیمارستان تا آخر سال از لحاظ فیزیکی آماده می شود. بیشتر بخوانید: اضافه شدن 13 تخت به بخش مراقبت های ویژه در بندرعباس جان بابایی گفت: زیرساخت های بخش های ویژه در هرمزگان افزایش یافته و 25 دستگاه کمک تنفسی، 20 دستگاه مانیتور علایم حیاتی، یک دستگاه بلادگاز، 15 ست تشک مواج، 3 دستگاه الکتروکاردیوگرافی، 3 دستگاه شوک و 13 دستگاه پمپ سرنگ به چرخه درمان هرمزگان اضافه شده است.
6 استان در وضعیت قرمز کرونا
آن بی توجه بود. کمبود تخت در هرمزگان در هرمزگان هم شرایط مناسب نیست. ابتلای 250 نفر از کادر درمانی این استان و مرگ یک دختربچه 10ساله در نتیجه ابتلا به کرونا آخرین اخبار نگران کننده ای است که از این استان به گوش می رسد. به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، درحال حاضر 85درصد تخت های بیمارستانی هرمزگان تکمیل شده است و اگر آمار مبتلایان به همین شکل افزایش داشته باشد، بیمارستا ن های
اختصاصی | پیگیری ها نتیجه داد؛ تامین برخی تجهیزات کرونایی مورد نیاز استان هرمزگان توسط وزارت بهداشت+جدول
علوم پزشکی هرمزگان تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان تامین شد. جباری تصریح کرد: یک دستگاه بلادگاز، 15 دستگاه تشک مواج مدار سلامت، 3 دستگاه الکتروکاردیوگرافی، 3 دستگاه شوک و 13 دستگاه پمپ سرنگ دیگر تجهیزات اهدایی وزارت بهداشت است که با تلاش نمایندگان مجلس تا این لحظه به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تحویل شده است. رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت
جان باختن 10بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ دکتر فاطمه نوروزیان در ارتباط زنده تلویزیونی با خبر 20 شبکه خلیج فارس گفت: جان باختگان از شهرستان های بندرعباس، میناب، خمیر، بستک و رودان هستند. وی افزود: با جان باختگان امروز شمار کل جان باختگان به 184نفر رسید. به گفته مدیر روابط عمومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، 4نفر از جان باختگان مرد و 6نفر خانم هستند. سن این افراد بین 53 و
کرونا در هرمزگان| انجام 948 تست در 24 ساعت اخیر/ 9 فوتی
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر فاطمه نوروزیان امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس در بیان آمار 31 خرداد 99 بیماری کرونا در استان هرمزگان اظهار کرد: تعداد کل آزمایش های کرونا در استان به 31 هزار و 839 مورد رسید. وی افزود: 9 فوتی در 24 ساعت اخیر داشته ایم که 8 نفر در بندرعباس و 1 نفر در میناب بوده است. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان
راهکار مسئولان برای مقابله با جولان کرونا در هرمزگان چیست؟
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: پیشنهاد اعمال محدودیت های جدید برای کنترل بیماری کرونا در شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، میناب و رودان به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شده است و منتظر تصمیم گیری در این زمینه هستیم. همتی افزود: در این طرح پیشنهاد ماندن مردم در منزل در روز های پنجشنبه و جمعه و تعطیلی برخی فعالیت ها
خبرهای خوش دولت تدبیر و امید برای حوزه بهداشت و درمان هرمزگان
درمان بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان خبر داد و گفت: این تجهیزات بیمارستانی همچون دستگاه اکسیژن ساز از سوی وزارت بهداشت تامین و به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شد. وی خاطرنشان کرد: با توجه به اختیاراتی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به استان ها ابلاغ می شود و همچنین شرایط استان، تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بهترین تصمیمات برای مدیریت بیماری کرونا در استان و کاهش
کودک 10 ساله براثر بیماری کرونا در بندرعباس فوت کرد
دکترفاطمه نوروزیان به رسانه ها اعلام کرد:این کودک بدون بیماری زمینه ای بوده که بطور حتم فوت آن زنگ خطری در ابتلای کودکان به بیماری کووید 19 است. وی ادامه داد: این کودک در یک جمع مبتلا به کرونا قرار گرفته بود ، پس از بستری در بیمارستان کودکان بندرعباس ، تلاش پزشکان وپرستاران برای بهبود آن موثر نشد و در نتیجه اولین فوتی کودک روز گذشته در هرمزگان به ثبت رسید. از حضور کودکان در
مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته ای که گذشت
مدارس اوایل خردادماه در کارگروه ماده 18 شهرستان ها انجام گرفت و برای اظهار نظر و تصویب نهایی به شوراهای اسلامی شهر ارسال شده بود. رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی هرمزگان بیش بینی کرد: درسال تحصیلی آینده (99-1400) جمعیت دانش آموزی مدارس استثنایی استان با 6 درصد افزایش به بیش از سه هزار و 500 نفر برسد. شهباز بارانی دوشنبه گذشته با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: تعداد دانش
تداوم روزهای پرتلفات کرونا در هرمزگان/ 10 فوتی در 30 خرداد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروتا تاکنون 30 هزار و 891 آزمایش کرونا در استان انجام شده است. وی افزود: در 24 ساعت اخیر شمار فوتی های ناشی از ابتلای قطعی به کرونا در استان با 10 نفر افزایش به 165 نفر رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین تعداد بسترهای مبتلا به کرونا را در استان
