ارتباط خوبی میان میدان و دیپلماسی برقرار شده است - فردا نیوز

فردا نیوز ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۴

ارتباط خوبی میان میدان و دیپلماسی برقرار شده است

یک نماینده مجلس گفت: ما هم باید در کنار حوزه میدان، عرصه دیپلماسی را به صورت مقتدرانه پیش ببریم و به همه کشورهای منطقه و جهان تفهیم کنیم که با زور و چپاول هیچ نتیجه ای به دست نمی آید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)