زولبیا و بامیه دوست یا دشمن روزه دار؟ - خانواده ایرانی

خانواده ایرانی ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۴۳

زولبیا و بامیه دوست یا دشمن روزه دار؟

زولبیا بامیه شهاب اولیایی متخصص تغذیه و رژیم درمانی درباره زولبیا بامیه به عنوان شیرینی محبوب در ماه رمضان گفت: به دلیل فاصله زمانی زیاد بین اولین و آخرین وعده غذایی در ایام روزه داری، گلیکوژن کبد مصرف شده و فرد ولع زیادی برای خوردن شیرینی پیدا می کند. از این رو متاسفانه افراد در مصرف زولبیا و بامیه که مملو از قندهای تصفیه شده و چربی های اشباع هستند، افراط می کنند. جوشیدن زولبیا و بامیه در روغن احتمالا آنها را سمی می کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)