عذاب وجدان افرادی که در دوره کرونا به سفر رفتند/ مادرم را من کشتم/ آن پسر 11ساله را من یتیم کردم - تیک

تیک ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۵

عذاب وجدان افرادی که در دوره کرونا به سفر رفتند/ مادرم را من کشتم/ آن پسر ...

تازه از بیمارستان مرخص شده و هنوز حال خوشی ندارد. تمام روزهای این چند هفته گذشته حالا مثل کابوسی روی قلبش سنگینی می کند: خدا خودش می داند که اگر یک درصد فکر می کردم این طور می شود، محال بود بقیه را راه بیندازم. منظورش از بقیه، دو خواهر و دامادها و بچه هایشان، سه برادر و عروس ها و بچه های برادرش است، به اضافه مادر. اسم مادر را که می آورد صدایش به وضوح می لرزد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)