برپایی چادر در بقاع متبرکه هرمزگان غیرمجازاست
سایر منابع:
سایر خبرها
25 درصد ازظرفیت واحدهای اقامتی هرمزگان تکمیل شد
لغو کنند و سفرها به این استان نیز کاهش یابد. رییس جامعه واحدهای اقامتی هرمزگان اضافه کرد: این اقدام استاندار که در جهت حفظ سلامتی افراد بود تاثیر خود را در کاهش سفرها داشته است، همچنین در راستای ترغیب مردم به در خانه ماندن بنا بود اجازه برپایی چادر در سطح شهرها داده نشود. احمدی افزود: شاهد بودم مسافران در کنار و یا درون پارک ها اقدام به برپایی چادر کرده بودند که از وضعیت کنونی گله مند هستیم و نتیجه آن مراجعه نکردن مسافران به واحدهای اقامتی و هتل هاست. هرمزگان دارای 52 واحد اقامتی به اضافه 29 بوم گردی بوده و مجموع ظرفیت واحدهای اقامتی آن پنج هزار و 311 تخت است. ...
ممنوعیت نصب چادر و عرضه قلیان در بوستانها
علاوه بر دریافت خدمات و اعلام مسائل مختلف شهری، با مراجعه حضوری به این ایستگاه ها نیز، از دیگر موارد مذکور بهره مند شوند . موحدی نژاد در ادامه نیز با تاکید بر اینکه ستاد شهرستان و استان مقابله با کرونا برپایی چادر در بوستان ها و نوار ساحلی شهر بندرعباس را ممنوع اعلام کرده است، گفت: با نظارت دقیق و گشت زنی نیروهای مربوطه، به هیچ وجه شاهد اسکان موقت نخواهیم بود. این مقام مسئول در انتها نیز با اظهار اینکه هیچ گونه خدماتی در بوستان ها ارایه نمی شود، بیان کرد: از هموطنان درخواست می شود طی این ایام به بندرعباس سفر نکنند. هرمزگان ممنوعیت نصب چادر ...
مراسم احیاء نیمه شعبان در بندرعباس برگزار می شود
خواهشمندیم جهت حضور در مسجد جامع پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند و مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند. وی همچنین از بانوان شرکت کننده در این مراسم خواست تا با آوردن چادر نماز شخصی، از انتقال ویروس کرونا جلوگیری بعمل آید. احمدی پناه با بیان اینکه سخنران مراسم احیاء نیمه شعبان امسال حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس خواهد بود، خاطرنشان کرد: اسماعیل تذرو و مسعود دهقانی از مداحان مطرح هرمزگانی در این ویژه برنامه مناجات خوانی و مداحی می کنند. ...
ثبت تخلف 39 پرونده گرانفروشی در هرمزگان
بازخبر / عبدالرضا پیروی منش صبح امروز(هشتم فروردین ماه) در حاشیه بازدید از وضعیت بازار بندرعباس، افزود: از آغاز اجرای طرح تنظیم بازار در هرمزگان بیش از 360 واحد عرضه و توزیع میوه در استان بازرسی شده است. وی با بیان اینکه اجرای طرح تنظیم بازار در هرمزگان از 26 اسفند آغاز شده است، اظهار کرد: از این تعداد 39 پرونده تخلف گرانفروشی ثبت شده است. معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان در هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش این پرونده ها بیش از 955 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 124 سازمان صمت تماس بگیرند. ...
کشف 10 دستگاه ماینر قاچاق در بندرعباس
به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ رضا سبزواری گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی فردی که در یک منزل مسکونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کرد، شدند. وی افزود: مأموران با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از این منزل 10 دستگاه ماینر و متعلقات مربوطه فاقد مجوز را کشف کردند. رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 2میلیارد ریال برآورد کردند. ...
