همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی دربیمارستان بستری شد - کیاپرس

کیاپرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۱۱

همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی دربیمارستان بستری شد

: پایگاه خبری تحلیلی کیاپرس(Kiapress.ir): عفت مرعشی در بیمارستان بستری شد همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی به علت ابتلا به بیماری زخم اثنی عشر در بیمارستان بهمن تهران بستری شد. فاطمه هاشمی با اعلام این خبر به ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه عمل ایشان تمام شده است و چند دقیقه ای است که در بخش آی سی یو بیمارستان [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)