مسببان شرمندگی نظام چه کسانی هستند؟ - چند ثانیه

چند ثانیه ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۱

مسببان شرمندگی نظام چه کسانی هستند؟

اگر نبود حمایت نظام از دولتی که قانون در آن بی معنا جلوه می نمود شرمندگی حاصل می شد؟ اگر نبود حمایت نظام از افرادی که با شعارهای انقلاب، برای خود نردبان قدرت ساختند خجلت برای نظام بدست می آمد؟ اگر دولتی که با عملکردهای فراوانش بر خلاف آرمانهای انقلاب، به عنوان دولتی که انقلاب را به ریل اصلی خود بازگردانده است خطاب نمی شد شرمندگی برای نظام به ارمغان می آمد؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)