اظهارات صریح امام جمعه موقت تهران درباره فیش های حقوقی نجومی/ برخی خیال می کنند بیت المال صاحب ندارد - نامه نیوز
سایر خبرها
به هر اصلاح طلب و مدیر دولتی که مایل باشد وکالت محضری می دهم تمام مبلغ فیش حقوقی ام را برای خود دریافت ...
و ثانیا؛ باید می دانستند کسی که حقوق 187 میلیون تومانی می گیرد، باید خیلی ساده لوح باشد که فیش های حقوق نجومی مدیران دولتی را افشا کند! و بر این افشاگری اصرار هم بورزد و با وجود تهدیدها و تطمیع ها گریبان مفت خورها را رها نکند. شروع ماجرا دو روز قبل، خبری همراه با تصویر یک فیش حقوقی در کانال های مجازی منتشر شد که از حقوق 300 میلیون تومانی حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان
حامیان روحانی برای ماست مالی فیش های نجومی چه می کنند؟
سرایی درباره ی مفاسد دولت سابق. ابعاد رسوایی ویژه خواری و غارت بیت المال اما گسترده تر از این حرف ها است. مردم آیا تبلیغات رسانه های دولتی را باور می کنند؟ چرا رسانه های حامی روحانی رسانه های مردمی را هدف گرفتند؟ فارس، سید نظام الدین موسوی، سی و هفت میلیون تومان/ تسنیم، قلیزاده؛ سی میلیون تومان/ نسیم، شجاعیان؛ بیست و هشت میلیون تومان اعداد و ارقامی که چند روز پیش یک پایگاه
تأملی در بیانیه رئیس جمهور
افتاده، همچنان به سکوت خود ادامه می دهد؟ آیا رئیس جمهور محترم نباید اولین بازخواست را از این سازمان می کرد؟! گفتنی است آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه تهران دیروز در خطبه های نماز جمعه از دریافت کنندگان حقوق های نجومی به عنوان دزد و غارتگر بیت المال یاد کرد و این پرسش را مطرح نمود که: سازمان بازرسی و دیوان محاسبات کشور کجا بوده اند که این تخلفات صورت گرفت؟ 4- فراز دوم اصل 53 قانون اساسی می
کاه از مدیران اشرافی نبود کاهدان که از خودشان بود!
آرمان پرس: همکار سابق نشریات اصلاح طلب با اشاره به تخلفات برخی مدیران در دریافت حقوق های نامشروع نجومی، خواستار اقتدای روحانی به سیره امیرمؤمنان(ع) شد. داریوش سجادی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جلسه مشترک دولت و مجلس درباره ماجرای اخیر فیش های حقوقی که گفته بود بر اساس گزارش یکی از نهادهای نظارتی طبق آیین نامه های سال 90، یک مدیر می توانست حتی تا یک میلیارد تومان هم دریافتی داشته
"راهزنان انقلاب" را عزل کنید
این روزهای کشور هم مرتبط شود که واقعا سفره بیت المال پهن بود آیا واقعا باید مدیری برای خودش میلیونها تومان حقوق و پاداش در نظر می گرفت ؟ آیا موقع خوردن و بردن این پول فکر کارگران و مردم مستضعف کشور خودشان نبودند ، آیا رحم و مروت ، نوع دوستی و محرومان در قلب آنها وجود ندارد ، آیا درد دین ندارند یا فقط در شناسنامه خود مسلمانی را یدک می کشند . رئیس جمهور محترم کار خوبی را آغاز
