پلتفرم ها به مدد کرونا پول پارو می کنند - روزنامه ابتکار

روزنامه ابتکار ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۰:۴۲

پلتفرم ها به مدد کرونا پول پارو می کنند

در یک سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا در جهان، شرکت های پخش کننده فیلم و سریال در فضای اینترنت، بسیار مورد توجه و استقبال کاربرانشان قرار گرفته و حالا به فکر سود بیشتر با افزایش قیمت حق اشتراک ها افتاده اند. به گزارش ایسنا، الجزیره در گزارشی اعلام کرد، مدیران شبکه اینترنتی دیزنی پلاس اعلام کرده اند که هزینه اشتراک این شبکه را از ماه مارس افزایش داده و از 6.99 دلار به 7.99 می رسانند. همچنین قیمت اشتراک این شبکه در اروپا، دو یورو افزایش خواهد داشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)