بهره برداری از 4 پروژه بهداشتی و درمانی در اقلید فارس - خبرگزاری فارس
سایر منابع:
سایر خبرها
صادرات یک میلیارد کیلووات ساعت برق به افغانستان در سال جاری
استان خواهد شد، که 85 درصد هزینه این مولدها از بودجه دولتی پرداخت می شود و مابقی آن را عشایر پرداخت می کنند. وی خراسان را قطب انرژی نو، دانست و گفت: بیش از 33 مگاوات انرژی بادی در خواف و بینالود وجود دارد. متولی زاده گفت: بیش از یک میلیارد کیلووات ساعت برق از ابتدای سال جاری از خراسان رضوی به کشور افغانستان صادر شده است. وی خاطرنشان ساخت: در هفته دولت، 126 پروژه برقرسانی با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
آغاز عملیات انتقال گازرسانی از نمین به حیران آستارا
اعتباری بالغ بر 16میلیارد و 500 میلیون تومان در دولت یازدهم به بهره برداری رسید. شفقی با اشاره به اینکه بیمارستان 132 تختخوابه آستارا تا یک ماه دیگر برای تجهیز تحویل وزارت بهداشت و درمان می شود، خاطرنشان کرد: از زمان استقرار دولت تدبیر و امید تاکنون 240 میلیارد ریال برای این بیمارستان هزینه شده است. وی به احداث کلینیک تخصصی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال اشاره کرد و افزود
مطالبات مراکز درمانی از بیمه ها به زودی پرداخت می شود
کشور پیشرو و داروسازان این خطه پیشقراول در سطح کشور هستند. وی گفت: در هفته دولت شاهد بهره برداری از پروژه های متعدد حوزه سلامت در شهرستان های مختلف این استان هستیم که افتتاح خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی از این جمله می باشند. ساختمان جدید دانشکده داروسازی مشهد همزمان با پنجم شهریور ماه روز داروسازی طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.
بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت روستای ده نو چرام
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، عصر امروز در چهارمین روز از هفته دولت با حضور مدیرکل امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، پروژه بهسازی و آسفالت روستای ده نو اسلام آباد بخش سرفاریاب چرام به بهره برداری رسید. فرشید آروین در آیین بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت روستای ده نو اسلام آباد با بیان اینکه پروژه های افتتاحی شهرستان چرام
عملیات گازرسانی به 5روستای معمولان
به گزارش سفیر افلاک به نقل از بیان روز ، در سومین روز از هفته دولت با حضور نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان،امام جمعه معمولان،فرماندار پلدختر وجمعی از مدیران ادارات عملیات ،گازرسانی به پنج روستای شهرستان به بهره برداری رسید. حمید رضا کبودی رئیس شرکت گاز شهرستان پلدختر در این مراسم با تبریک هفته دولت اظهار داشت:شرکت
سالاری: 13 وزیر تا پایان سال جاری به استان بوشهر سفر می کنند
/> سالاری خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال نیز بیش از 100 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که نسبت به گذشته رشد خوبی نشان می دهد. وی تصریح کرد: تعداد پروژه های قابل افتتاح در این شهرستان بیشتر از این رقم است ولی با توجه به اینکه در چند هفته آینده چند وزیر به استان بوشهر سفر می کنند تعدادی از این پروژه های برای سفر این وزیران گذاشته شده است. سالاری
تشریح دستاوردهای سه ساله دولت درخوزستان
[ad_1] معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز به تشریح عملکرد دولت در سه سال گذشته اشاره کرد. به گزارش خبرنگار سرویس اخبار خوزستان عصر اهواز از اهواز، فرج الله خبیر پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز به تشریح عملکرد دولت در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: فعالیت های دولت در سه سال گذشته در حوزه های بهداشت و درمان، زیرساخت ها ، انرژی
6500 روستا در کشور با تانکر آبرسانی می شود
به گزارش خبرنگار مهر ، حمید چیت چیان عصر جمعه در آیین بهره برداری از آبرسانی به 66 روستای استان که به صورت نمادین در روستای یورقانلو برگزار شد افزود: وضعیت تامین آب در بخشی از روستاهای کشور وخیم است و 15 سال خشکسالی سبب خشک شدن بسیاری از قنات ها و محروم شدن روستاییان کشور از نعمت آب شده است. وی با بیان اینکه با همکاری نمایندگان مجلس یک هزار و 500 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی در
