مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان آوج بررسی شد - خبرگزاری مهر
مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان آوج بررسی شد
سایر خبرها
بهره برداری از درمانگاه 3 میلیاردی آستارا در روزهای آینده
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سید جواد موسوی امروز در نشست مشترک با فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: CT اسکن بیمارستان شهید بهشتی و ساختمان جدید درمانگاه تخصصی شهرستان آستارا در روزهای آینده با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان به بهره برداری می رسد. وی مساحت ساختمان جدید درمانگاه تخصصی شهرستان آستارا را 500 مترمربع در دوطبقه در محوطه شبکه بهداشت و درمان این
20 دستگاه ونتیلاتور به خوزستان اختصاص یافت
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 20 دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حوزه دانشگاه در خوزستان اختصاص یافت. او ارائه بالاترین سطح خدمات و بهترین امکانات به بیماران را از سیاست های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور عنوان کرد و افزود: کادر بهداشت و درمان برای
وضعیت فارس هم قرمز شد/ آمار پنج رقمی از ابتلا به کرونا در استان
دریافت خدمات بهداشت و درمان از سوی دانشگاه برای افراد نیازمند در اولویت دستور کار قرار گرفته است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر ارتقای دانش و آگاهی مردم و اهمیت رعایت موارد پیشگیرانه به ویژه گروه های پُرخطر مانند سالمندان، مادران باردار و کودکان تاکید کرد و ضرورت توجه عمومی نسبت به مخاطرات حضور در اجتماعات و مکان های عمومی و اهمیت حضور در منزل برای قطع چرخه انتقال این ویروس خطرناک را
فاز اول بخش اورژانس بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد به بهره برداری می رسد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین فلاح فرماندار میبد در نشست با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به همراهی خوب خیرین میبد در پیشبرد طرح های بهداشت و درمان این شهرستان، گفت: در این نشست توافق شد فاز اول بخش اورژانس بیمارستان امام جعفرصادق (ع)تا پایان شهریورماه به بهره برداری برسد. او افزود: فاز یک طرح توسعه بیمارستان هم که شامل چندین بخش است و
دانشگاه علوم پزشکی ایلام پاسخگو باشد
به گزارش فرتاک نیوز،سوالی که برای مردم شهرستان مطرح است چرا با اختصاص منابع مالی برای ساخت درمانگاه وساختمان شبکه بهداشت درمان درمحل درمانگاه قدیمی شهرسرابله که خواست ومطالبه بحق مردم این شهراست اجراء نگردید ودرحال حاضر باتخریب درمانگاه قدیمی ورها شدن طرح به یک مخروبه درمرکزشهرتبدیل شده است؟ دانشگاه علوم پزشکی باید درخصوص رها شدن وعدم اجرای این طرح ودلیل اینکه اعتبارات آن که مربوط به
آماده باش مجموعه بهداشت و درمان شهرستان صحنه
این ویروس در حوزه پیشگیری و کنترل است. حیدری از کلیه ادارت بخصوص شبکه بهداشت و درمان و دستگاه های خدمات رسان شهرستان خواست باپیش بینی خطرات احتمالی در آماده باش کامل باشند و همچنین همه دستگاه ها وظایف و اقدامات لازم را در زمینه پدافند غیر عامل انجام دهند. او با تاکید بر موضوع آموزش، افزایش سطح آگاهی مردم و تلاش برای پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا تاکید و آشنایی مردم با
نیاز اعتباری 530 هزار میلیونی برای تکمیل کلینیک های شهرستان های گیلان/علوم پزشکی گیلان با کمبود نیروی ...
