استان خراسان رضوی و ایالت سِند پاکستان سه سند همکاری امضا کردند
سایر منابع:
سایر خبرها
دعوت از تجار پاکستان برای حضور در نمایشگاه ایران اکسپو 1404
بازرگانی مشهد، قزوین، اصفهان و تهران نیز از شهر بندری کراچی بازدید داشته اند. در جریان سفر هیات استاندار خراسان رضوی به ایالت سِند پاکستان سه سند همکاری از جمله تفاهم نامه پیام اتاق های بازرگانی کراچی و مشهد به امضا رسید. امروز (جمعه) در آخرین روز از حضور هیات ایرانی در شهر بندری کراچی قرار است پاویون جمهوری اسلامی ایران با حمایت سرکنسولگری ایران در شهر کراچی، اداره کل میراث فرهنگی
اتاق بازرگانی مشهد و لاهور تفاهم نامه همکاری امضا کردند
اهمیت تقویت روابط فرهنگی و مردمی میان دو کشور همسایه برای تحقق اهداف مشترک اقتصادی مواردی همچون تسهیل سفر گردشگران، ضرورت افزایش پرواز های مستقیم میان ایران و پاکستان، استفاده از ظرفیت های استان خراسان رضوی بویژه شهر مشهد در زمینه های مختلف اقتصادی، پزشکی و تجاری را مورد تاکید قرار دادند.
انعقاد تفاهم نامه احداث کارگاه هنرستان شهید شهریاری بجنورد
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی و همچنین مدیر آموزش و پرورش بجنورد، تفاهم نامه احداث کارگاه هنرستان شهید شهریاری شهرستان بجنورد منعقد شد. علی متقیان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به دیدگاه های دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور محترم در خصوص توسعه عدالت در فضاهای
تقویت روابط تجاری و فرهنگی میان خراسان رضوی و ایالت سندپاکستان
سفر سه روزه غلامحسین مظفری به ایالت سند پاکستان با هدف توسعه همکاری های دوجانبه و استفاده از ظرفیت های مشترک انجام شد، شامل دیدارهای رسمی با مقامات ارشد پاکستانی و حضور در رویدادهای مهم اقتصادی و گردشگری بود. استاندار خراسان رضوی در نخستین روز این سفر در دو برنامه مجزا با حکمران ایالت سند و سروزیر این ایالت دیدار و گفتگو کرد. در این نشست ها، طرفین بر اهمیت توسعه روابط استانی به عنوان
پذیرش دانشجوی رشته گردشگری به زودی
فرهنگی پذیرش داشته باشد. او با تصریح اینکه اساتید هیئت علمی نیز با دانشگاه کازرون همکاری دارند، افزود: درواقع ظرفیت های دانشگاه کازرون در قسمت های مختلف منجر به انعقاد تفاهم نامه و همکاری دوجانبه با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس شده است.
امضای قرارداد طرح جایگزینی چراغ های روشنایی فرسوده معابر با چراغ های LED
به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: این طرح با سرمایه گذاری 8800 میلیون ریالی بخش خصوصی و با همکاری مشترک ساتبا، توانیر، شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی در تمام سطح استان اجرا می شود. محمود محمودی در مراسم انعقاد و امضای این تفاهم نامه، افزود: اجرای این طرح نقش مهمی در کاهش مصرف برق و افزایش بهره وری انرژی خواهد
افتتاح نخستین مدرسه طرح نهضت ملی مسکن در قم
عنوان یک وظیفه مهم پیگیری خواهیم کرد. احداث مدرسه شهید سعادتمند با اعتبار 12 میلیارد تومان همچنین احمدرضا اجتهادی، مدیرکل نوسازی مدارس استان قم در این مراسم با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ساخت این مدرسه در آبان ماه سال گذشته، اظهار کرد: پس از تکمیل بخش خیّری این مدرسه، تکمیل و تجهیز آن با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت و به حمدالله از ابتدای سال تحصیلی
از انقلاب دیجیتال در هنر تا جشنواره هایی با رنگ فرهنگ ناب + فیلم
شهرک های صنعتی خراسان شمالی و درراستای اجرای بند 61 راهکنش ترویج، بسترسازی، تسهیل، تجاری سازی و بازاریابی فناوری ها در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف شناسایی، اولویت گذاری و مشارکت و حضور فعال در رویداد های فناورانه و استارت آپی و با توجه به رویکرد حل مسئله صنعت و کسب و کار توسط دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد پویایی در حوزه صنایع غذایی استان، رویداد ایده آرا با عنوان صنایع تبدیلی غذایی
