مردم از تبعیض و کم کاری گله مند هستند - دیار آفتاب

دیار آفتاب ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۵

مردم از تبعیض و کم کاری گله مند هستند

امام جمعه شهر خنداب گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نباید به حساب گلایه نداشتن آنها از فعالیت های مسئولین گذاشت چراکه آنان از تبعیض و کم کاری و بی اعتنایی گله مند هستند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)