چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته

ارج سه سال است که تعطیل است!

گروه اقتصادی: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ضعف مدیریتی و فرسودگی ماشین آلات کارخانه ارج را علت تعطیلی آن بیان کرد و گفت: حدود سه سال است که این کارخانه تعطیل است و در این اواخر برای دیگران تولید می کرد و برند ارج در بازار وجود نداشت. محمد طحان پور گفت: کاش کسانی که دلشان برای تعطیلی این کارخانه سوخت و درباره آن فضا سازی کردند محصولات ارج را می خریدند. حدود سه سال است که این کارخانه تعطیل است و در این اواخر برای دیگران تولید می کرد و برند ارج در بازار وجود نداشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)