قرار بود قائدی فر از تیم جدا شود - اتاق نیوز

اتاق نیوز ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۸:۳۰

قرار بود قائدی فر از تیم جدا شود

به گزارش اتاق خبر ، به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در رابطه با وضعیت سپاهان در تعطیلات لیگ برتر، اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و تمرینات به طور منظم انجام می شود. وی در رابطه با تک سهمیه سپاهان در تیم ملی گفت: در این اردو از سپاهان فقط احسان حاج صفی دعوت شد، اما در اردوهای بعدی بازیکنان دعوت شده از سپاهان بیشتر خواهند بود و حداقل 3 تا 4 بازیکن ما شانس دعوت شدن به تیم ملی را در اردوهای بعدی خواهند داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)