دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۴۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
باز خبر ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۳

تداوم محدودیت ها در هرمزگان ضرورت دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه همیشه سلامت بر اقتصاد مقدم است، گفت: امیدوارم با سفر معاون درمان وزات بهداشت به هرمزگان، کمبودهای درمانی استان تامین و محدودیت ها در هفته جاری هم ادامه داشته باشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)