اوپک در حال بازپس گیری سهم بازار خود از رقبا است - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۵

اوپک در حال بازپس گیری سهم بازار خود از رقبا است

تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز اعلام کرد: پیش بینی افزایش تقاضای نفت اوپک در سال 2015 از سوی آژانس بین المللی، نشانه این است که استراتژی اوپک مبنی بر رها کردن کنترل قیمت ها موثر واقع شده و این سازمان در حال عقب راندن رقبا و پس گرفتن سهم بازار از آنها است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)