"حقوق ماهانه" وزرای "دولت قبل" چقدر بود؟
. می خواستم بگویم که اولا تعداد بسیار زیادی اینطور نیستند . من خودم سالها وزیر بودم متوسط حقوق ماهانه دریافتی ام از طول سال های وزارت حدود 3 میلیون تومان بوده است . همه ی همکارانم هم در دولت نهم و دهم همینطور بودند . یا اینکه همین الان کسانی را می شناسم که در سمت های مهمی مشغول به کار هستند اما مثل این افراد نیستند که ایشان متاسفانه به صفت حزب اللهی از آنها یاد کرده است . اینطور در مورد همه قضاوت
جمعیت 20 میلیونی بیکاران در راه است/اعدام گیرندگان حقوق های نجومی
: اقدام عملی، چندان مشکل نیست؛ با دلار ارزان کالا وارد نکیم، جلوی واردات بی رویه و غیر ضروری را بگیریم و به عوض آن یارانه در اختیار تولید کنندگان داخلی؛ کشاورزان و صنعتگران قرار بدهیم. مردم را تشویق و آگاه کنیم که کالای ایرانی خریداری کنند. نه اینکه خود ما مسئولین بودجه بیت المال را به خریداری کالای خارجی اختصاص دهیم. تولید کنندگان داخلی را به سود کم قانع کنیم. اکنون دوازده میلیون بیکار وجود
اشرافی گری از زمان هاشمی رواج یافت/ اعتبار بخشی دولت به نااهلان
اند مصرف گرایی به وجود آورند تا جایی که یک وزیر دولت یازدهم اعتراف کرد که بیش از 11 میلیارد تومان سرمایه دارد. وی ادامه داد: وقتی در جامعه ای کسانی در راس کار قرار گرفته اند که سرمایه میلیاردی دارند، آیا می توان امید داشت که به نفع مستضعفان کاری انجام شود و مسئولان اجرایی در جهت رفع مشکلات عامه مردم قدم بردارند؟ آیا می توان امید داشت وجدان وجود داشته باشد و مبانی اسلامی اجرا شود؟
برخی مسئولین به دنبال جمع آوری ثروت از خزانه ملت هستند/تعداد زیادی از مدیران بیش از 50 میلیون حقوق ...
آید و به وجود می آید و همه دنبال این هستند که یک طعمه ای به دست بیاورند و خودشان را از آن سیر کنند، شکمها را از این مالهای حرام پُر کنند. با این پدیده بایستی با جدّیّت مقابله بشود؛ مسئله ی عزل کردن و برکنار کردن و برگرداندن آنچه از بیت المال به صورت نامشروع خارج شده است، این را در دستور قرار بدهند. حضرت آیت الله خامنه ای، کاهش اعتماد مردم به نظام را فاجعه خواندند و فرمودند: "این وظیفه ی همه است
بیانیه درمانی! به جای عزل و محاکمه
مواردی از پرداخت های غیرمتعارف و ارقامی تحت عنوان پاداش و وام وجود داشته است که اگر چه ممکن است با مقررات به جا مانده از دوره های قبل توجیه پذیر باشد ، ولی با موازین عدالت و تعهد در قبال بیت المال و منشور اخلاقی دولت ناسازگار و غیرقابل قبول است و حتی در برخی موارد مصداق سوء استفاده از اعتماد دولت به شمار می رود. مقتضی است در اسرع وقت همه موارد تخلف و سوء استفاده شناسایی گردد، وجوهی که به ناحق پرداخت
اسلام خواهی یا فیش های سرمایه داری؟!