معاون رئیس جمهور برای افتتاح 84 طرح به اسفراین سفر می کند
علی اصغر یحیی آبادی بعدازظهر امروز در جمع مردم شهرستان اظهار کرد: 84 پروژه عمرانی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، خدماتی، مخابراتی و فرهنگی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 460 میلیارد ریال در روز شنبه 6 شهریورماه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور، استاندار خراسان شمالی و نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری می رسد. وی بیان داشت
پیشرفت و توسعه متوازن همه مناطق کشور در سایه عدالت میسر است
و تسهیل گری در کسب وکارهای فعال در این حوزه است ***رونمایی از نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت در استان همچنین دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سایت اینترنتی نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت در خراسان شمالی را رونمایی کرد که در آن برخی از طرح های دستگاههای اجرایی استان بارگذاری شده است. در سومین روز از هفته دولت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری، استاندار و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی طرح های مختلف عمرانی و زیربنایی در شهرستان های استان از جمله شیروان، بجنورد و روستاهای استان افتتاح و به بهره برداری رسید. ...
استاندار خراسان جنوبی: نمی توان با تکیه بر بودجه استانی به توسعه دست یافت
کرد: دولت بیش از نیمی از درآمد حاصل از یارانه ها را در حوزه سلامت هزینه می کند تا شاهد ارائه ده ها خدمت مناسب و موثر در حوزه سلامت باشیم. وی به افتتاح طرح های هفته دولت در استان اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با هفته دولت افزون بر 600 طرح با اعتباری نزدیک به سه هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف به بهره برداری رسیده و یا در چند روز آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. پرویزی تصریح
خرمشهر به قطب تولید فولاد کشور تبدیل می شود
آن بر عهده وزارت بهداشت و درمان است. *** خرمشهر با چالش جدی فاضلاب روبه رو است/ بیش از 60 درصد شبکه توزیع آب فرسوده است فرماندار ویژه خرمشهر گفت: طرح اجرای فاضلاب خرمشهر با پیشرفت فیزیکی از محل اعتبارات فایناس شروع شد و تا پایان چهار ساله فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب خرمشهر به بهره برداری می رسد. حیاتی افزود: توان اعتباری دولت محدود است و احداث فاضلاب مناطق بحرانی در خرمشهر
طرح ملی تامین اینترنت پرسرعت 235روستای خراسان شمالی به بهره برداری رسید
در تهران ارتباط 235 روستای استان به اینترنت پرسرعت برقرارشد. همچنین با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار ساختمان اداری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز به بهره برداری رسید. در سومین روز از هفته دولت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری، استاندار و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی طرح های مختلف عمرانی و زیربنایی در شهرستان های استان از جمله شیروان، بجنورد و روستاهای استان افتتاح و به بهره برداری رسید.
150 اثر تاریخی سرخه ثبت ملی می شود
افتر انجام خواهد شد. سرپرست فرمانداری سرخه همچنین گفت: نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره ثبت اسناد و املاک نیز تا اوایل مهر ماه سال جاری افتتاح خواهد شد و روز یک شنبه طرح های اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری و طرح ها و پروژه های روستایی و شهری نیز به بهره برداری خواهد رسید. مویدی زاده با اشاره به سفر هیئت دولت به استان سمنان و مصوبات این سفر نیز گفت: یکی از
پروژه تامین برق روستای بهمن یاری چرام به بهره برداری رسید
پروژه 140 میلیون تومان هزینه شده به سایر پروژه های چرام نیز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: بازسازی کامل و سیم به کابل شبکه های برق فشار ضعیف روستاهای کمیان، تلخه دان پایین و بالا، پشت بام، امامزاده اسماعیل، سواری، مندان، گوشه، شیخ حسین، بلدان با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 450 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت برق استان از جمله پروژه های شرکت توزیع نیروی برق چرام در هفته دولت است.