تفاهم نامه همکاری دوجانبه و گسترش روابط میان دو استان سند پاکستان و خراسان رضوی امضا شد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی روز پنجشنبه (11 بهمن 1403) در این زمینه به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: در قالب این تفاهم نامه، طرفین بر سر گسترش همکاری های دوجانبه در تمامی زمینه ها و در بالاترین سطح ممکن برای تبادل گردشگران از طریق بخش های خصوصی و دولتی به توافق رسیدند. سیدجواد موسوی بیان کرد: همچنین طرفین بر سر گسترش همکاری های فرهنگی و هنری استانی با توجه به
امضای سه تفاهم نامه همکاری میان استاندار خراسان رضوی و سروزیر ایالت سند پاکستان
به گزارش شهرآرانیوز، اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد در این نشست مشترک سه یادداشت تفاهم در خصوص توسعه ارتباطات علمی، تجاری و گردشگری با حضور مدیران حوزه های پارک علم و فناوری، اتاق بازرگانی و میراث فرهنگی و گردشگری دو استان به امضا رسید. این تفاهم نامه ها در راستای تقویت همکاری های دوجانبه و توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی میان ایران و پاکستان منعقد شد.
تأکید بر افزایش مبادلات تجاری و فرهنگی بین خراسان رضوی و ایالت سند
به گزارش به گزارش پایگاه خبری عصر توس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، غلامحسین مظفری در این نشست بر اهمیت توسعه همکاری های اقتصادی و فرهنگی میان ایران و پاکستان تأکید کرد. استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش دو کشور در بنیانگذاری سازمان همکاری اقتصادی اکو گفت: یک ماه پیش مشهد میزبان اجلاس وزرای خارجه کشورهای عضو اکو بود و مذاکرات خوبی در این زمینه انجام شد.
امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین جهاددانشگاهی خراسان رضوی و گروه صنعتی پارت لاستیک
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، این تفاهم نامه در 6 ماده و 2 نسخه به امضا دکتر حسین امینی مشهدی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و مهندس سهیل یزدانبخش، مدیر عامل گروه صنعتی پارت لاستیک رسید. انجام همکاری های فی مابین در استفاده از ظرفیت های تخصصی طرفین و به کارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد با هدف ارتقای محصول یا خدمات فعلی، بهبود فرآیندهای عملیات تولید یا
تورهای گردشگری یک روزه به مجموعه سوارکاری در خراسان شمالی برگزار می شود
اصیل ترکمن و رشته سوارکاری خراسان شمالی، تفاهم نامه ای در خصوص برگزاری تورهای گردشگری یک روزه به مجموعه سوارکاری آرادلند در ایام سال و تورهای نوروز گردی منعقد شد. او تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزش سوارکاری و دوره های آموزشی مربوطه توسط گروه آموزشی مجموعه آرادلند برای اعضای انجمن حرفه ای راهنمایان خراسان شمالی از دیگر مفاد این تفاهم نامه است. انتهای پیام/ دبیر مرضیه امیری
خراسان رضوی، تنها نماینده ایران در نمایشگاه گردشگری پاکستان است
شامل مناطق تاریخی، فرهنگی طبیعی و ساحلی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری این کشور و البته معرفی همین ظرفیت ها در کشور ایران به شرکت کنندگان است. در ادامه حتما بخوانید استاندار خراسان رضوی: گردشگری پایدار، کلید توسعه انسانی و فرهنگی در خراسان و ایران است در ادامه حتما بخوانید تفاهم نامه همکاری دوجانبه و گسترش روابط میان دو استان سند پاکستان و خراسان رضوی امضا شد موسوی
حضور استاندار خراسان رضوی در کنفرانس گردشگری پایدار کراچی پاکستان
کردن نکاتی درباره ی تفاهمات و ظرفیت های گردشگری خراسان رضوی و کراچی به بیان اهمیت این موضوع پرداخت. گفتنی است؛ کنفرانس گردشگری پایدار با حضور نمایندگان 21 کشور دنیا در کراچی پاکستان برگزار می شود و ایران با در اختیار داشتن فضای اختصاصی در این کنفرانس فرصت خوبی برای نمایش دستاوردهای اقتصادی و گردشگری خود در اختیار دارد. لازم به ذکر است؛ در سفر استاندار خراسان رضوی و هئیت عالی رتبه استان و بخش خصوصی به کراچی پاکستان، میان این دو کشور 3 تفاهم نامه منعقد شده که منجر به توسعه اقتصادی و گردشگری میان ایالت سند پاکستان و خراسان رضوی خواهد شد. ...
