استفاده مجدد از پسماندها باید بیشتر در قم مورد توجه باشد - خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۷

استفاده مجدد از پسماندها باید بیشتر در قم مورد توجه باشد

قم - مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم استفاده مجدد از پسماند را امری ضروری عنوان کرد و گفت: پسماند خشک محیط زیست را بسیار آلوده می کند که با بازیافت آن می توان مانع آلودگی محیط زیست شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)