افتتاح 21 پروژه با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد ریال در بخش شبانکاره + گزارش تصویری
توسعه استان شروع کرده که توسعه زیر ساختها در بخشهای عمرانی ، رونق کشاورزی و مبادلات تجاری ، توجه به صنایع تولیدی ، توسعه فضاههای ورزشی ، عمران شهری و روستایی ، توسعه ارتباطات و فن اوری اطلاعات و جاده های مواصلاتی ، توجه به نقاط محروم ، بهبود فضای کسب و کار ، توجه ویژه به اموزش ، افزایش اعتبارات عمرانی و الایندگی و ارزش افزوده و اجرای 612 پروژه با اعتباری بالغ بر 671 میلیارد تومان در سال جاری را
آغاز به کار ساخت فرودگاه جدید اهواز در آینده نزدیک/بهره برداری از واحدهای فولاد شادگان و خرمشهر تا سال ...
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرج الله خبیر عصر امروز در چهارمین روز از هفته دولت و سومین سال فعالیت دولت در حاشیه نماز جمعه به اختصار گزارشی از عملکرد دولت در حوزه های مختلف را تشریح کرد و اظهار داشت: در دوره فعالیت دولت یازدهم اقدامات مهم و تصمیمات اثرگذاری در سطح ملی و استانی صورت گرفته است. وی در ارتباط با تحولات در حوزه بهداشتی و درمانی تصریح کرد: از ابتدای شروع به کار دولت با
از انتظار 5 ساعته تا ترس وزیر ارتباطات از صدای فریاد همراه بیمار
کارمند که این روزها در هفته دولت صحبت از تلاش و مجاهدت آنهاست، ادای احترام کردند و پس از آن راهی شهرستان گلوگاه در شرق مازندران شدند تا در سومین روز از هفته دولت، افتتاح چندین پروژه مهم در شرق مازندران را از این منطقه آغاز کنند. فرماندار و جمعی از مسؤولان گلوگاه، استاندار مازندران را در دیدار با خانواده شهید عزیز کلبادی نژاد همراهی کردند، شهید کلبادی نژاد از شهدای کارمند است، در این دیدار
سند جامع گردشگری در شهرستان مشگین شهر تدوین شد
عمل سبب شده تا اعتبارات کلانی به این منطقه اختصاص یافته و توجه و تمرکز بسیاری از سرمایه گذاران قدرتمند کشوری و جهانی به این سمت معطوف گردد. 60 پروژه عمرانی در هفته دولت در مشگین شهر افتتاح شد فرماندار مشگین شهر گفت: یکی از عمده فعالیت ها در هفته دولت درمشگین شهر افتتاح 60 پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی با تخصیص اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در سطح شهرستان مشگین شهر و بخش
منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر برای افتتاح و کلنگ زنی آماده است
به گزارش خبرنگار ایلنا ، فرماندارشهرستان بهشهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته –پنجم شهریور 95 – ضمن یاد شهدای هفته دولت از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهای خدمتگزار به مردم یاد کرد و در میان نمازگزاران اظهار کرد: 3 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان کلنگ زنی و 21 پروژه با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری در بهشهر افتتاح می شود. سید خالق
پنج هزار میلیارد ریال در بخش راههای کهگیلویه وبویراحمد هزینه شده است
به گزارش ایرنا، حسن نوروزی پیش از خطبه های نماز جمعه در گچساران اظهار داشت: 600میلیارد ریال در دولت یازدهم برای اجرای طرح های کوچک تامین آب و ایستگاه های پمپاژ در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویر احمد هزینه شده است. وی ایستگاه های پمپاژ چاه تلخ - چالموره، دره باشت، غورک و امامزاده جعفر را از مهمترین این طرح ها ذکر کرد. رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 طرح تامین آب
دولتمردان خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند
افزود: درود می فرستیم به روح تمامی شهدا مخصوصاً شهدای دولت و این روز به خاطر آن انفجار به روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است که به همه دولتمردان هفته دولت را تبریک و تهنیت عرض می کنیم و امیدواریم همه عزیزانی که لباس خدمتگذاری برتن کرده اند در این امر خدمت موفق شوند. خطیب جمعه با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه سلامت منطقه سیستان صورت گرفته است، تصریح کرد: کارهای بزرگی دولت انجام داده
افتتاح و بهره برداری از 48 پروژه آبفای گیلان در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 319 میلیارد ریال
