ادغام سازمان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی، به تخریب محیط زیست دامن می زند - سلامت نیوز

سلامت نیوز ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۲

ادغام سازمان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی، به تخریب محیط زیست دامن می زند

سلامت نیوز : ادغام محیط زیست و منابع طبیعی برای تشکیل وزارتخانه ای تازه، یکی از طرحی هایی است که دیروز در جلسه علنی مجلس اعلام وصول شد؛ اتفاقی که به نظر می رسد مخالفانش بیشتر از موافقانش باشد، زیرا براساس تحلیل کارشناسان با تشکیل وزارتخانه محیط زیست و منابع طبیعی، روی دستگاه هایی که به تخریب محیط زیست دامن می زنند نظارت کمتری خواهد شد و سرنوشت محیط زیست کشور به دست نمایندگانی می افتد که بیشترشان با ضرورت حفظ محیط زیست آشنا نیستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)