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: قوانین حمایت از نیروهای مرزبانی اصلاح شود
به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان، با تبریک فرارسیدن اعیاد، مجموعه ناجا را امید آفرینان کشور خواند و گفت: زمانی یک حکومت و کشور می تواند به فکر آینده خود باشد که امنیت در آن جامعه تحقق پیدا کرده است. وی افزود: نیروی انتظامی ارتباط مستقیم با مردم دارد و به سبب گستردگی مأموریت ها، نقش
بازار هرمزگان زیر ذره بین بازرسان
گروه بندرعباس هرمزگان تاریخ انتشار کد خبر 7709547 دانلود PDF نظر دادن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،پیروی منش، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان در هرمزگان گفت:از آغاز اجرای طرح تنظیم بازار در هرمزگان بیش از 360 واحد عرضه و توزیع میوه در هرمزگان بازرسی شده است. پیروی منش با اشاره
تخلفات بازار در عید از گرانفروشی میوه تا عدم درج قیمت کالا زیر ذره بین بازرسان
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش افزود: در بازرسی از واحدهای میوه فروشی سطح شهر بندرعباس، 5 واحد به دلیل تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت کالا و ارائه فاکتورو تداخل صنفی شناسایی شدند. وی بیان داشت: برای این واحدهای صنفی متخلف بیش از 500 میلیون ریال پرونده تشکیل و به مراجع ذیصلاح برای رسیدگی ارسال شد. پیروی منش اعلام کرد : شهروندان در صورت مشاهده هرنوع تخلف
افزایش بازدید از بقاع متبرکه و دیدار مسئولان با ایثارگران در آستارا
نوجوان با انجام نقاشی های قرآنی و قرائت قرآن، جوایز فرهنگی دریافت می کنند. وی ادامه داد: پنج هزار و 500 جایزه فرهنگی شامل کتاب و چادر برای تشویق کودکان و نوجوانان در غرفه کودک در نظر گرفته شده و در حال توزیع است. امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) از فرزندان امام موسی کاظم (ع) هستند و در سال 253 هجری قمری در راه ترویج اسلام به شهادت رسیده اند و آستان مقدس آنها در هفت کیلومتری جاده
استاندار: تولید در هرمزگان پارسال 32 درصد رشد داشت
11.68 درصد افزایش داشته است. استاندار هرمزگان ادامه داد: همچنین سال گذشته 95 واحد تولیدی راکد در هرمزگان با هزار نفر اشتغال احیا شد و 260 طرح تولیدی در حوزه صنعت و معدن در استان با ایجاد اشتغال برای بیش از سه هزار نفر به بهره برداری رسید. به گفته همتی، سال گذشته در قالب 285 نشست کارگروه اصلی و کارشناسی تسهیل و رفع موانع تولید در هرمزگان، 926 مصوبه به تصویب رسید که 752 مصوبه اقدام شده
شیوع موج چهارم کرونا در بندرعباس+عکس| ساحل گردی کرونایی در بندرعباس
در شرایطی که مسئولان وزارت بهداشت و درمان از مردم تقاضا می کنند که از سفرهای غیر ضروری جلوگیری کنند و کادر بهداشت و درمان در تلاش برای شکست ویروس کرونا و درمان مردم است اما باز هم شاهد ساحل گردی در بندرعباس هستیم. ساحل گردی به وقت کرونا در بندرعباس ناراحت کننده است. به نظر می رسد سیل مسافرانی که به بندرعباس عزیمت کرده اند بی شک پایان خوشی را برای مردم این استان رقم نخواهد زد. استقرار مسافران نوروزی و برپایی چادر در بلوارهای ساحلی بندرعباس نگرانی از شیوع موج چهارم کرونا را افزایش داده است. ...
انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس با پلیس فتا هرمزگان
فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان هرمزگان منعقد می شود. رضوانی عنوان کرد: توسعه همکاری مشترک و بهره گیری از ظرفیت های تخصصی و تجارب طرفین برای هم افزایی در آموزش سواد رسانه ای در فضای مجازی، انتشار محتوای پیشگیرانه تولیدی پلیس فتا در رسانه های رسمی و غیررسمی سازمان بخشی از موضوعات این تفاهم نامه است. وی خاطرنشان کرد: آموزش
افزایش صددرصدی مراجعه بیماران مشکوک کرونایی در هرمزگان/ شیوع کرونای انگلیسی در استان
به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: استان اکنون وضعیت خطرناکی از نظر شیوع کرونا دارد زیرا ویروس جهش یافته انگلیسی 70 درصد سرایت بیشتر و مرگ و میر بیشتر دارد. وی افزود: توصیه ما به هموطنان این است که به هرمزگان سفر نکنند و هرمزگانی ها نیز به مسافرت نروند و از تجمعات دوری کنند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: همچنان بندرخمیر از نظر شیوع کرونا
4 فوتی کرونا در هرمزگان در 8 فروردین
یک زن باردار 27ساله در بندرعباس بوده است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این که در شبانه روز اخیر 55 نفر نیز در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شده اند، شمار کل موارد بستری کرونا در بیمارستان های استان را 150 نفر عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: 35 نفر نیز اکنون در آی سی یو بستری هستند که حال 6 نفر از آنان وخیم است. دکتر نوروزیان شمار کل موارد فوتی در
360 مورد بازرسی از واحدهای عرضه و توزیع میوه تنظیم بازار در استان
استان ارزش ریالی پرونده های متشکله را بیش از 955 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پرونده های تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است. پیروی منش تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به ستاد خبری و سامانه 124 اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.
افزایش سه تا چهار برابری بستری بیماران کرونایی در هرمزگان
مشکوک به کرونا هستند. بیشتر بخوانید؛ کرونای انگلیسی در 11شهرستان هرمزگان/ حضور در عروسی ها جان می گیرد وی گفت: در شبانه روز گذشته آقای 64 ساله از بندرعباس بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت و جمع جان باختگان کرونا در استان به هزار و 50 نفر رسید. نوروزیان افزود: در 24 ساعت گذشته با بستری 36 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان جمع بستری ها به 129 نفر رسید که از این تعداد 33 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) هستند و حال 10 نفر از آن ها وخیم است. وی گفت: هزار و 616 نفر نیز در قرنطینه خانگی هستند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ...
عکس/ برپایی چادر مسافرتی در روزهای کرونایی
استقرار مسافران نوروزی و برپایی چادر در بلوارهای ساحلی بندرعباس نگرانی از شیوع موج چهارم کرونا را افزایش داده است.
نود درصد موارد ابتلا به کرونا در هرمزگان از نوع کرونای جهش یافته انگلیسی
گروه بندرعباس هرمزگان تاریخ انتشار کد خبر 7708022 دانلود PDF نظر دادن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه تاکنون بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در یازده شهرستان هرمزگان شناسایی شده اند گفت: نود درصد موارد ابتلا به کرونا در هرمزگان از نوع کرونای
اعطای مرخصی به 5800 زندانی در هرمزگان
گروه بندرعباس هرمزگان تاریخ انتشار کد خبر 7707472 دانلود PDF نظر دادن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در سال 99، بیش از 5800 نفر از زندانیان مشمول اعطای مرخصی شدند که از این شمار نزدیک به 2050 مرخصی منتهی به آزادی شد. او افزود: همچنین 2900 زندانی نیز در
برپایی چادر مسافران در سواحل بندرعباس
به گزارش بولتن نیوز ، علیرغم اعلام استاندار هرمزگان و فرماندار بندرعباس جهت جلوگیری از چادر زدن مسافران در بوستان ها، پارک ها و بولوار ساحلی شهر بندرعباس همچنان شاهد عدم جدیت مسئولان در برخورد با چادر زدن مسافران در سواحل هستیم. استاندار هرمزگان پیش از آغاز سال 1400 اعلام کرد مسافران اجازه چادر زدن در شهرها و جزایر استان ندارند و باید در هتل ها و مهمان پذیرها مستقر شوند، اما با گذشت پنج روز از آغاز سال نو همچنان شاهد بی توجهی مسئولان مرتبط با چادر زدن مسافران هستیم. شهروندان بندرعباسی از عدم توجه به چادر زدن مسافران در سواحل از شیوع و گسترش بیماری کرونا ابراز نگرانی کرده اند. ...
