بهره برداری از 4 پروژه بهداشتی و درمانی در اقلید فارس - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۹:۳۶

بهره برداری از 4 پروژه بهداشتی و درمانی در اقلید فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، در دومین روز هفته دولت چهار پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید. آیین بهره برداری از این پروژه ها با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار حسن آباد، مسؤولان شهرستانی و مردم در روستاهای امامزاده اسماعیل، لاله گون، رضا آباد و بکان صورت گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)