سایر منابع:
سایر خبرها
افزایش 400 درصدی حقوق مسئولان در دولت یازدهم
پهلوی به انواع خفت ها، فشارها و سختی ها مبتلا شد... به خاطر اعتمادی که آن روز، آن آقا (مصدق) از روی ساده اندیشی به آمریکا کرد.)* آن کسانی که خیال می کنند رابطه و دوستی با آمریکا موجب می شود که انسان از آسیب آمریکا محفوظ بماند، به این تجربه (های) تاریخی مراجعه کنند. *. مورد دوم: در سال 59 آمریکا در مذاکرات الجزایر متعهد شد در قبال آزادی گروگان ها، کلیه تحریم های تجاری علیه ایران را لغو و دارایی های
ارج، نامی که به آن افتخار می کنید
خبر کوتاه بود، مثل نام کوتاهش ارج . گفته شد که کارخانه ارج تعطیل شد. رسانه های اصولگرا خوشحال از اینکه یک برند 80 ساله و از معدود کارخانه های با نام و نشان قدیمی کشور در شرایط پسابرجام تعطیل شده است. البته این خبر بلافاصله اصلاح و تعطیلی آن تکذیب شد ولی در اصل ماجرا تغییری حاصل نشد. به نقل از اعتماد ، آنان که خوشحال بودند تا نشان دهند اوضاع اقتصاد و تولید در پسابرجام نه تنها بهبودی
یارانه سهامداران در بورس قطع می شود/ توقف فعالیت 50 درصد واحدهای قطعه سازی در دولت یازدهم/ سود برجامی ...
خبر تعطیلی کارخانه 80ساله ارج نگذشته که خبر تعطیلی آزمایش و پارس الکتریک دوکارخانه دیگر موجی از نگرانی نسبت به آینده تولید در ایران به راه افتاد. کارخانه های ارج، آزمایش و پارس الکتریک و هزاران کارخانه دیگر درحالی به پایان عمر خود نزدیک می شوند که فعالان اقتصادی پیش از این نسبت به رکود حاکم بر اقتصاد و ورشکستگی بنگاه های اقتصادی هشدار داده بودند. هشداری که براساس اظهارات فاطمه مقیمی عضو هیأت
ارج از سال 86 ورشکسته شده است
اکنون چه شرایطی دارد.ناراحتی از خواب رفتن این سرمایه عظیم به غیر از آنکه ایرانیان را تحت تأثیر قرار داده مسئولان را به این تب و تاب انداخته است که میراث دولت های گذشته را برای سال های آینده حفظ کنند.چه شد که ارج به چنین روزی مبتلا شد؟ گزارش های مالی کارخانه ارج نشان می دهد که از سال 86 دوران زوال این مجموعه شروع شد. افول صنعت لوازم خانگی از سال 86 آمار واردات گویای آن است که از سال 86
بعد از ارج، پارس الکتریک هم تعطیل شد
بزرگراه شهید لشگری قراردارد.این شرکت در سال 1341 به دست محمدتقی برخوردار در خیابان آزادی تهران بنیانگذاری شد. پارس الکتریک در ابتدا به مونتاژ تلویزیون و رادیوهای گروندیگ می پرداخت. پس از انقلاب 1357 مصادره شد و تحت نظر سازمان صنایع ملی ایران قرار گرفت. این شرکت در سال 1371 زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی شد و از همان زمان روند نزولی خود را آغاز کرد. بعد از سال 1390 پارس الکتریک به زوال خود نزدیک
شش قفله شدن واحدهای صنعتی و تولیدی یکی پس از دیگری/ چشم انتظاری کارگران بی کار برای باز شدن گره صنعت ...
هر روز خبرهایی در خصوص تعطیلی واحد های صنعتی در کشور شنیده می شود که سیستان و بلوچستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در چند روز اخیر سارانی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خبر دیگری از سه قفله شدن اقتصاد داد. وی در گفت و گو با یکی از رسانه ها عنوان کرد که بیش از 250 واحد صنعتی و کارگاهی در سه سال اخیر در استان تعطیل شده اند. تعطیلی بیش از 250 واحد صنعتی و کارگاهی در سه سال اخیر
در حکایت نابودی برندهای وطنی؛ کفش ملی ها ، ارج ها و آزمایش ها چگونه به نابودی کشانده شدند؟
این روزها دیگر امکان پذیر نیست و بدتر آنکه همان برندهایی که در آن روزگار هم پا گرفت و رشد کرد، حالا یکی یکی تعطیل می شود؟ به گزارش تابناک ، سال گذشته، عبدالرحیم جعفری، مؤسس و مالک بزرگترین انتشاراتی خاورمیانه درگذشت. انتشارات امیرکبیر که در سال 1328 تأسیس و بعدها به بزرگترین و مهم ترین انتشاراتی خاورمیانه تبدیل و بعدها در سال 58 و با حکم دادگاه انقلاب اسلامی از مالکیت او خارج و به
سه کامیون طلا و جواهرات، هدیه ملک عبدالله به مسعود رجوی!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکار، متن زیر گفتگوی با خانم مریم سنجابی از اعضای قدیمی و شورای مرکزی سازمان مجاهدین می باشد که بیش از 5 سال است از این فرقه جدا شده و در طی 5سال گذشته با انتشار ده ها مقاله و انجام مصاحبه های متعدد به فعالیت های روشنگرانه و افشاگری برعلیه سازمان ضاله مجاهدین پرداخته است مصاحبه اخیر به مناسبت انتشار کتاب سراب آزادی به قلم ایشان در هفته اخیر انجام شده است.