نگاهی به کارکرد دستگاه قضا در هرمزگان/ رتبه اول کاهش پرونده ها و بازگشت به کار 5 هزار کارگر در یک سال
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تغییر در دستگاه قضایی هرمزگان هم لحاظ عملکرد عمومی و هم به لحاظ میزان رضایت مندی مردم در ابعاد مختلف در دوره جدید مشهود است و دو چهره شاخص دستگاه قضا در هرمزگان یعنی علی صالحی و مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان و دادستان مرکز استان با حضور و ورود به موقع در پرونده های مرتبط با منافع مردمی در نقش مدعی العموم حضوری مجدانه یافته و مشکلات بسیاری در یک سال
طغیان کرونای انگلیسی در استان هرمزگان / شناسایی 123 مورد جدید/ شمار مبتلایان به 481 نفر رسید
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، کرونای انگلیسی این روزها با توجه به تعطیلات نوروزی و افزایش میزان مسافرت ها به استان هرمزگان در حال اوج گیری است و گزارش ها حاکی از روند رشد تصاعدی این بیماری در استان حکایت دارد. علاوه بر مسافرت ها، دورهمی ها، مراسمات عروسی و تجمعات نیز از جمله مهمترین دلایل رشد چشمگیر آمار کرونای انگلیسی در هرمزگان است. در این خصوص سهل انگاری و عدم
سایت های نمک زدایی هرمزگان به 96 واحد رسیده است
به متوسط بلندمدت کاهش داشته است و اگر طرح های نمک زدایی در نقاط مختلف هرمزگان نبود، امروز با چالش های جدی در تامین نیاز آبی نقاط حساس و استراتژیک استان نظیر جزایر و شهر های بندرعباس، بندرلنگه و بندرخمیر مواجه می شدیم. وی تاکید کرد: با وجود کاهش چشمگیر حجم آب سد ها و افت سطح آب چاه ها، با بهره برداری از آب شیرین کن ها تاکنون توانسته ایم این موضوع را مدیریت کنیم. بهره برداری
طغیان کرونای انگلیسی در استان هرمزگان / شناسایی82 بیمار جدید/ شمار مبتلایان به 481 نفر رسید.
گروه بندرعباس هرمزگان تاریخ انتشار کد خبر 7707461 دانلود PDF نظر دادن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز گذشته 82 بیمار جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان شناسایی شد و جمع مبتلایان به این نوع کرونا به 481 نفر رسید. او افزود:شهرستان های
غرق شدن دو جوان خوزستانی در رودخانه جاماش سیاهو بندرعباس
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز ؛ دو جوان خوزستانی ساکن بندرعباس ظهر امروز جمعه 6فروردین در رودخانه جاماش روستای بیخ هماگ سیاهو غرق شدند و جان باختند. مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با اعلام این خبر اظهار کرد: حوالی ظهر امروز ( ششم فروردین ماه جاری) طی تماس شهروندی با سامانه این سازمان ، گزارش غرق شدن دو نفر جوان 21 و 22ساله در رودخانه جاماش
ازدحام چادر های مسافران نوروزی در ساحل خواجه عطا!
شعار سال: پیش از این فرماندار بندرعباس گفته بود: برپایی چادر در بوستان ها، سواحل و اماکن عمومی در نوروز ممنوع است. تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از نامه نیوز، تاریخ انتشار: 5 فروردین 1400، کد خبر: 614859، namehnews.com
ابتلای 481 هرمزگانی به کرونای انگلیسی
کرونای انگلیسی در استان هرمزگان، گفت: شهرستان های بندرعباس، بندرخمیر، بندرلنگه و جزیره قشم بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده اند. نوروزیان در ادامه افزود: در شهرستان بندرعباس تعداد افراد مبتلا به کرونای انگلیسی 172 نفر می باشد که متاسفانه یک بیمار جان خود را از دست داد. وی همچنین به اعلام آمار افراد مبتلا در دیگر شهرستان های این استان پرداخت و خاطرنشان کرد: شهرستان بندرلنگه
شناسایی 82 مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان در یک روز
شوند. وی افزود: در شبانه روز اخیر 82 مورد مثبت کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده که شمار کل مبتلایان را به 481 نفر رساند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این که در یک روز اخیر 3 فوتی ناشی از کرونا نیز در بندرخمیر، بندرعباس و قشم نیز داشته ایم، عنوان کرد: اکنون 111 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که 32 نفر از آنان در آی سی یو قرار دارند و 9 نفر نیز بدحال هستند. به گزارش فارس، کل فوت شدگان کرونا در هرمزگان نیز به 1049 نفر رسید.