آبشک: فحاشی کنندگان برایم مهم نیستند - ورزش 3

ورزش 3 ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۳

آبشک: فحاشی کنندگان برایم مهم نیستند

ملوانی ها امروز تمرینات خود را در ورزشگاه عضدی رشت پیگیری کردند. اواخر تمرین تیمی محمد آبشک و هواداران که محل تمرین داماشی ها است. درگیری ای پیش آمد که البته این بازیکن می گوید چیز خاصی نبوده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)