فاز نهایی آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس آماده بهره برداری - باز خبر

باز خبر ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۸:۳۸

فاز نهایی آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس آماده بهره برداری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در ابتدای دولت یازدهم تعداد سایت های نمک زدایی 24 سایت با ظرفیت 91 هزار مترمکعب در شبانه روز بود که پایان دولت دوازدهم این تعداد با پروژه های که در مجموعه وزارت نیرو و دولت تعریف شد به 96 سایت با ظرفیت 569 هزار مترمکعب در شبانه روز افزایش یافت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)