طرحی قابل قبول بر پایه ای لرزان
30 تا 60 هزار دلار به ازای ظرفیت تولید هر بشکه در روز است- با فرض قیمت 50 دلاری نفت، کل تولید 20 ساله این میدان حدود 35 میلیارد دلار ارزش دارد. در این شرایط سهم شرکت خارجی از کل عایدات میدان در طول زمان حدود 12 درصد است.اما این درصد در شرایطی می تواند کمتر یا بیشتر باشد. اگر هزینه های تامین مالی - یا همان بهره پول- هم به شرکت خارجی پرداخت شود سهم طرف خارجی افزایش می یابد. همچنین اگر تولید به صورت
مهم ترین نگرانی دولت/ روحانی چقدر در تحقق شعارهایش موفق بود؟
آزادگان و یادآوران و پروژه های حیاتی ازدیاد برداشت تکمیل شود و قید شود که میادین گرینی چون جفیر و دارخوین (فاز سوم) از لیست واگذاری حذف شود. اوضاع کسب و کار وخیم است در یادداشت روزنامه رسالت آمده است: تعطیلی کارخانه ارج با سابقه 60 سال کار اقتصادی زنگ های خطر را در محیط کسب و کار به صدا درآورد. هر روز خبر ناگوار تعطیلی دهها واحد تولیدی منتشر می شود. بیش از 7 هزار
چرا "ارج" به چنین روزی مبتلا شد؟
نکرده بود و هر روز به نوترین و روز آمدترین تکنولوژی ها مجهز نمی کرد، امروزحتما سرنوشتی بهتراز ارج نداشت. اماچرا ارج چنین نکرد؟ آن چه به نظرمی رسد این است که سلب مالکیت این کارخانه و سپردن مدیریت آن به مدیران حقوق بگیر و دولتی و فراز و نشیب مدیریتی در طول سال های گذشته باعث شد روند زوال در این کارخانه طی شده و به چنین روزی مبتلا شود. اگرچه فضای کسب و کار کشور متاثر از
مرگ یک نوستالژی؛ نگاهی به یک سونامی
اندازه هم تعجب بر انگیزند؟ اگر کارخانه بنز در طول دهه های گذشته خود را به روز نکرده بود و هر روز به نوترین و روز آمدترین تکنولوژی ها مجهز نمی کرد، امروز حتما سرنوشتی بهتر از ارج نداشت. اما چرا ارج چنین نکرد؟ آن چه به نظرمی رسد این است که سلب مالکیت این کارخانه و سپردن مدیریت آن به مدیران حقوق بگیر و دولتی و فراز و نشیب مدیریتی در طول سال های گذشته باعث شد روند زوال در این کارخانه
چرا تولید ملی بی ارج شد؟
اینکه سلب مالکیت این کارخانه و سپردن مدیریت آن به مدیران حقوق بگیر و دولتی و فراز و نشیب مدیریتی در طول سال های گذشته باعث شد روند زوال در این کارخانه طی شده و به چنین روزی مبتلا شود. اگرچه فضای کسب و کارکشور متاثر از تصمیمات متفاوت و گاها متناقص سیاست گذاران است اما مدیریت کارآمد بخش خصوصی و همچنین مالک واقعی که دلسوز مال و اموال خود باشد، حتما نمی گذارد آخر و عاقبت برندی همچون ارج به زوال
واکاوی سقوط بورس
از محسن جلال پور رییس اتاق بازرگانی ایران نوشت: آن چه به نظر می رسد این است که سلب مالکیت کارخانه ارج و سپردن مدیریت آن به مدیران حقوق بگیر و دولتی و فراز و نشیب مدیریتی در طول سال های گذشته باعث شد روند زوال در این کارخانه طی شده و به چنین روزی مبتلا شود. این روزنامه در سرمقاله خود هم تعطیلی کارخانه ارج را خبری سوخته دانست و نوشت: قدرت رسانه ای در دو روز گذشته خبر سوخته و فاقد ارزش خبری (نه
مشکل کارخانه ارج چیست؟
گذارد آخر و عاقبت برندی همچون ارج به زوال انجامد. ضمن آنکه برندهای فراوانی داریم که هم اکنون مالکیت و مدیریت آن توسط بخش خصوصی اداره می شود و در همه این سال ها با وجود همه مشکلاتی که بر بنگاه داری ایران گذشته، به زحمت خود و شرکتش را سرپا نگه داشته و همچنان مشغول تولید است. به گفته جلال پور، زوال ارج بیش از هرچیز ناشی از سیاست های نادرست سلب مالکیت در سال های گذشته است که در همان دوران
