منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس موفق به اخذ نشان 5 ستاره جایزه بهره وری گردید - معدن نامه

معدن نامه ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۳

منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس موفق به اخذ نشان 5 ستاره جایزه بهره وری گردید

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس حسن خلج طهرانی دریافت نشان 5 ستاره جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران از سازمان ایمیدرو را به تمامی افراد شاغل در منطقه تبریک گفت و اعلام نمود در هفتمین دوره این جایزه موفق به اخذ این نشان ارزشمند شدیم که دلیل آن هم راستایی با استراتژی های کلان دولت و سازمان ایمیدرو مانند تدوین و اجرای رویکردهای نظام مند و توجه به استقرار مناسب استانداردهای بین المللی ایزو بوده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)