نوری: دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما تماسی با من نگرفتند/ احتمال حضورم در تراکتورسازی زیاد است - ورزش 11

ورزش 11 ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۵

نوری: دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما تماسی با من نگرفتند/ احتمال حضورم در ...

به گزارش ورزش 11، محمد نوری در مورد مذاکراتش با باشگاه تراکتورسازی گفت: روند مذاکرات مدیر برنامه هایم با مسئولان تراکتورسازی خوب بوده و تا چند روز آینده وضعیتم به طور کامل مشخص خواهد شد. در حال حاضر جدی ترین مذاکره من با تراکتورسازی بوده و تا یکی دو روز آینده همه چیز روشن می شود. احتمال حضورم در این تیم زیاد است. او در مورد اینکه چند روز پیش گفته بود می خواهد منتظر پرسپولیس بماند گفت: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)