بیانیه حزب الله لبنان در حمایت از ایران - بازتاب

بازتاب ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۳

بیانیه حزب الله لبنان در حمایت از ایران

حزب الله لبنان در بیانیه ای تجاوز رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرده و آن را یک اقدام تنش آمیز خطرناک در سطح تمام منطقه و بیانگر ماهیت تجاوزکارانه رژیم اشغالگر دانست. به گزارش تسنیم ،حزب الله در بیانیه خود، تجاوز رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرده و آن را یک اقدام تنش آمیز خطرناک در سطح تمام منطقه و بیانگر ماهیت تجاوزکارانه رژیم اشغالگر دانست که همچنان به ارتکاب جنایات و ویرانگری با حمایت صریح و کامل آمریکا ادامه می دهد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)