پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۱

پرستاران دوست ندارند برچسب مخل آسایش نظام و دولت بخورند

سرویس سلامت و پزشکی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: عضو هیئت مدیره نظام پرستاری رشت، گفت: انتظار می رفت برای کاهش حجم کار پرستاران نیروی بیشتری به سیستم تزریق می شد. به گزارش بی باک، محمدرضا یگانه به جلسه اخیر مدیران پرستاری با وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)