عملکرد او با شاخصه های اسلام محمدی تطابقی ندارد. سهم خواهی ویژه امثال زبیر از اسلام و برداشت های نا به جا از بیت المال مسلمین تا حدی است که امام علی (ع) پس از به دست گرفتن عنان حکومت اسلامی با فساد های اقتصادی فراوانی مواجه می گردند و در یکی از اولین خطبه های خود پس از خلافت می فرمایند: " به خدا قسم اگر آن املاک را بیابم به مسلمین بر می گردانم اگر چه مهریه زنان شده باشد یا با آن ها کنیز
قابله ی رستم و نهادهای نظارتی
استعفا داده اند!) چرا استعفا ؟! مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند؛ دریافت های نامشروع باید برگردانده شود. افرادی که بی قانونی و سوء استفاده کردند باید مجازات و بر کنار شوند. اینها لیاقت ندارند در این مراکز قرار گیرند. حقوق ها و برداشت های غیر منصفانه و ظالمانه از بیت المال، نامشروع، گناه و خیانت به آرمان های انقلاب است. این طور نباشد که سر و صدا کنیم و بعد قضایا را تمام
فیش گیت و رسالت رسانه ی مدعی/ شأن و وظیفه ی منحصر به فرد سینما در موضوع فیش های نجومی
موضوعی حیثیتی برای حکومت مبدل گردیده؛ موضوعی که بایستی با جدّیّت مقابله بشود؛ مسئله ی عزل کردن و برکنار کردن و برگرداندن آنچه از بیت المال به صورت نامشروع خارج شده است، این را در دستور قرار بدهند. این وظیفه ی همه است؛ مردم نسبت به این مسئله اهمّیّت می دهند و اگر چناچه این قضیّه اتّفاق نیفتد و دنبال گیری نشود، اعتماد مردم به نظام کاسته می شود که این فاجعه ی بزرگی خواهد بود. بایستی با اقدام جدّی
دست نجومی در فوتبال را قطع کنید
افزایش می دادند. البته در این گزارش حساب باشگاه های خصوصی و تیم هایی که وابستگی مالی به بودجه های دولتی ندارند، جداست و مخاطب باشگاه های دولتی هستند که به صورت مستقیم از بیت المال هزینه می کنند. حالا در روزهایی که فیش های حقوقی نجومی مدیران دولتی سروصدا کرده است و رهبر معظم انقلاب، این گونه پرداخت ها را نامشروع و خیانت ، برداشت های ظالمانه از بیت المال عنوان کرده اند، بدیهی است که دولت در بخش های
ملاحظاتی در باب دریافتی های نامتعارف
نامتعارف را به بیت المال برگرداند و بدون تسامح و مصلحت اندیشی، با مدیران متخلف برخورد کند؛ به علاوه باید با سازمان ها و نهادهای نظارتی که به رسالت قانونی خود در شناسایی و انعکاس تخلفات صورت گرفته عمل نکرده اند، نیز برخورد شود. نکته چهارم: دولت با تشکیل کمیته و کارگروهی مرکب از نمایندگان سه قوه، حقوق ها و دریافتی های نامتعارف مدیران سایر دستگاه ها طی 10سال اخیر را بررسی و نتایج آن را به مردم
برخی وزارتخانه ها در پرداخت حقوق خود را مستثنا کردند
که درک نکند که شرایط اقتصادی کشور خوب نیست، پس باید همه شرایط اقتصادی نامطلوب را درک کنند نه اینکه عده ای دست دراز به بیت المال هیچ فشاری را حس نکرده و با حقوق های 50، 70 و 80 میلیونی و یا رانت های بالا، وام های کذایی 500 و 600 میلیونی بدون بهره دریافت کنند. وی خاطرنشان کرد: درست نیست عده ای اینگونه زندگی کنند اما عده ای برای نان شب خود محتاج باشند یا برای گرفتن 2 میلیون تومان وام، بارها
روایت کیهان از مبارزه با فساداقتصادی
دانشگاهی ما از بین سالانه حدود یک میلیون دانشجوی فارغ التحصیل نمی تواند 1000 عنصر متخصص متعهد تحویل مردم دهد و با آن مناصب کشور که امانت مردم هستند، اداره شود که قابل قبول نیست. این در حالی است که با همه کاستی هایی که در نظام آموزش عالی کشور وجود دارد، در عمل هم سالانه هزاران و دهها هزار عنصر متدین متخصص در بخش های مختلف از دانشگاه وارد جامعه می شوند اما البته سیستم بیمار اداره کشور از بکارگیری آنها اجتناب می کند که باید برای این فکری کرد. پس کشور در مقابله با فسادهای مالی ضعف ندارد و در متن خود توانایی جدی برای اصلاح دارد مهم به کارگیری این توانایی است. ...
حدادعادل چقدر حقوق می گیرد؟/ تایید مرگ رجوی توسط شاهزاده سعودی/ خسارت 60 میلیون یورویی آتش سوزی پتروشیمی ...
