تعطیلات را فقط مصرف می کنیم - فرهیختگان

فرهیختگان ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۷

تعطیلات را فقط مصرف می کنیم

تعطیلات چند روز گذشته مانند بسیاری دیگر از تعطیلات رسمی و غیررسمی در ایران می تواند طنزی نامطلوب محسوب شود و می توان قبل از پرداختن به هر تحلیلی در مورد تعطیلات، این نتیجه را اتخاذ کرد که به احتمال زیاد ما شهروندان ایرانی آنطور که باید نمی دانیم و آگاه نیستیم که چگونه می شود از تعطیلات بهترین بهره (در قالب سهم تفریح هر فرد از جغرافیای زندگی اش) را برد. نمونه واضح و آشکار این ماجرا هجومی است که مردم از تهران و بعضا از بسیاری از شهرستان ها به سمت شمال و خطه مازندران و گیلان می برند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)