به گزارش ندای گیلان ،ارسلان سالاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نیمه تمام ماندن برخی پروژه ها، حوزه بهداشت و درمان گیلان، اظهار کرد: علیرغم دستور مساعد وزیر بهداشت برای رفع کمبودهای دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جبران عقب ماندگی های سیستم بهداشت و درمان استان، بندهایی از مصوبات به طور کامل به نتیجه نرسیده بود که این موضوع به دکتر نمکی، وزیر
یزد| زمینه اجرایی شدن کامل طرح نظام ارجاع پزشک خانواده باید فراهم شود
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد ، سیدجلیل میرمحمدی در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) استان یزد اظهار داشت: هرچه درآمد دانشگاه کاهش پیدا کند به معنای این است که خدمت به در حوزه درمان دولتی در حال افزایش است. وی تصریح کرد: در مقابل هم هرچه درآمد در حوزه اختصاصی افزایش پیدا کند، به معنای کمتر شدن ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مردم
روند شیوع کرونا در خراسان رضوی افزایشی است
پزشکی مشهد به این ویروس مبتلا شده اند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به فعالیت مراکز 16 ساعته حوزه بهداشت و درمان در استان خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: هم اکنون 38 مرکز 16 ساعته در این استان فعال است. مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد نیز گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان تایباد از نظر شیوع کرونا در حالت بحرانی قرار دارد و حتی به جرات می توان گفت از وضعیت قرمز هم فراتر
افراد چاق بیشترین میزان مرگ ناشی از کرونا را دارند
بهداشت، 108 پروژه در حوزه درمان و 10 پروژه نیز در حوزه آموزشی توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز عملیاتی شده است. وی ادامه داد: در حال حاضر 103 پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی با اعتبار 17 هزار و 278 میلیارد ریال در حال اجراست که مبلغ 3000 میلیارد ریال از آن توسط خیران سلامت و مابقی توسط دانشگاه تامین می شود؛ 90 پروژه از این تعداد تا شش ماه آینده تکمیل خواهد شد. وی با اشاره به بهبود
کسب رتبه اول تولد سالم در سطح کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد حیدرزاده رئیس اداره سلامت نوزادان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست مسئولان حوزه سلامت نوزادان کلان منطقه 9 کشوری که با موضوع تشریح برنامه های اداری سلامت نوزادان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد،گفت: در بررسی های صورت گرفته دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه اول تولد سالم را در سطح کشور دارد. او با بیان اینکه
فرماندار در نشست خبری با خبرنگاران: کمک خیران شهرستان آران و بیدگل برای مقابله با کرونا به 80 میلیارد ...
آینده نزدیک به بهره برداری برسد تا کمبودهای کنونی حوزه بهداشت و درمان این شهرستان برطرف شود . احتمال افزایش دوباره مبتلایان به کرونا در شهرستان آران و بیدگل سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل نیز با بیان اینکه سخت ترین شرایط در 2 ماه ابتدایی شیوع کرونا پشت سر گذاشته شد، گفت: با تلاش کادر درمانی در خط مقدم مبارزه و همکاری مردم از اوج نخست این بیماری عبور کردیم
یک مرکز درمانی در تربت حیدریه با حضور معاون وزیر بهداشت افتتاح شد
بیماری های عفونی به بیماران در قالب تعرفه دولتی خدمات ارایه می دهند. وی اظهار داشت: این مرکز درمانی همچنین در بخش های اورولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی نیز با تعرفه دولتی به بیماران خدمات درمانی ارایه می کند. دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 363 هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد. این دانشگاه 190
