پاداش 50 هزارتومانی به مدیران و عوامل اجرایی مدارس - گلستان ما

گلستان ما ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۰

پاداش 50 هزارتومانی به مدیران و عوامل اجرایی مدارس

کارشناس مسئول نهضت سوادآموزی شهرستان گالیکش گفت: به مدیران و عوامل اجرایی مدارسی که مدارک تحصیلی اولیاء بی سواد (پنجم ابتدایی به بالاتر) مدارس خود را به سوادآموزی شهرستان تحویل نمایند پاداش 50 هزارتومانی پرداخت خواهد شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)