استان خراسان رضوی و ایالت سِند پاکستان سه سند همکاری امضا کردند - تیتر برتر

تیتر برتر ۱۴۰۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۴۲

استان خراسان رضوی و ایالت سِند پاکستان سه سند همکاری امضا کردند

چهارشنبه شب اعضای هیات اقتصادی و گردشگری ایران به ریاست غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی امروز (چهارشنبه) در شهر بندری کراچی با سید مراد علی شاه سروزیر ایالت سِند دیدار کردند. در این جلسه جمعی از وزرای کابینه دولت ایالتی، مسئولان حوزه گردشگری و بازرگانی کراچی و همچنین حسن نوریان سرکنسول ایران در کراچی و شهریار خان سرکنسول پاکستان در مشهد نیز حضور داشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)