چرا در امنیتی ترین دولت پس از انقلاب جاسوس پیدا می شود؟ / با چه فهم امنیتی به یک جاسوس نشان درجه سه خدمت اعطا شد! - 598

598 ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۰

چرا در امنیتی ترین دولت پس از انقلاب جاسوس پیدا می شود؟ / با چه فهم امنیتی ...

حضور افراد امنیتی-اطلاعاتی در کابینه دولت تدبیر و امید تنها به وزرا محدود نشد و تعدادی دیگر از مشاوران و معاونان رئیس جمهور و همچنین برخی از استانداران نیز دارای چنین سابقه ای بودند تا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان لقب امنیتی ترین کابینه جمهوری اسلامی ایران به دولت یازدهم تعلق بگیرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)