وزیر بهداشت: تعطیلی بهتر از آن است که کاسبی آلوده شده و جان ببازد - بانی فیلم

بانی فیلم ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۱

وزیر بهداشت: تعطیلی بهتر از آن است که کاسبی آلوده شده و جان ببازد

وزیر بهداشت با اشاره به اعمال محدودیت های جدید کرونا در کشور از شنبه گفت: معتقدم هیچ آفتی برای اقتصاد یک کشور از تعطیلی و طولانی شدن دوره اپیدمی بیماری بدتر نیست و تعطیلی بهتر از این است که کاسبی آلوده شده، یک ماه گرفتار بیماری شود و خدایی نکرده بر اثر بیماری جان خود را از دست دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)