استاندارد تولید می کرد. واکنش امام جمعه اردبیل به مصوبه حذف گمرک اصلاندوز * نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته حذف گمرک اصلاندوز به خاطر راه اندازی گمرک قلی بیگلو در پنج کیلومتری این شهر در منطقه آذربایجان شرقی را خطای بزرگ و موجب ناراضی شدن اهالی استان از دولت دانست. وی از مدیریت ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست با تمام
پشت پرده دریافت حقوق های نجومی/ مردم درانتظار اقدام وعمل رئیس جمهور
کنندگان حقوق های نجومی به عنوان دزد و غارتگران بیت المال یاد کردند. مردم نمازگزار تهران در پاسخ به این یادآوری، خشمگینانه خواهان مجازات غارتگران بیت المال شدند. همه حکومتهای دنیا با دو نوع دزد روبه رو هستند . دزد های یقه چرک و دزدهای یقه سفید . دزدهای یقه چرک همان آفتابه دزد ها هستند که برای سیر کردن شکم خود و زن و بچه شان ، به دزدی رو آورده اند . در همه جوامع و در انواع حکومتها
بیانیه درمانی!به جای عزل و محاکمه مدیران نجومی
به گزارش دولت بهار، کیهان نوشت: با انتشار حقوق 234 میلیونی یک مدیر بانکی در شماره 19 خرداد ماه سال جاری کیهان موضوع فیش های نجومی به رسانه ها راه یافت ، مسئولین دولتی پس از انتشار این گزارش دقیق راه های گوناگونی را طی کردند. از تکذیب اصل موضوع تا قانونی خواندن این پرداخت ها و در نهایت انداختن تقصیر به گردن دولت های سابق! در گزارش کیهان بر این نکته تاکید شده
مردم منتظر اقدام و عمل رئیس جمهور هستند
بخش دیگر رسانه های پایگاه خبری تحلیلی بی باک : آیت الله موحدی کرمانی از دریافت کنندگان حقوق های نجومی به عنوان دزد و غارتگران بیت المال یاد کردند. مردم نمازگزار تهران در پاسخ به این یادآوری، خشمگینانه خواهان مجازات غارتگران بیت المال شدند. همه حکومتهای دنیا با دو نوع دزد روبه رو هستند . به گزارش بی باک، آیت الله موحدی کرمانی از دریافت کنندگان حقوق های نجومی به عنوان دزد و
مجریان قانون با حقوقهای نجومی با جدیت و قاطعیت برخورد کنند
ناراحتی و تاسف دارد. وی بیان داشت: از مدیری که حقوق نجومی دریافت می کرد پرسیده شده چرا فرار نکرده ای گفت مگر من جرمی انجام داده ام که فرار کنم من حق خود را دریافت کرده ام. امام جمعه سرخه اظهار داشت: مطالبه مردم از مجریان قانون این است که که به جد و قاطعانه و منصفانه و با دلسوزی با این پرونده برخورد کنند و قوه قضاییه با قوت و قدرت بیت المال مسلمین را به آنها بازگرداند. فاطمی بصیر گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند این مسئله مهمی است این حقوقها نامشروع و خیانت است و مردم را نسبت به نظام بدبین می کند. انتهای پیام/ ...
همایش مبارزه با فیش های نجومی!
انقلاب در خطبه نمازعید فطر، اتمام حجت بود بر کسانی که به هر شکل در پی تائید یا توجیه این روند ظالمانه و یا ساکت کردن منتقدین بودند. عبارات رهبر انقلاب در این موضوع هم خاص و هم بسیار پرمعنی بود. اینکه رهبر انقلاب صراحتا دریافت های ظالمانه را برخلاف دیگران که آن را فقط غیرمتعارف می خواندند، نامشروع و حرام خواندند، بسیار مهم و حائز اهمیت بود. حقوق ها و برداشت های ظالمانه از بیت المال... برداشت های
دستگیری تعدادی از متخلفان در پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید/ دستور ویژه قاضی القضات جهت تشکیل دادگاه ...
