بواتنگ: خوش شانس هستم که پاهایم دراز است! - طوفان زرد

طوفان زرد ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۸

بواتنگ: خوش شانس هستم که پاهایم دراز است!

جروم بواتنگ، مدافع تیم ملی آلمان، معتقد است دفع توپش در دقیقه 37 دیدار شب گذشته مقابل اوکراین، یکی از بهترین سیوهای دوران حرفه ای اش بود. به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، در این دیدار که با پیروزی 2-0 ژرمن ها به پایان رسید، چیزی نمانده بود که اوکراین در دقیقه 37 کار را به تساوی 1-1 بکشد اما واکنش خوب بواتنگ، دروازه آلمان را نجات داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)