پرواز مستقیم مشهد - کراچی راه اندازی می شود
به گزارش خبرگزاری شهرآرانیوز، غلامحسین مظفری در نشست مشترک فدراسیون اتاق های بازرگانی پاکستان و تجار و اعضای اتاق بازرگانی مشهد با اعلام خبر راه اندازی پرواز مستقیم مشهد - کراچی اظهار کرد: راه اندازی این خط پروازی گامی مهم در جهت تقویت همکاری های اقتصادی و گردشگری میان ایران و پاکستان خواهد بود. وی با اشاره به ظرفیت های گسترده خراسان رضوی در حوزه تجارت و اقتصاد افزود: افتتاح دو منطقه آزاد تجاری در استان، زمینه را برای گسترش روابط اقتصادی با پاکستان بیش از پیش فراهم می کند. در ادامه حتما بخوانید امضای سه تفاهم نامه همکاری میان استاندار خراسان رضوی و سروزیر ایالت سند پاکستان ...
برگزاری کارگروه های تخصصی اقتصادی با حضور مدیران دولتی و بخش خصوصی ایران و پاکستان
در جریان نخستین روز سفر هیات بلندپایه اقتصادی استان خراسان رضوی به ایالت سند پاکستان کارگروه های تخصصی اقتصادی با حضور مدیران و تجار دو کشور برگزار شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در جریان نخستین روز سفر هیات بلندپایه اقتصادی استان خراسان رضوی به ایالت سند پاکستان جلسات کارگروه های تخصصی به ریاست محمدرضا توکلی زاده، رئیس اتاق بازرگانی استان به منظور آشنایی و توسعه همکاری
گردشگری پایدار، کلید توسعه انسانی و فرهنگی در خراسان و ایران
همراه هیئتی از فعالان اقتصادی و گردشگری استان در کنفرانس گردشگری پایدار کراچی پاکستان حاضر شده است و تفاهم نامه ای نیز در حاشیه نمایشگاه گردشگری با ایالت سند پاکستان امضا کرد. انتهای پیام/ دبیر مرضیه امیری
مشارکت؛ کلیدواژه فعالیت های دفتر امور بانوان و خانواده
های بانوان بازرگان، انعقاد تفاهم نامه های متعدد در حوزه های مهارتی، پرداخت تسهیلات و غیره اشاره کرد. گفتنی است، با حکم دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان، خانم "ندا نظامی" به سمت سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان منصوب شد که امروز در مراسمی ضمن معرفی وی؛ از 30 ماه خدمات مریم سادات طباطبایی در اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان تقدیر شد. پایان/ص
ایجاد امنیت سرمایه گذاری در استان اردبیل وظیفه همه دستگاه های اجرایی است/ اهمیت توجه به صنایع تبدیلی در ...
