بهره برداری از 2 واحد تولید گاز فازهای 20 و 21 تا پایان زمستان - تجارت امروز

تجارت امروز ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۸

بهره برداری از 2 واحد تولید گاز فازهای 20 و 21 تا پایان زمستان

سرپرست فازهای 21 و 20 پارس جنوبی با اعلام اتصال کامل پالایشگاه فازهای 21 و 20 به خط لوله گاز ترش فازهای 6 تا 8 پارس جنوبی، از اجرای فرآیند راه اندازی اولین ردیف شیرین سازی گاز این فازها خبرداد و گفت: تمامی واحدهای ردیف نخست این پالایشگاه، از نیمه دوم آذرماه امسال وارد فرایند راه اندازی می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)