ارج، از اوج تا کنج
قدری عجیب بود که محسن جلال پور، رییس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: شنیدن تعطیلی ارج همان قدر مایه تعجب است که در رسانه های آلمان با این خبر مواجه شویم که کارخانه بنز تعطیل شده است. خبر تعطیلی ارج را باید در کنار خبر تعطیلی کارخانه های مطرح ایرانی قرار داد که در همین چند ماه اخیر یکی پس از دیگری به گوش می رسد. در اسفند ماه سال گذشته اعلام شد کارخانه آزمایش که سابقه 57 ساله در تولید
زمزمه های تعطیلی ارج در دوران احمدی نژاد
بنز در طول دهه های گذشته خود را به روز نکرده بود و هر روز به نوترین و روزآمدترین تکنولوژی ها مجهز نمی شد، امروز حتما سرنوشتی بهتر از ارج نداشت. اماچرا ارج چنین نکرد؟ به نظر می رسد سلب مالکیت این کارخانه و سپردن مدیریت آن به مدیران حقوق بگیر و دولتی و فراز و نشیب مدیریتی در طول سال های گذشته باعث شد روند زوال در این کارخانه طی شده و به چنین روزی مبتلا شود. جلال پور ادامه می دهد
تلاش اصلاح طلبان برای تحریف و لاپوشانی یک واقعیت + تصاویر
حقوق بگیر و دولتی و فراز و نشیب مدیریتی در طول سال های گذشته باعث شد روند زوال در این کارخانه طی شده و به چنین روزی مبتلا شود. اگرچه فضای کسب و کار کشور متاثر از تصمیمات متفاوت و گاها متناقص سیاست گذاران است، اما مدیریت کارآمد بخش خصوصی و هم چنین مالک واقعی که خود، دل سوز مال و اموال خود باشد، حتما نمی گذارد آخر وعاقبت برندی هم چون ارج به زوال انجامد. ضمن اینکه برندهای فراوانی
تولید داخل را ارج بنهیم
کارخانه ارج این شرایط را ندارد. محسن جلال پو، رییس اتاق بازرگانی ایران، به بهانه تعطیلی کارخانه ارج توضیحاتی را در این باره ارائه کرده است. به گفته رییس اتاق بازرگانی ایران، آن چه به نظر می رسد این است که سلب مالکیت این کارخانه و سپردن مدیریت آن به مدیران حقوق بگیر و دولتی و فراز و نشیب مدیریتی در طول سال های گذشته باعث شد روند زوال در این کارخانه طی شود و به چنین روزی مبتلا شود. اسدالله
ارج تعطیل نیست اما رو به زوال است
مدیریتی در طول سال های گذشته باعث شد روند زوال در این کارخانه طی شده و به چنین روزی مبتلا شود. اگرچه فضای کسب و کارکشور متاثر از تصمیمات متفاوت و گاها متناقص سیاست گذاران است، اما مدیریت کارآمد بخش خصوصی و هم چنین مالک واقعی که خود، دل سوز مال واموال خود باشد، حتما نمی گذارد آخر وعاقبت برندی هم چون ارج به زوال انجامد. به نظرم زوال ارج بیش ازهرچیز ناشی از سیاست های نادرست سلب
ارج سه سال است که تعطیل است!
نظر می رسد این است که سلب مالکیت این کارخانه و سپردن مدیریت آن به مدیران حقوق بگیر و دولتی و فراز و نشیب مدیریتی در طول سال های گذشته باعث شد روند زوال در این کارخانه طی شده و به چنین روزی مبتلا شود. اگرچه فضای کسب و کار کشور متاثر از تصمیمات متفاوت و گاها متناقص سیاست گذاران است، اما مدیریت کارآمد بخش خصوصی و هم چنین مالک واقعی که خود، دل سوز مال و اموال خود باشد، حتما نمی گذارد آخر و عاقبت