/> وی با بیان اینکه ما با دولت ها در جنگ نیستیم بلکه به دنبال ریشه کنی مفاسد هستیم، یادآور شد: با هر کسی بیت المال را غارت کند برخورد می کنیم، در جریان تحقیق و تفحص از بنیاد شهید نیز صد ها میلیارد تومان را برگرداندیم. خجسته تصریح کرد: متأسفانه تخلفاتی در بانک دی رخ داده است که تلاش داریم سرمایه رفته را بازگردانیم؛ برخی ها گمان می کنند که ما اطلاعاتی نداریم درحالی که باید گفت که آیا گمان
5خبر ویژه با طعم داخلی و خارجی
جمهور حداقل تا اواخر سال 1393 رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان تهران بوده و از جمله به همراه باقی اعضای هیئت مدیره پاداش 830 میلیون تومانی دریافت کرده است؛ این مسئله از ابعاد مختلف ذاتاً تخلف است. ثانیاً منتقدان هم معتقدند اقلیتی ناچیز اما مؤثر از مدیران آلوده به اشرافی گری و ویژه خواری هستند. رهبر معظم انقلاب با ظالمانه، غیرمنصفانه، نامشروع و خیانت بار خواندن حقوق های نجومی فرمودند باید اموال
3 روز آتش 60 میلیون یورو!
اینکه مخزن 2001C پتروشیمی بوعلی واقعا شرایط را سخت کرده بود و چند بار با عملیات ناموفق اطفای حریق برای این مخزن مواجه شدیم، بیان کرد: برای خاموش کردن این مخزن انتقال مواد حاوی آن در دستور کار مأموران قرار گرفت که خوشبختانه این کار به درستی انجام شد. زنگنه در ادامه به عملیات ضربتی و حمله به این مخزن در ساعت 14روز جمعه (18 تیرماه) اشاره کرد و با بیان اینکه این حمله به دلیل شدت آتش بی نتیجه بود، گفت
اگر سند دارید رو کنید
خبری با بیان اینکه رئیس جمهوری و دولت تدبیر و امید خط قرمزی به جز اجرای قانون برای همه ندارد، گفت: رئیس جمهوری اثبات کرد با کسی عقد اخوت ندارد و این دولت به دنبال اصلاح امور و جلوگیری از تضییع حقوق مردم و بیت المال است. انصاری در ادامه گفت: در موضوع فیش های حقوقی، انتظاری که مردم از روحانی داشتند این بود که او در قالب یک رئیس جمهوری پاسخگو، شجاع و صادق ظاهر شد و در این مسئله، دولت هیچ موضوعی را
داستانی است که برهرسربازاری هست
مقاومتی است و هم با بیش از سه برابر شدن قیمت ناگهانی دلار در دولت پیشین، سرمایه مردم کمتر از یک سوم شد و طبقه متوسط به خاک سیاه نشست و هم از تورم بیش از 40 و 50 درصد و هم از رشد منفی 6درصد با همان دستی که در انبان راز مگو داشت از اوضاع باخبر بود، با این حال نخواست و نگفت که آن بیش از 800 میلیارد دلار پول نفت ، چرا و در کجا خرج شد ؟ و با همه آگاهی ها، در مقابل آن دولت پاک دست، پس رفت و چشم ها را
دیدگاه شخصیت ها درباره برخورد دولت با حقوق های نامتعارف
حساب سیاسی و مبارزه با جریانات سیاسی قرار دهیم. ** امام جمعه موقت بندرعباس :رئیس جمهوری دربرخورد با پرداخت های نامتعارف جدی است امام جمعه موقت بندرعباس گفت : رئیس جمهوری مکتبی و پیرو مقام معظم رهبری در برخورد با پرداخت های نامتعارف جدی بوده و همه امکانات را برای این منظور بکار خواهد گرفت. حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد اظهار داشت: مسئولان در نظام اسلامی متعلق به مردم بوده
نجومی ها را عزل و محاکمه کنید
از رکود حاکم، شرایط نامطلوب کسب و کار، بیکاری جوانان و مشکلات آنان برای ازدواج و تشکیل خانواده، یادآور شد: سوءاستفاده عده ای از منابع عمومی و غارت بیت المال در شرایط فعلی کشور، عامل متزلزل شدن و کاهش اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام است. ساداتی نژاد با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای وظایف قانونی خود، در این خصوص هیچ گونه مماشات و ملاحظه ای نخواهد داشت، ادامه داد: مجلس در راستای