سپاه پاسداران در مهاباد بیمارستان صحرایی برپا می کند
نیروی زمینی سپاه با تجهیزات کامل و کادر پزشکی متخصص برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی و کم کردن فشار بر کادر بهداشت و درمان شهرستان طی روز های آتی در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) و یا در مجاورت بیمارستان موقت کرونا که توسط خیرین شهرستان طراحی و تجهیز شده برپا می شود. دکتر حسینی، رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز هم در این باره افزود: حسب دستور فرماندهی محترم نیروی زمینی سپاه
ابتلای 63 نفر از کادر درمانی آذربایجان شرقی به کرونا
بینی برای دایر کردن پنج هزار تخت در سالن ها و مکان های عمومی استان خبرداد و تصریح کرد: در صورت شیوع این ویروس، امکانات، پرسنل و کادر درمانی پاسخگوی مراجعه کنندگان و بیماران نخواهد بود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح کرد: سیستم بهداشت و درمان آذربایجان شرقی در مقابله با ویروس کرونا کار خود را به درستی انجام می دهد و تلاش آن ها در این زمینه ستودنی است. در ادامه جلسه، زاهد
دانشگاه علوم پزشکی مازندران مجوز پارک علم وفناوری سلامت گرفت
مازندران در حال حاضر در قالب هشت معاونت آموزشی، درمان ، بهداشتی ،تحقیقات و فناوری ، غذا و دارو ، امور اجتماعی ، دانشجویی و فرهنگی و توسعه مدیریت و منابع با بیش از 19 هزار نیروی انسانی شاغل در 1110 خانه بهداشت روستایی، 315 مرکز بهداشتی درمانی، 54 پایگاه بهداشتی درمانی ، 21 شبکه و مرکز بهداشت و درمان و 25 بیمارستان به بیش از سه میلیون نفر جمعیت استان و بخش اعظمی از مسافران ، خدمات بهداشتی درمانی ارائه می دهد . همچنین حدود 9 هزار دانشجو در بیش از یکصد رشته مرتبط با پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران به تحصیل اشتغال دارند. ...
معاون کل وزیر بهداشت: اولویت نخست ما تامین بهداشت عمومی و سلامت مردم است
، گوارش، ارتوپدی و بیماری های عفونی به بیماران در قالب تعرفه دولتی خدمات ارایه می دهند. وی اظهار داشت: این مرکز درمانی همچنین در بخش های اورولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی نیز با تعرفه دولتی به بیماران خدمات درمانی ارایه می کند. دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 363 هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد. این دانشگاه 190
شهرستان های سلسله و دلفان فاقد تجهیزات درمانی اولیه هستند
جدید، تامین نیروی انسانی، تکمیل و تجهیز بیمارستان های سلسه، دلفان و دیگر نقاط و شهرستان های استان خواسته های مورد تاکید است. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: شهرستان های سلسله و دلفان با توجه به جمعیت بالا فاقد تجهیزات درمانی اولیه و زیرساخت های کافی استاندارد بوده و دو بیمارستان ابن سینای دلفان با 96 تخت و جمعیتی 160 هزار نفری فرسنگ ها با شاخص های بهداشتی و درمانی استاندارد و
64 تخت استاندارد بستری بیماران کرونایی در برازجان تجهیز شد
) تامین اجتماعی زیرساخت های سلامت در شهرستان دشتستان تقویت خواهد شد. وی اظهارداشت : با توسعه و تقویت زیرساخت های حوزه سلامت در بستر درمان شبانکاره، پلی کلینیک تخصصی ویژه در آینده بار مراجعات به بیمارستان شهید گنجی را تا حدود زیادی کاهش داده و رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت . فرماندار دشتستان گفت : از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون کارکنان بخش بهداشت و درمان به عنوان مدافعان سلامت تلاش های مضاعفی در حفظ و تامین سلامت مردم داشته و از آن ها می خواهم که برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان از وسایل حفاظتی به خوبی استفاده کنند تا در این حوزه دچار مشکل نشویم. ...
