سوار کردن 4 مسافر و اخذ کرایه 3 مسافر تخلف است - فرارو

فرارو ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۱

سوار کردن 4 مسافر و اخذ کرایه 3 مسافر تخلف است

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص تخلف برخی از رانندگان مبنی بر سوار کردن چهار مسافر توضیحاتی را ارائه کرد. امیر هنجن در گفتگو با ایسنا، با بیان این که براساس شیوه نامه های ستاد مبارزه با کرونا و دستورالعمل های ابلاغی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی ها الزامی است، گفت: برهمین اساس تعیین شده که در تاکسی های ون به جای 10 مسافر، هفت مسافر و در سواری های تاکسی به جای چهار مسافر، سه مسافر سوار شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)