انرژی خورشیدی و تجدیدپذیر در استان با کمک بخش خصوصی، ادارات و ساتبا (سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق)، زمین در نظر گرفته شده است. استاندار اردبیل مراودات با کشورهای همسایه در حوزه اقتصادی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: در راستای دیپلماسی اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی، تفاهم نامه ای با وزارت امور خارجه به امضا رسیده، تا زمینه ارتقای روابط با کشور همسایه و کشورهای حوزه
اتصال بیش از یک میلیون مشترک مخابرات به شبکه فیبر نوری تا پایان سال 1404
بود که وزارت ارتباطات در برنامه داشت و 8 میلیون پوشش را به ما سپرده بودند. معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: ما در طرح UNSP فقط استان خراسان شمالی را داریم، اما با توجه به وظایف ذاتی شرکت در همه کشور اعم از شهر، روستا و مراکز استان ها این کار آغاز شده است و هم اکنون وضع پوشش ما نسبتاً مناسب است و می توانیم بگوییم 50 درصد تعهداتمان را انجام دادیم و الان بیش از 6
افزایش تعداد پروازها و زائران میان استان خراسان رضوی و پاکستان در دستور کار قرار دارد
. مظفری بیان کرد: زمینه همکاری ها بین بخش خصوصی در حوزه توسعه تجارت مهیاست و مذاکرات خوبی در بخش خصوصی داشتیم. استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: نمایشگاه گردشگری را در آینده نزدیک داریم که زمینه مناسبی برای فعالیت های بیشتر و مفیدتر خواهد بود. امیدواریم با تفاهم نامه هایی که امروز امضا شد روابط بین خراسان رضوی و ایالت بزرگ سند توسعه پیدا کند. انتهای پیام/ دبیر مرضیه امیری
سفر استاندار خراسان رضوی به کراچی پاکستان
به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، همزمان با سفر رسمی استاندار خراسان رضوی به همراه جمعی از مسئولان استانی و بخش خصوصی به کراچی قطب اقتصادی پاکستان 2 نمایشگاه مهم گردشگری با حضور جمهوری اسلامی ایران برپا و چند تفاهمنامه با هدف گشایش روزنه های جدید همکاری میان دو کشور امضا می شود. اعضای هیات ایرانی به ریاست غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی بامداد امروز (چهارشنبه) در بدو ورود به
انعقاد تفاهم نامه استاندارد سازی غذاهای محلی در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان ، این نمایشگاه که با هدف نمایش توانمندی های استان در حوزه صنایع غذایی و ماشین آلات مرتبط برگزار شده بود، با استقبال گسترده تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به پایان رسید. یکی از رویدادهای مهم این مراسم، امضای تفاهم نامه ای میان سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد هرمزگان بود و این تفاهم نامه با هدف استانداردسازی و ارتقای کیفیت
خلاصه ای از آنچه در اختتامیه نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و صنایع وابسته در بندرعباس گذشت
استانداردهای غذایی استان هرمزگان ایفا خواهد کرد. وی افزود: ارتقای صنایع غذایی استان در زمینه فروش و بازرگانی، تولید، توسعه سرمایه گذاری در زمینه صنایع غذایی، بهداشت و زیرساخت ها از اهداف اصلی این نمایشگاه بود. پیش از امضا تفاهم نامه، عادل شهرزاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت استان، پژمان شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، عباس مویدی
فوریت استاندار خراسان جنوبی برای رسیدگی به ژئوپارک جهانی طبس
به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمدرضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در سومین جلسه نشست هیات اندیشه ورز فعالان حوزه گردشگری استان اظهار کرد: آثار جهانی استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا این فرصت از کف استان خارج نشود. وی افزود: همه فعالان حوزه گردشگری برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه ملی گردشگری باید تلاش کنند چون آبروی استان است. استاندار خراسان جنوبی در خصوص تورهای گردشگری غیر
از جلسه پربار خانم وزیر با ترک ها تا گرم شدن مختصر بازار مسکن!
نوع کالا 5 تا 30 درصد تخفیف روی کالاها اعمال شده و بازرسان اتاق اصناف به طور مستمر در بازار فروش خواهند داشت.خبر دیگر امروز به سفر خانم وزیر به ترکیه اختصاص داشت. فرزانه صادق در سفر به ترکیه که به منظور انجام مذاکرات و پیگیری مراودات تفاهم نامه دوجانبه ایران و ترکیه انجام گرفته پیش بینی کرد که دو جلسه پربار و مفید را با ترک ها خواهد داشت. تسهیل حمل و نقل ناوگان ایرانی، افزایش حجم ترانزیت در حوزه
از150 هزار اتباع خارجی 120 هزار در استان اضافی هستند / تغییر مدیران تا پایان سال انجام می شود / افزایش ...
که امیدواریم به زودی این مشکل مرتفع شود. معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار گفت : در حوزه گردشگری نیز تفاهم نامه مثلث طلایی گردشگری با استان های اصفهان و فارس در سال جاری منعقد شده و همچنین قرار است یزد به عنوان پایلوت گردشگری معدن نیز فعالیت کند. از150 هزار اتباع خارجی 120 هزار در استان اضافی هستند / تغییر مدیران تا پایان سال انجام می شود / افزایش نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و رفع بی عدالتی حوزه های انتخابیه را دنبال می کنیم