رشت - به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ، مدیرعامل این شرکت از اجرای 48 پروژه با اعتباری بالغ بر 319 میلیارد ریال خبر داد که همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولین استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.کاظم لطفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با اشاره به بهره برداری از 48 پروژه این شرکت همزمان با هفته دولت اظهار داشت: در راستای اعتبارات
انتظار مردم برای اعلام خبر تصویب پروژه جاده ارتباطی لنده به خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی ظهر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه لنده با تبریک هفته دولت گفت: شعار دولت عدالت، عقلانیت و اعتدال بوده که تا به امروز به نحو مطلوبی در عرصه های مختلف به نحو مطلوب آن را محقق ساخته است. وی با اشاره به استقبال باشکوه مردم استان از هیأت دولت افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه پشتیبانی و همراهی با نظام و انقلاب و مسؤولان ارشد کشوری در
1400 پروژه نیمه تمام، میراث دولت قبل در چهارمحال و بختیاری
قاسم سلیمانی دشتکی همزمان با سومین روز از هفته دولت در آئین افتتاح پروژه های شهرستان کوهرنگ تأکید کرد: تکمیل و بهره برداری از این تعداد پروژه 108 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. وی افزود: 50 درصد پروژه های نیمه تمام باقیمانده از دولت های قبل به هیچ وجه ارزش اقتصادی ندارد و تنها برای مردم مناطق مختلف توقع ایجاد کرده است. سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تکمیل و بهره برداری از
اقتصاد کشور با اتکا به توان داخلی رونق می گیرد/ کلام رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب دولت قرار گیرد/ نوکری ...
جمعه این هفته ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان خدمتگذار مردم اظهار داشت:افتتاح پروژه های هفته دولت گواه بر زحمات دولت مردان عزیز می باشد از این عزیزان تشکر می کنیم. حجت الاسلام مختاری در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت افزود: دولت باید کارهای که انجام داده اند به گوش مردم برسانند و مردم سرمایه های دولت هستند و شهید رجایی و با هنر الگوی اخلاق و مردم داری
لزوم جذب اعتبار ملی/ 600 پروژه خراسان جنوبی در هفته دولت به بهره برداری می رسد
تلاش کنیم تا این وضع را تغییر بدهیم و از محل منابع ملی و ردیف ها اعتباراتی را برای استان بیاوریم. بهره برداری از 600 پروژه در هفته دولت پرویزی با اشاره به اینکه امسال همزمان با هفته دولت بیش از 600 پروژه با حدود 300 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده و یا اینکه در چند روز آینده افتتاح می شود، عنوان کرد: این پروژه ها در حوزه های گازرسانی، برق، مخابرات، بهداشت، راه، آب و
مهار تورم ،توافق هسته ای و طرح نظام سلامت دستاوردهای مهم دولت یازدهم
به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سید محسن سجاد در نشست با مردم شهرستان لنجان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است وهمچنین جان فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد. وی
نماز جمعه میراث امام و انقلاب است و باید مروج دستاوردهای نظام و دولت اسلامی باشد - به رسمیت شناختن
وزیر بهداشت نماز جمعه را میراث گران بهای انقلاب و جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر دولت جمهوری اسلامی برپا نمی شد، اثری از نماز جمعه هم نبود و این کانون مهر و محبت مومنان، باید محلی برای بازگویی موفقیت های دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد . به گزارش وبدا، دکتر سید حسن هاشمی ظهر امروز و همزمان با هفته دولت به عنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه مشهد حضور یافت و گفت: از تریبون های نماز
دارو نیاز استراتژیک کشور است/ تولید 97 درصد داروها در داخل کشور
سید حسن قاضی زاده هاشمی ظهر امروز در حاشیه افتتاح دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرنگاران بابیان اینکه برای افتتاح پروژه های سلامت منتظر هفته ها و روزها نمی مانیم، گفت: موظفیم هر روز زودتر که توانستیم پروژه ای را به بهره برداری برسانیم در اختیار مردم قرار دهیم و به محض آماده شدن منتظر روزها و ایام خاص نشویم. وی با اشاره به تولید 97 درصد داروهای مصرفی کشور در داخل در