ثبت اولین مورد فوت کودک مبتلا به کرونا
کبنا ؛ فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: در 24 ساعت اخیر 8 نفر دیگر در هرمزگان در پی ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار فوتی های ناشی از کرونا در این استان به 155 نفر رسید. وی افزود: 8 فوتی امروز شامل شامل بندرعباس 3نفر، رودان 2نفر، کیش 1نفر، میناب 1 نفر و سیریک 1 نفر بوده است. در میان جانباختگان 24 ساعت
معاون درمان وزارت بهداشت امروز به هرمزگان می آید
احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بدنبال شیوع حاد کرونا در استان هرمزگان و افزایش بی سابقه شمار مبتلایان و کمبودهایی که در حوزه بهداشت و درمان وجود داشت و علاوه بر این پیگیری های مستمری که به عنوان رئیس نمایندگان استان از طریق نهاد ریاست جمهوری و وزارت بهداشت داشتیم، قرار است دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت امروز به هرمزگان سفر
طوفان کرونا در هرمزگان
مراسم عزا و عروسی دارد تا جایی که در خبرها آمده در روستای گروک شهرستان سیریک هرمزگان، 57نفر از افرادی که در مراسم عروسی شرکت کرده بودند، مبتلا به کرونا شدند و در بخش جغین شهرستان رودان هم حضور یک فرد مبتلا در یک جمع تاکنون منجر به ابتلای 25نفر شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان می گوید که در 10روز گذشته، آمار مبتلایان در این استان رو به افزایش بوده است، به گفته حسین فرشیدی، درحال حاضر از هر دو
اعزام گروه آموزش پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بندرعباس
بازخبر / وبینار آموزشی با موضوع مدیریت و درمان بیماران کووید 19 به صورت آنلاین با حضور بیش از 90 نفر از پزشکان و درمانگران هرمزگان توسط اساتید از دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران برگزار شد. هدف از برگزاری این ویبینار انتقال تجربیات و معرفی متدهای پزشکی برای درمان بیماری کرونا است. در گروه اعزامی از تهران نام سرکار خانم دکتر مهین جمشیدی فوق تخصصی بیماری های عفونی دیده می شود. وی اصالتا هرمزگانی و اهل شهرستان میناب است.
دختر 10 ساله هرمزگانی در بین فوت شدگان کرونایی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تعداد فوتی های هرمزگان اکنون به 155 نفر رسیده است، عنوان کرد: متأسفانه روز گذشته دختر 10 ساله بندرعباس بدون بیماری زمینه ای در جمع فوت شدگان قرار داشت که نشان می دهد شرایط بسیار حاد و قرمز است. به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حسین فرشیدی با بیان این مطلب که موقعیتی که در آن قرار داریم، وضعیت قرمز استان هرمزگان از نظر شیوع ویروس کروناست، اعلام کرد
57 نفر در یک عروسی کرونا گرفتند
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: با اضافه شدن 13 فوتی جدید در 28 خرداد، شمار جان باختگان کرونا در این استان به 147 نفر رسید. فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: تعداد کل آزمایش های کرونا در استان به 29هزار و 864 مورد رسیده است و طی 24 ساعت اخیر 13 نفر جدید در اثر ابتلای به کرونا جام خود را در هرمزگان از دست داده اند. وی افزود: 184 نفر
دستگاه تنفس مصنوعی بیمارستان های کردستان افزایش یافت
دکتر صدیق جدید الاسلامی روز جمعه در گفت وگوی خبری اظهار داشت: هفته گذشته 29 دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) پیشرفته به ارزش بیش از 40 میلیارد ریال برای بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان با توجه به وضعیت قرمز کرونا و افزایش تعداد بیماران اختصاص یافت. وی افزود: از این تعداد، 12 دستگاه ونتیلاتور پیشرفته برای بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های مریوان، دیواندره و کامیاران نصب
کرونا سن و جنس نمی شناسد/دختر 10 ساله هرمزگانی در بین فوت شدگان کرونایی
رسیده است، عنوان کرد: متأسفانه روز گذشته دختر 10 ساله بندرعباس بدون بیماری زمینه ای در جمع فوت شدگان قرار داشت که نشان می دهد شرایط بسیار حاد و قرمز است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به این که تاکنون 30 هزار و 292 تست کرونا در استان هرمزگان انجام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 203 نفر بستری، 23 نفر در آی سی یو و 13 نفر وضعیت وخیم دارند. فرشیدی با اشاره به این که در حال حاضر 37 تیم نظارتی در سطح استان مشغول فعالیت اند، افزود: 612 مورد بازدید صورت گرفته که از این تعداد 6 واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل ها پلمب شده اند و 23 مورد اخطار 48 ساعته دریافت کرده اند. ...
نشانه گیری کرونا به سمت کودکان در هرمزگان
حاضر 44 نفر در بخش های مراقبت ویژه (ICU) بستری هستند که 22 نفرشان بدحال هستند. وی ادامه داد: بیماری کووید 19 بسبار خطرناک است که باید سعی شود در معرض ابتلای آن قرار نگیریم؛ ابتلا به این بیماری سن و جنس نمی شناسد، طبق تحقیقات انجام شده بیمارانی که زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار می گیرند، بیش از 85 درصد فوت می کنند. رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: اگر قبلا اظهار می شد که