رفع مشکلات زیرساختی حوزه بهداشت، مطالبه مردم سلسله و دلفان است
سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان مطالبه محقانه مردم این شهرستان ها است. یحیی ابراهیمی روز گذشته در دیدار با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: شهرستان های سلسله و دلفان فاقد تجهیزات درمانی اولیه و زیر ساخت های کافی بوده و با شاخص های بهداشتی و درمانی استاندارد و میانگین کشوری فاصله دارند. وی افزود
سیستان و بلوچستان یکی از نقاط پرحادثه در کشور است
و درمان در استان سیستان و بلوچستان است. رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: در چند سال اخیر نگاه وزارت بهداشت هم نگاهی انسان محور و عدالت محور بود و با وجود نقاط ضعف طرح تحول نظام سلامت، اجرای این طرح ثمرات ارزشمندی برای توسعه تخت های بستری و تامین بخشی از نیازهای بهداشتی ودرمانی سیستان و بلوچستان داشته است وی ادامه داد: نظام بهداشت و درمان استان سال گذشته را با حادثه
حضور مردم در تجمعات نگران کننده است
کرد: این امر بیان گر این است که فاصله گذاری اجتماعی با جدیت و پیش از پیش دنبال شود. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با اشاره به این که جهش ژنتیکی بیماری یکی از دغدغه های حوزه مبارزه با کرونا بهشمار می رود، افزود: در علائم جدید کرونا شاهد اسهال و استفراغ نیز هستیم، از اینرو به جرأت می توان گفت که این ویروس یک ویروس هزار چهره است. وی با تاکید
بهترین و بدترین روزهای کرونایی تهران چه تاریخی بودند؟
و 24 ساعته کرونا در تهران را خواستار شد. در بخش دیگری از این نشست دکتر جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با یادآور حرکات سینوسی ویروس کرونا در کلان شهر تهران همکاری سازمان ها و ارگان های کشوری و لشگری را برای تامین تجهیزات و امکانات تا ریشه کنی کووید 19 خواستار شد. وی با تاکید بر ضرورت توجه بیش از پیش به نظام ارجاعات گفت: کادر بهداشت و درمان باید گستره دسترسی
ضرورت ارتقاء زیرساخت ادارات در شهرستان ری
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای اداری اظهار داشت: در شهرستان ری بدلیل وسعت جغرافیایی و همچنین استقرار اماکن، مجموعه ها و فضاهای مختلف و با شرایط خاص و ویژه اقدامات گسترده ای برای مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته و با تلاش کادر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، بیمارستان ها، مراکز درمانی و همراهی آستان مقدس
انجام روزانه 700 تست کرونا در کردستان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ابراهیم قادری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کردستان با بیان اینکه این استان جز 10 استان اول اخذ تست کرونا در کشور است افزود: تعداد این تست ها در هر روز حدود 700 مورد است. قادری یادآور شد: تامین کیت تشخیص مبتلایان به ویروس کرونا هم اکنون یکی از چالش های پیش روی حوزه درمان کشور بوده که بر حسب
وضعیت گنبدکاووس قرمز است/ بازگشت محدودیت های مقابله با کرونا
به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس عبدالقدیر کریمی در جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونای شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه مردم شهرستان در دوره اول شیوع این بیماری با دستگاه های دولتی و بهداشت و درمان همکاری خوبی داشته اند، تصریح کرد: پویش های مردمی و سمن ها در این مسیر کمک بسیار بزرگی بودند و در سطح استان و کشور نمونه شدند. وی با اشاره به اینکه در یکی دو هفته اخیر به دلیل عدم رعایت
پیشرفت 95 درصدی بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه
به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، ایرج حریرچی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه که در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: وجود دانشگاه علوم پزشکی در این شهر و منطقه نعمت بزرگی است که باید قدردان آن بود، باید کاری کنیم که خدمات در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه و کشور روز به روز بهتر شود. معاون کل وزیر بهداشت ادامه داد: هر
حمایت همه جانبه مسئولان و خیرین حوزه سلامت از دانشکده علوم پزشکی نیشابور
به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور ، محسن عظیمی نژاد در آیین آغاز عملیات و شروع مجدد پروژه های عمرانی بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی افزود: بار دیگر رویداد خوبی برای حوزه سلامت نیشابور رقم خورد، پروژه توسعه اورژانس بیمارستان 22 بهمن با گذشت سه سال بلاتکلیفی به همت خیر نیک اندیش دکتر شهریار تولایی و پروژه بیمارستان سوم با حضور دکتر جناب عملیات ساختمانی آن بار دیگر آغاز می شود و امید است طی 24