سه وزیر عضو کابینه، خواستار استعفای رئیس جمهور آفریقای جنوبی شدند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۸

سه وزیر عضو کابینه، خواستار استعفای رئیس جمهور آفریقای جنوبی شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، رسانه ها در خبری فوری از درخواست سه وزیر عضو کابینه دولت آفریقای جنوبی برای استعفای ریاست جمهوری این کشور از مقامش خبر می دهند. فروردین ماه امسال بود که به دنبال حکم دادگاهی در آفریقای جنوبی، جاکوب زوما رئیس جمهور این کشور به برداشتن پول از منابع دولتی متهم شد. دادگاه با صدور حکمی زوما را موظف کرد که پول برداشته شده از منابع دولتی را هر چه زودتر به خزانه بازگرداند و تاخیر در باز پرداخت این پول را نقض قانون اساسی خوانده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)